Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
minnie_muis schreef:JJ dat is wel erg schrikken!
Nou ik ben er weer van oefenparcours en het ging super! Er stond ook een man aanwijzingen te geven en nou weet ik dus precies wat ik fout doe! Meer naar voren rijden en van voren loslaten! Dus volgende week zondag wedstrijd en heb er alle vertrouwen in!

echt niet te houden dat beest! 
ze rende gewoon dwars door mijn hand heen
eerst B rondje, ging foutloos, daarna L rondje, bij de dubbel vloog ze zo hard(liet haar maar gaan) dus toen maakte ze een mooi DIKKE fout op de 2e van de dubbel!!
heb Gomir nog even gesproken en gezien uiteraard!! he eindelijk weer wat vertrouwds uit NH 
Maar het is dus wel duidelijk dat ze kan springen!
ik hoor het liever, dus als je het ff wilt opnemen 
maar ik geloof wel dat het goed komt met haar.. 
dus hopelijk lukt het dan binnen 2 weken! 

(zeker als er ook eens een hekje onder hangt enzo) minnie_muis schreef:Nou ik ben er weer van oefenparcours en het ging super! Er stond ook een man aanwijzingen te geven en nou weet ik dus precies wat ik fout doe! Meer naar voren rijden en van voren loslaten! Dus volgende week zondag wedstrijd en heb er alle vertrouwen in!
(tweede rondje iig) Heb je daarna niet meer gesproken, zonder paard herkende ik je niet meer en jullie waren ook niet bij de auto toen ik erlangs liep. 
Ook als ik een keer wat dichter of groter kwam.
)
Temperatuur was wel goed, dus DA gebeld. Die zei dat het op dit moment heerst en dat ze niet mee mag op concours. We mogen haar wel licht rijden zodat de luchtwegen goed vrij blijven.

)

GvdT schreef:Dan kon je er harder vanaf als hij toch niet gingZo gaf Jaap Boots mij het advies om die pony iets meer door te laten lopen![]()

Citaat:(gomir + RT vlak langs Hans in Blokker, hebben ze al zo'n hoog plafond in het halletje)

.
) en in de ring flikte ze me weer hetzelfde als in Barchem. Overal op letten behalve op mij, en maar lopen stieren. Ik kwam dus witheet de ring uit, heb haar op het voorterrein echt een pak op haar l*zer gegeven en vrijwel meteen weer de ring in voor de 2e proef. (M1 trouwens). Iedere pas die ze mis durfde te doen had ze een spoor te pakken
en ze bleef toen iig opletten
Voor mij voelde beide proeven heel rommelig omdat ze stoer was voor, volgens mijn moeder viel dat aardig mee. Volgens de jury dus ook, de 1e proef was ik 2e met 160 punten en de 2e proef had ik er 157. Dus 2 wp'en erbij, maar ik was vooral blij met het feit dat ik iig die 2e proef er weer eens aan kon rijden

slimme pony hoor 
heeft ie nog een leuke techniek?
kan jij het trouwens op video zetten. ik wil hem wel graag hebben!