Noor kan niet slapen Vief al druk aan studie Texelse is alleen, lekker relax toch? Sanurie heeft het makkelijk op school vandaag
texelse
Geplaatst: 02-04-12 07:51
xxitsmexx: dat zou het moeten zijn ja, maar zo voelt het niet. Geeft niets, ik moet mijzelf er dan gewoon toe zetten om aan de gang te gaan, en dan is het weer over.
gelukkig Sim, ben ik niet de enige. Nu hangt de was, en er draait een nieuwe, een vervelende brief gemaakt en verstuurd, en nog ben ik het gevoel niet kwijt. Nu maar onder de douche en dan de krant met m'n cryptootje, en dan zal het wel over zijn denk ik. En anders zoek ik "LieveLotte" even op, dan is m'n dag altijd weer goed. Margreet en Noor: alles nog rustig???
Leuk Noor, dat heb ik vroeger ook gedaan, dat is zooooooo gaaaaaaf!!! Mijn struikelblok was de overgang van fietsen naar lopen. Bij de eerste 3 passen voelde ik het beton gestort worden in m'n kuiten....
Leliaard; Wat een leuk verslag op je site! Vief; Nog gefeliciteerd! Wat grappig dat Wol boven blijkbaar onder de indruk is van het water en eenmaal bij het water zo door draaft FE; Sterkte… Wij zijn dit weekend naar de oefencross in Baarle Nassau geweest. Was erg leuk en ging super. Op naar ons debuut in EL volgende week!
Noor, dat is supergaaf! FE, sterkte met je schoonvader! Altos was in BN en heeft lekker gereden. Texelse, dat gevoel had ik eerder ook wel. Vooral toen ik net uit huis was. Was zo gewend om altijd mensen om me heen te hebben. Noa, succes met de boekhouding!
Nu wel een fotootje gevonden van de laatste hindernis die ik kan kopieren
Uk staat er strak op Jantine! Leuk! Altos wat fijn dat het in BN goed ging. Komt EL ook wel goed volgende week. Lelie, idd mooi fotoverslag. Wel jammer dat Laurie niet gestopt is na de derde weigering. Nu heeft ze min 2 te pakken. Ergens snap ik het natuurlijk wel dat ze door ging, je wilt ook dat je paard iets leert. Lau is hier idd al even niet geweest, maar dat geldt voor wel meer mensen.
Gave foto jantien! Sterkte FE met je opa! Dat is niet niks Noor wordt nog sportiever met de gedachten aan een 1/8 triathlon.. Misschien de dam tot dam wat noor??? Texelse vind het niet gezellig alleen.
Nog paar leuke verslagjes voorbij zien komen.
Ik zit nu aan het ontbijt, zo naar stal, even rijden, stallen doen, stallen schoonboenen, en de vos even de staart wassen. Die mag morgen mee naar de Orun. Moet bij iemand rijden, benieuwd hoe die het aanpakt
MargreetW
Geplaatst: 02-04-12 09:43
Bonny, dam-tot-damloop is voor Noor op dit moment een zeeeeeer pijnlijk onderwerp.
Ja dat is stom, en die inschrijving is al lastig Kan wel eens vragen of ze bij het werk van mn vriend nog plek hebben.. Die hebben altijd aantal plekken via spieren voor spieren
Ik heb ook lekker uitgeslapen! Heerlijk zo'n vrij dagje. Lekker beetje opruimen zo en dan straks het bos in met What en vanavond mee naar ORUN cursus.
Wat balen van de dam tot damloop zeg Noor! Top dat jullie zo lekker getraind hebben Noor en Karen, misschien zie ik je vrijdag wel Karen. Ik ga ook naar biddinghuizen. Sterkte FE. Leuke foto van Uk!
gister vief (alsnog proficiat, als ik dat geweten had, had ik nog ff kunnen zoenen ) nog gezien, geert/andor nog voorbij zien crossen bij het water, laura nog gesproken, bvw nog gezien volgens mij. en nog wat bokker/andere starts in markelo gezien.
Blingh had geen zin op concours, (moest net buiten de proef rijden toen het begon te waaien en regenen in een kijkerige buitenbak...) verder gelezen over een eenzamen texelse, noor die graag de 'van dam tot damloop' had gelopen, en nu maar aan de triahtlon gaat.
wil FE nog even sterkte wensen met schoonvaders. en een filmpje posten van een jonkie die ik gister nog even gereden heb. (van bij dienke thuis/klanten):