snoek
Leuk dat het zo goed gaat met Denzel!
Margriet haar veulen mag naar de veiling 
Albert heeft voor Moo gekookt, heb je goed voor elkaar Moo!
Ik ben echt kapot!! Vanmorgen begonnen met 25 minuten hardlopen (wel met twee minuten wandelen tussendoor) Ging niet zo makkelijk als twee dagen terug, maar het ging.
Daarna lekker niets gedaan, wasjes gedraaid en het plan gemaakt om nu maar met Vies (en het mes tussen mijn tanden) naar buiten te gaan. De heenweg had ik besloten om er nog niet op te gaan. Ik blijf graag heel, dus ik heb expres de meest enge route genomen terwijl ik ernaast liep en ben pas op de parkeerplaats van het bos opgestapt. Meneer was meteen goed heet en zag alles, maar ik heb jullie tips in mijn achterhoofd gehouden en steeds het gas open gehouden. Flink gedraafd en op het eerste rechte pad meteen een rengalop erbij genomen en ik dénk dat ik daarmee al heeeel wat goed maakte! Hij had in elk geval weinig aanmoediging nodig.
Op de hei zag ik in de verte andere ruiters, dus moest ik helaas rustig aan rijden, maar daarna ben ik weer lekker door gegaloppeerd in een handgalopje.
Pad achterin het bos is te slecht om te draven (allemaal puin en traktoren rijden er overheen) dus daar moest ik stappen en toen was Vies meteen weer stout
Hij fokte zich gigantisch op, zag van alles in de struiken en wilde twee keer omdraaien. Flink de zweep gebruikt en toen kon meneer zich weer gedragen gelukkig.
Jammer genoeg kwam ik net op het pad waar ik nog een rengalop gepland had staan weer de ruiters tegen, maar terug op de hei hebben we nog een galop gepakt. Daarna had ik spaghettiebenen en zag ik sterretjes (rondje was toch te lang denk ik zeker met het hardlopen van die ochtend
) Stappen ging niet met de dazen, dus ik heb zwabberend als een lappepop een veel te harde draf gedaan tot de uitgang van het bos. Daar toch maar even afgestapt tot mijn benen weer normaal deden
en daarna gewoon erop. Paard was kapot, zweet over zijn voorhoofd, schuim tussen zijn voorbenen, dus die was zo mak als een schaap. Hij heeft niet meer stout gedaan, braaf gestapt en nergens meer op zitten zeiken.