[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:51

Leuk oefencross in Renswoude!
Verleidelijk!

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:27

Hoi dames,

Ik ga niet naar Renswoude. Heb me opgegeven voor de najaarstrainingen van Regio Oost. Past mooi in het cross seizoen.
Volgens mij volgende week zondag de eerste.

Eerst dit weekend maar weer een rondje springen. Nu eten koken en daarna naar de verenigingsles.

Fijne avond

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:32

Oefencross in Renswoude sla ik over, heb de twee weekenden erna cross. Als Ferrose morgen braaf springt ga ik moed verzamelen en weer eens een rondje B springen dat weekend
San leuk filmpje
Margriet leuk dat je veulen daarvoor geselecteerd is
SM fijn dat je training goed ging
Anne super van je tentamens
Lau goed bezig

Mijn supplement is binnen ik ben benieuwd of Ferrose makkelijker wordt. Vandaag liep ze wel behoorlijk maar mist net wat looplust. Echt waardeloos die hormonen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:38

Nou wij zijn onderweg! Vrachtwagen zit vol en Eef is een echte trucker ;) Tot zondagavond!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:45

Lau :') Heel veel succes en veel plezier in Arville!
Als het mooi weer wordt en jullie starten een beetje rond dezelfde tijd, wie weet *-:)

Zo, Albert heeft gekookt, leespakket ligt klaar... Mijn avond kan beginnen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:55

Veel plezier Lau, geen idee wat je precies gaat doen maar blijkbaar ergens starten :') Gaaf hoor en zet hem op!

Lekker Mootje, gelukkig kookt mijn moeder voor mij :+

Ik denk dat het best goed komt in de L, wat ik tot nu toe steeds heb zien staan vond ik niet er erg eng uit zien, maar ik maak mezelf onzeker waardoor hij er langs schiet -O- en dat is natuurlijk waardeloos! Ik moet gewoon eraan blijven rijden en gaan met die banaan :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:00

snoek :wave: Leuk dat het zo goed gaat met Denzel!
Margriet haar veulen mag naar de veiling :wave:
Albert heeft voor Moo gekookt, heb je goed voor elkaar Moo!

Ik ben echt kapot!! Vanmorgen begonnen met 25 minuten hardlopen (wel met twee minuten wandelen tussendoor) Ging niet zo makkelijk als twee dagen terug, maar het ging.
Daarna lekker niets gedaan, wasjes gedraaid en het plan gemaakt om nu maar met Vies (en het mes tussen mijn tanden) naar buiten te gaan. De heenweg had ik besloten om er nog niet op te gaan. Ik blijf graag heel, dus ik heb expres de meest enge route genomen terwijl ik ernaast liep en ben pas op de parkeerplaats van het bos opgestapt. Meneer was meteen goed heet en zag alles, maar ik heb jullie tips in mijn achterhoofd gehouden en steeds het gas open gehouden. Flink gedraafd en op het eerste rechte pad meteen een rengalop erbij genomen en ik dénk dat ik daarmee al heeeel wat goed maakte! Hij had in elk geval weinig aanmoediging nodig.
Op de hei zag ik in de verte andere ruiters, dus moest ik helaas rustig aan rijden, maar daarna ben ik weer lekker door gegaloppeerd in een handgalopje.
Pad achterin het bos is te slecht om te draven (allemaal puin en traktoren rijden er overheen) dus daar moest ik stappen en toen was Vies meteen weer stout :( Hij fokte zich gigantisch op, zag van alles in de struiken en wilde twee keer omdraaien. Flink de zweep gebruikt en toen kon meneer zich weer gedragen gelukkig.
Jammer genoeg kwam ik net op het pad waar ik nog een rengalop gepland had staan weer de ruiters tegen, maar terug op de hei hebben we nog een galop gepakt. Daarna had ik spaghettiebenen en zag ik sterretjes (rondje was toch te lang denk ik zeker met het hardlopen van die ochtend :+ ) Stappen ging niet met de dazen, dus ik heb zwabberend als een lappepop een veel te harde draf gedaan tot de uitgang van het bos. Daar toch maar even afgestapt tot mijn benen weer normaal deden :') en daarna gewoon erop. Paard was kapot, zweet over zijn voorhoofd, schuim tussen zijn voorbenen, dus die was zo mak als een schaap. Hij heeft niet meer stout gedaan, braaf gestapt en nergens meer op zitten zeiken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:05

+:)+ Anne! Nog een paar keer volhouden en hopelijk probeert hij het dan ook niet meer... Of je hebt de pech dat het zo'n knurft is die het altijd blijft proberen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:08

Super Anne!

Lau en Eef veel plezier en succes

Ik heb net heel aso een paar uur op de bank liggen slapen met de kat en hond. Ben echt gaar en beetje grieperig. Vanavond geen springles voor mij -O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:15

Top Anne, gelukkig heb je wat aan de tips gehad. En ik denk dat het dus ook gewoon uitproberen is. Want zo te horen is hij erg braaf als hij lekker door mag lopen. Zo door gaan dus!

