[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:50

Mootje schreef:
Ik wil graag Amigurumi gaan doen, maar dat is ook zo geitenwollensokken :+

Dat is heel gemakkelijk, dat doe ik ook.
Foto bril staat op feesboek, wat een toestand op jezelf op de foto te zetten, met coupe doorgewaaid maar.... Ta en To staan evengoed op de achtergrond.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 29-12-11 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:52

Volgens mij wel... Opzich is het wel aan te rijden. Eind januari is er niet zoveel naast de 15e Vlaardingen en 29ste Waddinxveen. Beetje jammer. Misschien toch maar weer naar Vlaardingen. Kan ook nog naar Asten maar dat vind ik echt een t eringeind voor 1 paard. :P

Sannnn

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:01

Is Rhenen te rijden voor jou? Is 28 jan 2 parcoursen springen, ben er zelf nog nooit geweest. MAar is bij Manege Blauwendraad, schijnt mooi en goed te zijn.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:17

29 jan ;) Is 1 uur en 7 min volgens de routeplanner dus 1 uur en 20 min met het vrachtwagentje.... Zal er een over denken, zijn wel twee parcoursen. :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:19

Ik vind 3 kwartier rijden echt de max. En dat al liever niet :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:37

Ik rij eigenlijk nooit verder dan 30- 40 minuten voor dressuur of springen, vaak 20 min. Als ik er bij nadenk zijn wij hier in de omgeving eigenlijk wel ontzettend verwend met zoveel mooie en goede concoursen in de omgeving.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:43

wat een verwennerij. Op dit moment worden er hier ±2 wedstrijden per maand gepland, en daarvan zijn de meeste op 1,5 tot 2 uur reisafstand... maar ach, als je niet beter weet is alles wat dichterbij is mooi meegenomen

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:47

_Sim_ schreef:
Benton?! Dat is toch dat hondje die op herten jaagt? :D

_O- _O-

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:55

Ik moet ook al snel 30 - 40 minuten rijden en dat zijn dat wedstrijden in de buurt. Alleen Hulten en Prinsenbeek zijn echt dichtbij en daar organiseren ze alleen dressuurwedstrijden, beetje jammer.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:59

EvelienH schreef:
Ik moet ook al snel 30 - 40 minuten rijden en dat zijn dat wedstrijden in de buurt. Alleen Hulten en Prinsenbeek zijn echt dichtbij en daar organiseren ze alleen dressuurwedstrijden, beetje jammer.

En Brabant is toch zo'n spring-provincie?
Wel balen als je steeds zo ver moet. Alhoewel: 30 minuten ben je natuurlijk al snel kwijt als je ergens heen moet.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:15

hihi wat een puzzelplezier! heel handig voor deze natte donkere dagen ;)

Ik ben het met Sann eens dat Gelderland een fijne plek is om te wonen voor het rijden van wedstrijden. Ik hoef ook niet ver te rijden voor een wedstrijdje!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:24

Hoi dames

@ Sim ze zijn echt heeeerlijk! Maar je moet er wel echt zin in hebben. :j Wat onwijs balen van de Volvo!!
@ Danielle oei dat soort excursies hoef ik ook niet mee te maken.
@ Noor beterschap en veel plezier morgen!!
Wat een boel geklets over auto's. Ik moet waarschijnlijk ook afscheid nemen van mijn '' grijze container'' en daar baal ik onwijs van. Waarschijnlijk komt er een VW bus voor terug. Is handiger met de kleine straks, 2 honden en alle cross zooi...
@ Renske wat ben je toch een gezellige leukerd! Ik spreek je effe 5 minuutjes en je hebt mn hele dag goed gemaakt :D
@ Leliaardje wat een heeeeerlijke vakantie! Mooie puzzels zeg!
@ TG knap hoor een M parcours springen... Fijn dat TG goed gaat
@ Mootje Amigurumi doet mijn collega ook en dat is echt geen geitenwollensokken persoon, en ze maakt leuke dingen!!!! Heeft voor mij een rammelaar gemaakt!! Nou ja voor de kleine.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:47

Roos, die Concave & Convex hangt bij ons op school als poster, daar kan je een heel uur geboeid naar blijven kijken (iets van geen zin in de les). Lijkt me een moeilijke puzzel. Net als die van Leliaardje.
Lielle, stoer dat je die puzzel hebt besteld en gaat maken!
Karen, jammer van je balkjes!
Een uur rijden voor een concours is hier trouwens vrij normaal. Ga bijna nooit Groningen en Friesland in, alleen voor mooiere concoursen (Zuidbroek, Oosterwolde, Marum, Tolbert en Sneek). Start geloof ik nog vaker in Overijssel. Onze regiokampioenschappen (Drenthe) worden ook in Overijssel gehouden als je goed naar de provinciegrens gaat kijken. Dressuur is wel vrij veel in de kring, op nog geen kwartier rijden kan je hier al op 9 locaties terecht, maar dan zijn er alweer 3 waarbij je buiten moet inrijden...
Yuk, been geamputeerd omdat je moest uitwijken voor een kangaroo...
Super dat het zo goed gaat met T Karen!
En verder is jullie mening me wel duidelijk en vind het heel lief dat jullie om mij denken. Lielle, als ik wist dat ik me bleef inzetten voor school enzo dan was het voor mij makkelijker geweest om de paarden stil te zetten, maar als ik dat doe, doe ik helemaal niets meer aan school enzo. Ik heb daar wel eens echt mijn best voor gedaan om bezig te blijven maar dan kan ik echt geen motivatie vinden. Maakte ook nog iemand een opmerking over veel feesten en stappen. Dat doe ik momenteel hooguit 2x per maand, want het is zo'n gedoe. Je hebt weinig aan de dag erna want of je slaapt tot begin van de middag of je gaat er vroeg uit en bent de hele dag moe, en het kost ook nog eens handen vol geld. Toevallig deze week wel 2 (of 3) keer, met de kerst en oud en nieuw en een ruiterbal.

