Vorstin was met losspringen ontzettend heet, ik kreeg haar niet eens in draf over een kruisje heen. In het parcours was ze ook echt helemaal onrijdbaar. Ze ging alleen maar met haar kop laag heeel hard overal overheen. Echt niet te rijden, en echt heel hard. Ze ging ook zo vlak dat ze nog 2 balken meepakte. Met het losspringen voor de cross kreeg ik haar wel weer veel fijner. De wind was wel echt irritant. Mijn cap waaide steeds op de sprong of als ik omhoog keek van mijn hoofd af. Toen richting het starthok, dat wilde ze eigenlijk al niet, maar ze ging toch. Wegrijden bij start wilde ze al niet, ze kwam heel erg terug. Ik voelde al dat ze wilde stoppen, maar wat ik ook doe, je krijgt haar gewoon niet meer naar voren. Ze stopte dus al voor 1. Na heel veel pogingen ging ze nog niet, ook niet achter de volgende aan. Toen maar naar 2 gereden, zelfde verhaal. 2 van de verkeerde kant gesprongen, dat deed ze wel, maar van de goede kant nog steeds niet. Ze wilde gewoon niet verder het veld op. Na ongeveer 5 minuten klooien (horloge begon al te piepen), ben ik maar doorgereden. Op het pad naar 3 kreeg ik weer wat tempo. Ze kwam op 3 weer aardig terug, maar ik kon haar eroverheen duwen. Daarna ging ineens de knop om en had ze zoiets van "Hey, ik weet het weer, dit is een leuk spelletje" en ging ze echt weer als een idioot zo hard. De sprongetjes tot en met het bruggetje gingen goed, maar op het open veld ging ze weer vol op de rem. Mijn achterganger reed toen langs me, en daar ben ik achteraan gereden. Dan is er geen kunst aan natuurlijk. Bij het water stopte haar paard weer, dus daar reed ik haar weer voorbij. Laatste sprongetje keek ze ook wat op, maar die deed ze wel.
Kortom, Vorstin deed het weer niet hoe ze het kan. Ik weet niet of het angst is, niet weg willen een open veld op oid, of gewoon vervelend zijn. Maar ik zit echt te denken of het wel zo leuk is om er energie in te blijven stoppen. In trainingen gaat ze vaak fijn, maar als er op wedstrijden geen verbetering in zit, en er zijn zowat geen oefenmogelijkheden, dan weet ik niet of het eigenlijk wel zin heeft om door te blijven proberen. Ga van de week Michiel maar even bellen om ff te kijken wat we gaan doen..
Zou het wel ontzettend moeilijk vinden om al die leuke wedstrijden op te moeten geven, maar als ze constant niet wil lopen, heeft het ook weinig zin. Ik had vandaag geluk dat de organisatie niet moeilijk deed met weigeringen enzo, maar bij VP zullen ze toch een van de weinigen zijn vrees ik.
Mooie foto's Eef en Lau!
Ahww, wat een lieve foto's weer van GG Vief

Fijn dat je lekker gesprongen hebt Kim
Auw Margriet, sterkte met je schouder
Fijn dat je je vermaakt hebt in Adam Noor

Jammer dat je niet gaat springen en crossen MM, maar wel verstandig
Netjes hoor Itsme
Balen van dat staken Joki, maar fijn dat je haar er wel door heen kon krijgen. En gefeli met je wp
Beterschap Sann

Ook beterschap Mootje
Wat is er gebeurd Corien?
Heerlijk dat Vos zo fijn ging Mirthe! Filmpje ziet er goed uit!
Jeetje, fijn dat Maat het zo top aanpakte Lau!
Mooi resultaat Sussie! Goed voorgelezen dus
Ik herken je verhaal Evony

Lekker dat draakie zo goed ging Anthea!