Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tot zondagavond!!
Heel veel succes en veel plezier in Arville!
Gaaf hoor en zet hem op!
en dat is natuurlijk waardeloos! Ik moet gewoon eraan blijven rijden en gaan met die banaan
Leuk dat het zo goed gaat met Denzel!
Hij fokte zich gigantisch op, zag van alles in de struiken en wilde twee keer omdraaien. Flink de zweep gebruikt en toen kon meneer zich weer gedragen gelukkig.
) Stappen ging niet met de dazen, dus ik heb zwabberend als een lappepop een veel te harde draf gedaan tot de uitgang van het bos. Daar toch maar even afgestapt tot mijn benen weer normaal deden
en daarna gewoon erop. Paard was kapot, zweet over zijn voorhoofd, schuim tussen zijn voorbenen, dus die was zo mak als een schaap. Hij heeft niet meer stout gedaan, braaf gestapt en nergens meer op zitten zeiken.

.
.
. Daarna galoppeerpaadje, terug naar huis gestapt (normaal galopperen we op de terugweg ook, maar kon niet door het hoge gras) en toen nog maar paar rondjes door de wei gegaloppeerd, geëindigd met een sprintje. En daarna weer kwartiertje droog gestapt........ pffff 1,5 er op gezeten: ik heb nu ook pap-benen.
mannen die koken....kunnen we alle kerels laten koken op de meeting...
hahaha...gezellige boel.

meer gestapt dat gereden. uiteindelijk ben ik maar rondjes gaan galoperen en wat alternative dingen gesprongen. ik snap dat mensen moeten leren springen Maar als een fries bijvoorbeeld echt niet WIL en Kan springen.... Koop een ander paard of doe het niet.... Frustatie bij iedereen! maar goed paard was weer braaf en meisje van 13 heeft hem nog ff nagereden