Zonet op crematie geweest, hoe luguber, in Partytown... Waren heel veel mensen en wij moesten staan, het duurde ontzettend lang. Waren 8 sprekers. Was wel heel mooi en heb ook wel wat traantjes gelaten. Bah, nooit leuk dat soort dingen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:56

Pfff zijn jullie allemaal vrij vandaag? Mag aardig wat bijlezen :o
@ Joki ik denk dat ik mijn volgende jasje op maat laat maken. Ik pas nu alleen de divoza sprinter (zit redelijk). Lange armen met een B cupje en redelijke schouders is niet handig voor een jasje.
@ Sim wat balen van je auto. Hopen op gustig nieuws. Laat Sim de trailer trekken jullie in de trailer en sim ervoor :D
@ Noor sterkte met je snotterhoofd.
@ Mistid denk dat je beter verstandig kan doen. Ik was zo ook maar heb nu geleerd naar mijn lijf te luisteren al doe ik nog teveel. Paard kun je toch ook longeren. Je bent er mee bezig en zou eerst de uitslag van je rug afwachten. Momenteel heb ik erge last van mijn heup. Lopen gaat bijna niet en op paard komen ook niet. Ik longeer nu meer.
@ leliaardje die 2e puzzel is gaaf!
@ Karen fijn dat het goed gaat met TG

Ik heb mijn neus gebroken gehad toen ik 10/11 jaar was en heb nu een bult op mijn neus omdat er niks aan is gedaan.
Paard is niet bang voor vuurwerk want was net aan het rijden en het knalde al lekker. Snap niet wat er leuk aan is om in de regen vuurwerk af te steken. Trainen in de regen is ook niet leuk.. Mijn paarden gaan zaterdagmorgen naar buiten tijdens mesten en ik rij/longeer even. De rest van de middag op stal.
Ruimtelijk inzicht heb ik ook niet echt en ben ook geen rekenwonder. Rechte lijnen trekken kan ik ook niet. Kan niet eens zien of iets heel recht is.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 20:52

poh wel bijgelezen maar weinig onthouden srry
ben echt zo giga moe. morgenmiddag maar eens even een uurtje gaan liggen.
Vanmorgen eerst les gegeven op oefenparcours maar men wat een drukte. maar goed het is goed gegaan.
daarna wilde ik zelf rijden maar toen viel het met bakken uit de lucht dus weinig zin om dan te rijden. Hopelijk morgen ochtend iets beter. wil ze dan alle 3 maar even doen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 20:54

Puzzelen....Behalve het gedrag van mijn paard uitpuzzelen doe ik daar niet aan. :)
Sann, toevallig cilinderafwijking in je oog? Komt bekend voor.
Karen netjes gedaan in de M. :) Ook leuk om te lezen dat het met TG goed gaat!

Vanmiddag geassisteerd bij stalgenootje bij oefenparcours.. Zelfde probleem als Joki: Willen crossen maar die winstpunt moet nog komen...
Toen nog bij springles gekeken van een ander stalgenootje. Was het zo alweer 5 uur.
Toch nog zelf gaan rijden met Perfect, dat ging echt super fijn. :j Gaat helemaal goed komen met die laatste selectie.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:05

Heb 25 euro gewonnen met het december kraslot. :+
Ooit word ik rijk............... :z

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:31

daNiielle_ schreef:
Heb 25 euro gewonnen met het december kraslot. :+
Ooit word ik rijk............... :z

Kijk: dat zijn de verhalen!! *\o/* *\o/* *\o/* :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 21:37

dat is mooi.. ik had er 10 euro op :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:46

Onze miljoenen liggen nog even in de wacht tot de 31e!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:49

Leliaardje schreef:
EvelienH schreef:

En Brabant is toch zo'n spring-provincie?
Wel balen als je steeds zo ver moet. Alhoewel: 30 minuten ben je natuurlijk al snel kwijt als je ergens heen moet.

Klopt, maar vooral in de buurt van Eindhoven en dat is voor mij al snel een uur. Woon in het verkeerde stuk van Brabant :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:19

Op het 1e decemberlot had ik 10 euro maar op de 2 erna helemaal niks..
Ik zoek naar wedstrijden tot 100 km. Rij vooral in Drenthe, Groningen en ook Friesland. Heb in Friesland 1 wedstrijd waar ik graag start en een paar in Groningen. Kop van Overijssel zoals Hardenberg start ik ook wel.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:32

Ik had ook Waddixveen in de agenda gezet voor 29 jan. 15 jan ga ik denk ik naar Assendelft, weekend erna hebben we passe partouts voor jumping Amsterdam :D

Evelien, en Houten dan? eerste weekend van februari is dat volgens mij.
Roosendaal is 125 km dat is me toch iets te ver.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 22:42

ik vind voor springen en dressuur eigenlijk een uur rijden toch ook wel behoorlijk ver hoor maar voor iets grotere springwedstrijden of 2 parcoursen maar ik een uitzondering

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:58

Sorry ook niet echt tijd gehad om bij te lezen dames sorry!

Margeet met bril :D welkom bij de club :P

Ik heb 7jan de kring 15 clinic. ben benieuwd..
Ga snel richting bed, heb een hoofd als een pizza punt :+