[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 17:27

in elk geval wereld nieuwd :P

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:36

Ik heb in elk geval met mijn snuggere opmerking wat mensen aan het lachen gemaakt :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:34

Hahaha idd vivian krijg veulen van rover xx :')

Zo heb ik even lekker gereden zeg! Morgen crossles ben benieuwd :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:10

Goedenavond !

Almelo 2010, foto's zeggen meer dan 1000 woorden:

Afbeelding

Afbeelding
:=

En nu ga ik op mijn gemakje even bijlezen...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:12

Evie was het leuk?? volgens mij ging het weel goed of niet?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:17

Het was echt leuk, ik was echt doodsbenauwd voor het brede springparcours, maar Bam heeft me erdoorheen gesleept, hij werd echt bloedfanatiek := .
Eerste parcours op het einde 3 balkjes omdat we te hard gingen en hij vlak ging springen, ik liet hem zelf te hard gaan omdat ik het toch wel eng vond :o.
Het progressieve parcours was meer beheerst en foutloos, en in de barrage de laatste hindernis eraf. Tweede rondje telde helaas niet mee voor winstpunten.

Ik wist niet dat deze koele kikker zo fanatiek kon worden :D !

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:28

Nou das best lekker dus! staat er best wel pittig :=
Dus je hebt weer 2 puntjes! :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:33

Wat leuk dat je in Almelo gestart hebt zeg... Balen van je balken, maar ach. Als het maar leuk was.

Almelo is voor onze begrippen door de week altijd betrekkelijk laag, wel technisch. Grappig dat jij het zo breed vond :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:34

Nou rowo dan moet je een x hier komen rijden := :')

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:34

We hebben geen punten erbij, alleen het klassieke parcours telde mee voor punten, het tweede parcours was alleen om je te klasseren voor de finale.

Maar die punten hoeven van mij niet zo hard te gaan, Bam vind het erg leuk maar mijn hart was net groot genoeg voor dit parcours :o .

edit:
Ik kom uit Zuid-Holland, hier staat alles 10 cm lager en half zo breed ;) , en ik ben zelf gewoon een beetje een mietje wat betreft oxers :+ .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:38

Ja daarom kootwijk is ook altijd breed en best aan de maat :=
Toch zou ik wel graag een wedstrijd willen rijden daar.. mits we wat verder zijn :')

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:44

Ik moet zeggen dat het wel heel gaaf was, heb echt een enorme vertrouwensboost gekregen in dat parcours, ik wist niet dat Bam het in zich had om zo fanatiek te zijn, als het lager is is hij vaak wat te lauw.

Ik denk dat ik die L-parcoursen hier nu ook echt niet meer eng kan vinden _O- .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:47

Kijk das mooi evie! wanneer ga je hier in de buurt weer?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:54

Ik wil sowieso meedoen met de regio in Maassluis, en daarvoor nog een keer in Wassenaar of Rotterdam, ik twijfel een beetje want wassenaar is redelijk laag maar wel fijn losrijden enz. , en het CHIO-terrein is ook wel erg mooi .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:57

Ja, wassenaar is erg fijn rijden, ze hebben daar nu andere parcour bouwer is niet meer zo laag hoor :n
CHIO terrein is ook heerlijk rijden :j
Wanneer is de regio massluis dan? doe je nog mee met de Springtoer ZH? lichte klasse? voor de L dus?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:17

De regio in Maassluis is 31 juli, en Chio lijkt me inderdaad wel fijn rijden, alleen het idee van dat terrein is al erg leuk als je die filmpjes van afgelopen weekend ziet :P .

Springtoer doe ik niet aan mee, de laatste 2 wedstrijden hebben we sgw, en bovendien had ik niet verwacht dat Bam zo zou gaan springen :+ . Hij was gewoon een dressuurpaard waar ik een beetje mee ging springen, met niet de verwachting ooit wat hogers dan B te doen, met dat lauwe karakter en gebrek aan talent :(:) . Nu heeft hij toch wel laten zien dat hij nog wel meer in zijn mars heeft, maar ik moet eerst nog maar eens goed gaan nadenken wat ik met dat springen wil, voorlopig focussen we ons op de sgw :) .

Doe jij wel mee met de springtoer Corien?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:25

:wave: Avond!
@Evie: Leuke foto's en fijn dat je lekker hebt kunnen rijden voor je gevoel! Zal inderdaad wel een verschil zijn tussen zuid holland en overijssel ;)
@Corien: Kootwijk is inderdaad ook altijd fijn rijden :D De parcoursen daar staan voor ons doen ook nog laag :o Maar is een erg mooi terrein met lekker veel ruimte ;)
@Vief: Hopelijk pakt Woll morgenochtend en kun je haar dan voor het weekend nog weer ophalen!
@Billy: Ook hier heb ik vandaag de eerste dazen weer gespot :( En de nieuwe heeft zo'n dun velletje dat dat volgens mij een grote bult wordt als dat dier gestoken wordt. Dus maar is even kijken voor een vliegendeken voor haar...

