Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liekec schreef:Ik vind het belachelijk dat die meid van YouTube regels vanuit zowel het RIVM als de regering aan haar laars lapt. Jammer dat jullie dat steunen.
Morniclum schreef:liekec schreef:Ik vind het belachelijk dat die meid van YouTube regels vanuit zowel het RIVM als de regering aan haar laars lapt. Jammer dat jullie dat steunen.
En welke regels lapt ze dan volgens jou aan haar laars? Die meid van YouTube? Proef ik daar iets van jaloezie? Lelijk hoor. Bleh!
Op 23 maart heeft ze op FB al aangegeven dat privé lessen wel door gaan. Dat is dus niet tegen de regels. Het is een crossterrein nagenoeg in de middle of nowhere, van kweet niet hoeveel m2. Je kunt daar zowat niet veiliger zijn dan in welke omgeving dan ook.
1 instructeur, 1 ruiter en die zijn ook buiten corona tijd niet dichter dan anderhalve meter bij elkaar. Evt nog een chauffeur, maar die kan bij de trailer blijven.
En nee, wij gaan niet heen, dus hebben nergens mee te maken. Kan er alleen slecht tegen als er zomaar wat geroepen wordt. Check dan iig je zogenaamde bronnen.
kamsel schreef:Maar als ik het goed begrijp is het later toch veranderd naar privélessen?
Als je je wil profileren op YouTube en les geeft moet je imo wel het goede voorbeeld geven.
Ben vorige week naar het bos geweest.
Ivm noodvervoer naar de kliniek (gelukkig niet een van mijn eigen paarden) had ik de trailer toch achter de auto..
Nu zit ik te twijfelen of ik een les af ga spreken. Beide instructeurs geven privéles. Mijn paard zou er erg blij van worden. Het mag ook allemaal, maar toch...