Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
!

.
, en ik ben zelf gewoon een beetje een mietje wat betreft oxers
.
.
. Hij was gewoon een dressuurpaard waar ik een beetje mee ging springen, met niet de verwachting ooit wat hogers dan B te doen, met dat lauwe karakter en gebrek aan talent
. Nu heeft hij toch wel laten zien dat hij nog wel meer in zijn mars heeft, maar ik moet eerst nog maar eens goed gaan nadenken wat ik met dat springen wil, voorlopig focussen we ons op de sgw
.
Avond!
De parcoursen daar staan voor ons doen ook nog laag
Maar is een erg mooi terrein met lekker veel ruimte
En de nieuwe heeft zo'n dun velletje dat dat volgens mij een grote bult wordt als dat dier gestoken wordt. Dus maar is even kijken voor een vliegendeken voor haar...
Nu nog even wat aan scriptie werken, ik zal blij zijn als dat ding klaar is

Daarna waterbak op verschillende manieren erin en eruit gesprongen, deed hij braaf. Hopelijk weer wat vertrouwen toegevoegd voor zaterdag!
.
.
. 
Met losrijden was Vorstin heel relaxt. In het eerste rondje was ze in het begin wat terughoudend, maar daarna wel fijn. Het tweede rondje heb ik nog wat moeilijkere dingen meegepakt, en ging ze ook gewoon fijn! Wel soms wat hard, maar tenminste niet het hele parcours. En het belangrijkste: Ze heeft niet gestaakt
Wel fijn natuurlijk, maar het was ook wel handig geweest, dan had Gert of Alice me goed kunnen helpen. Maarja, ik klaag niet!
Wat een schattige baby is je neefje! Lekker dat je fijn gereden hebt bij Alice! Ik heb je net niet zien rijden
(op de foto in het echt zie je ook dat mijn gezicht op
staat )
.
!