Net heerlijk dressuurles gehad thuis met Anoes, instructrice zag ook al verbetering dus dat is ook wel erg leuk. Ze vond dat ik haar maar snel moest gaan starten :o Nu nog even wat aan scriptie werken, ik zal blij zijn als dat ding klaar is :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:32

Avond!
@ Evie: die eerste foto is mooi zeg! Super dat het zo goed ging!
@ Vief: ik heb de fingers crossed voor morgen hoor! Hup eitjes van Woll en zaadjes van Roven! ;)
@ J_N: fijn dat je nieuwe paardje het zo goed doet! Succes met je scriptie.

Net terug uit Biddinghuizen. Was behoorlijk warm!! Jer was vooral het eerste rondje erg fanatiek en had ik niet genoeg controle. Water was een afsprongetje, daar stopte hij op. Dus eerst erin gestapt, dat deed hij gelukkig wel meteen heel braaf dus geen scène geschopt daar ;) Daarna waterbak op verschillende manieren erin en eruit gesprongen, deed hij braaf. Hopelijk weer wat vertrouwen toegevoegd voor zaterdag!

Ga zo slapen, morgen weer om half 8 beginnen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:46

Benthe: Balen zeg :(:) .
Sussie: Fijn dat het zo goed gaat met Pancho, zo'n botsing kan wel even schrikken zijn.
Vief: Gefeliciteerd met je zwangerschap :Y) .
JN: Fijn dat je dressuurles zo goed ging.
Noor: Fijn dat je zo lekker getraind heb, wel jammer van de eerste keer van dat water, maar als hij het daarna zo goed deed, moet dat goed komen zaterdag!

Ik lees morgen wel even verder, ga nu slapen want ik moest vanochtend om 6:30 op omdat moeders moest dressuren in Almelo :Z .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 23:06

Evie stoere foto's! Ben je op de tweede foto achter de sprong aan of zie ik dat verkeerd?? Bam heeft in elk geval ruimte zat, volgend jaar maar in de Z ;)
Noor, zaterdag gaat het vast goed komen!
JN, fijn dat noes lekker ging!

Ik heb cijfers terug van mijn tentamens, vond de eerste best goed gaan had ik een 5,5... beetje tegenvaller maar gelukkig voldoende! Het tweede tentamen heb ik alles uit mijn duim gezogen maar ook een 5,5 :? :D
Had ik vandaag voor de 4e poging immunologie niet echt een goed gevoel kreeg ik net mijn cijfer, een 5,8!
Oftewel ik ben blij :D :D :D :D :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 23:14

Goedenavond!
Ik ben weer terug uit Biddinghuizen. Vorstin was in de omgang wel erg drammerig, maar gelukkig laat Simmie niet over zich heen lopen :D Met losrijden was Vorstin heel relaxt. In het eerste rondje was ze in het begin wat terughoudend, maar daarna wel fijn. Het tweede rondje heb ik nog wat moeilijkere dingen meegepakt, en ging ze ook gewoon fijn! Wel soms wat hard, maar tenminste niet het hele parcours. En het belangrijkste: Ze heeft niet gestaakt :D Wel fijn natuurlijk, maar het was ook wel handig geweest, dan had Gert of Alice me goed kunnen helpen. Maarja, ik klaag niet!
En Simmie, nogmaals heeeeel erg bedankt voor alles vandaag _/-\o_

Gefeliciteerd Noor :D Wat een schattige baby is je neefje! Lekker dat je fijn gereden hebt bij Alice! Ik heb je net niet zien rijden
Wat balen van je minor Benthe
Fijn dat Woll geinsemineerd wordt Vief
Lekker dat Pancho weer goed gaat Sussie!
Leuke foto's Evie
Lekker dat je je tentamens gehaald hebt Bvw!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 23:18

Bvw: Ik zat inderdaad achter de sprong, Bam kwam niet zo lekker uit en ging erg groot en hoog af.
vandaar de := (op de foto in het echt zie je ook dat mijn gezicht op :oo staat )
Gelukkig kon ik mezelf wel enigszins corrigeren, waardoor hij toch fijn door kon springen.
Raar van je cijfers zeg, dan denk je ook waarvoor heb ik dan geleerd die eerste keer :+ .
Heel fijn dat je 4de poging immunologie voldoende was, gefeliciteerd :D !
Snoek:
Onwijs fijn dat Vorstin zo goed ging zonder gestaak, zaterdag weer zo'n rondje!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 23:19

Hoi,

@ evie Almelo staat voor mij meesatal ook laag. Ze bouwen hier rustig 1.15/1.20m in de L met lekkere vierkante brede oxers.
@ bvw gefeliciteerd met je voldoendes.

Ik had net CC maar was er niet echt lekker bij met mijn hoofd. Zal wel komen doordat ik de hele middag in de tuin had gezeten.
1e proef 183 en 2e 177 pnt. 2x 3e en er waren 2 prijzen. Het is het momenteel steeds net wel/niet. Komt denk ik ook dat ik al lang geen les meer heb gehad en constant dezelfde proeven rij. Zo saai..

Lees morgen de rest wel even bij. Ik ben gaar en moe..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 00:31

Zo ik ben weer terug uit Rome! Vanavond gelijk nog even Hetje gereden.
Heb niet alles bijgelezen, maar wel begrepen dat Noor tante is geworden!!! Gefeliciteerd!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 07:55

Goede morgen!

Snoek das wel fijn zonder staken, op naar de vlietlanden :)
Pb welkom terug :)