Beterschap Bianca, vind een les missen altijd vervelend, maar helemaal springlessen :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:24

Mo: Ik denk dat het er wel een is waar je bij op moet blijven letten, maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij me niet elke keer uit gaat proberen.
SM ik denk inderdaad toch ook echt dat het uitproberen is (geweest?). Vooral omdat hij zo braaf was wanneer hij door moest kachelen, ik ga terug naar stap vanwege de bodem en ineens is alles eng en is meneer wel stout!
Vervelende nu is trouwens wel dat ik dit nu in het bos opgelost heb (grote bos) vorige keren was ik tussen de akkers aan het rijden en dan kun je toch wat minder oplossend rijden wanneer er verkeer aan komt, er prikkeldraad staat of er een sloot is. Maar ik ga de volgende keer gewoon weer naar het grote bos en als dat goed blijft gaan ga ik weer het rondje doen waar hij de vorige keer zo stout was. Komt goed! :)

bvw vervelend dat je ziekjes bent. Dan is slapen op de bank echt niet aso hoor, dat heb je alleen maar nodig om beter te worden.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:43

Mistid: ben benieuwd naar het filmpje. Hopelijk werkt het goed.
Lau en Evelien zijn op pad. Veel plezier en succes. Het klinkt gaaf!
Annetje heeft strafkamp gedaan. Klinkt als een overwinning. Wel balen dat je zo moe was aan het eind.
Mo gaat lekker Albert's eten eten :9 :D .
bvw ligt ziekig te wezen :(:) .

Ik heb net rondje om het huis gedaan. Heel veel gestapt: het is of asfalt of onoverzichtelijke paadjes met heel hoog gras. Stukje kunnen draven, op asfalt halthouden en achterwaarts geoefend, ze moest even weer weten dat je niet direct je hoofd een meter in de lucht hoeft te steken als je stil moet staan ~~}> . Daarna galoppeerpaadje, terug naar huis gestapt (normaal galopperen we op de terugweg ook, maar kon niet door het hoge gras) en toen nog maar paar rondjes door de wei gegaloppeerd, geëindigd met een sprintje. En daarna weer kwartiertje droog gestapt........ pffff 1,5 er op gezeten: ik heb nu ook pap-benen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:47

Beterschap Bianca!
@ Annetje goed gedaan! Laat hem maar een keer zweten :)

Vanmiddag weer na de vk geweest, alles nog steeds helemaal goed :) En natuurlijk daarna ff shoppen, heb 2 hele leuke kledingsetjes gekocht, 1 voor mn vriendinnetje's baby en 1 voor onze apekop natuurlijk <3 :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:54

Albert @ nog ff en je kan meedoen aan de culinaire meeting.... :P mannen die koken....kunnen we alle kerels laten koken op de meeting... }> hahaha...gezellige boel.

Ik ga van de week zodra ik op de kazerne weer ben ook eens even polsen voor verlof...wil toch echt wel heel graag naar de meet en greet bokt... :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:26

Zou leuk zijn bianca :D

Heb me net opgegeven voor een training van Alice bij bronsveld.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:36

Wanneer is die saar?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:38

7 juli!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:39

Jammer dan kan ik niet, dan ga ik feesten!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:43

Dat is jammer Bianca!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:06

Ook niet onbelangrijk, Bvw. ;-)

Net bij KJ geweest, wat een lieverd! Foto op fb.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:24

Haiii!!

@ Snoek leuk dat het zo goed gaat met Denzel!
@ Magriet gaaaf dat het doorgaat!!
@ Annetje top! Aanhouder wint ;)

Vandaag slof mee de bak in maar was niet nodig! Max liep heeeeerlijk!!! Paar complimentjes gehad van iemand langs de kant! Hij vond Max zo mooi aan elkaar lopen en wist zeker dat we het M/Z springen aan zouden kunnen! Heeft zelf altijd internationaal gesprongen en had ons gezien in Wassenaar! Leuk om te horen maar het Z kan mijn hart niet aan denk ik...

Ahhh ik heb me zo zitten ergeren bij de crossles van vriendinnetje! Was bij Michiel maar via die paardenopleiding in Dordrecht! Wat een kneuzen joh!! Veel te lange beugels, totaal niet rijden en meegaan boven de sprong!!!
Alles weigeren en dan afvragen hoe dat kan....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:40

Zo, net even 1.5 uur gesport... Was echt op, want mijn benen waren nog helemaal verzuurd van maandag :')
Noor, KJ lijkt dus niet op mams :o

Er was een vrouw die alle drie de groepslessen heeft gedaan vanavond (CXWorks, Body pump en body balance), dan kan toch ook niet gezond zijn!
Lees net over een sapkuur bootcamp naar Fuertaventura met verplicht 3x per dag sporten. Eerst moet je nog een week eten afbouwen in NL met groenvoer en rauwe vis.. Wat doen sommigen zichzelf aan _O-

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:55

Ik heb ook weer een verenigingslesje gereden maar nu weer in mijn eigen groep. Die waar FE normaal ook in rijd. %) meer gestapt dat gereden. uiteindelijk ben ik maar rondjes gaan galoperen en wat alternative dingen gesprongen. ik snap dat mensen moeten leren springen Maar als een fries bijvoorbeeld echt niet WIL en Kan springen.... Koop een ander paard of doe het niet.... Frustatie bij iedereen! maar goed paard was weer braaf en meisje van 13 heeft hem nog ff nagereden <3

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:56

Nee, alleen de centenbak tot nu toe ;-)

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:57

Mootje dat meen je niet? dat kan toch niet?! hoe kan je nou 3 x per dag sporten op worteltjessap???

HH Top! en ging het met je rug ook? of alleen door de pijnstillers? mijn fysio zei altijd dat paardrijden heel goed is voor je rug (mits t paard braaf is)