[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 14:21

Ik had gitser weer les met Frits op de manege. Frits moest flink aan het werk wat betekend dat hij aan de kook gaat omdat hij het niet leuk vind. Toen sloeg hij zo hard tegen de muur dat er nu een hoefafdruk op staat. Helaas is Frits nu wel kreupel...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 14:40

Arme Frits...dat was niet zo slim van hem!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:02

Nee vond ik ook niet!
Hij zal wel last van zijn spieren hebben, want er is verder niks te zien.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:21

Arme Frits Ach gut
Vief: Sexy jurkje Haha!!

Hier geen sneeuw maar regen Boos!

Loempia ligt niet super veel, Sofie wel *LOL*. Echt heel lief, dan ga ik erbij zitten en blijft ze gewoon liggen haha.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:25

Niet zo slim van Frits, je was toch net weer begonnen om met hem te rijden?
Vief, erg leuk!
Kim, bij ons ook, vanmorgen is er wel sneeuw gevallen maar nu regent het, wat een prut.

Undercover ligt ook wel eens languit, dan rond het middaguur. Een siesta paard Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:31

Hetje heeft ook altijd siësta in de middag. kan dan echt uren liggen. Krijg hem ook niet overeind als ik wil gaan rijden ofzo. Dan kijkt hij me helemaal verstoord aan van zie je dan niet dat ik slaap.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 16:19

@Vief: Gaaf jurkje zeg!! Haha!
@Ingrid: Toch mooi dat dat een mogelijkheid zou zijn! Lachen

Toen Wolin geblesseerd was aan haar voeten lag ze heel veel.

Nu ligt ze inderdaad gewoon een siësta te houden Knipoog .
Laatst lagen er 4 paarden op rij op dezelfde tijd, waaronder Wolin; 'tijd om te chillen' Cool.

Wolin haar nieuwe Bucas-deken is net binnen gekomen, die gaan we zo maar eens even passen, heb toch maar voor een 215 gekozen, groot peerd Lachen .

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 16:23

lijkt mij veel fijner ingrid een buitenbox lekker frisse lucht..
vandaag voor het eerst weer met krimpie gesprongen.. Die was erg fris maar wel braaf.. af en toe de controle wat kwijt

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 16:30

rowo schreef:
Ja klopt MJ, maar dat zit meer bij mij tussen de oren. Zetje ligt echt heel vaak. Als ik s avonds laat hooi kom voeren ligt ze vaak en s morgens weer.

Heb ik ook wel hoor, denk wel dat ik er iets stro in zal gooien maar ik wil wel echt gaan minderen!
Os ligt volgens mij niet veel. Staat natuurlijk sowieso de hele dag buiten. Maar ook 's avonds betrap ik hem er nooit op.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:38

pff ik ben kapot.. Net anderhalf uur aan het vangen geweest met vijf 2 1/2 jarigen. Die moesten de vrachtwagen op, maar hadden er niet zoveel zin in ... Best vermoeiend om heen en weer te rennen door de modder....
Zo nog 3 uur les geven.. Lachen

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:36

Nat1503 schreef:
Niet zo slim van Frits, je was toch net weer begonnen om met hem te rijden?
Vief, erg leuk!
Kim, bij ons ook, vanmorgen is er wel sneeuw gevallen maar nu regent het, wat een prut.

Undercover ligt ook wel eens languit, dan rond het middaguur. Een siesta paard Haha!

Was inderdaad net weer begonnen met Frits, was zaterdag net weer voor het eerst op concour geweest.
Gelukkig liep Frits al beter toen ik hem net op stal zette.
hij zal wel een spiertje hebben verrekt, dan is weidegang wel een goede therapie!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:40

Balen Bianca Ach gut Van wie heb je les dan? Gewoon in de Eswal toch? Grote bak?
Nog iets over rubber ondergrond, wij hebben gewoon stro Ja
Ben er tevreden mee, en is ook veel goedkoper voor ons. Klanten mesten zelf uit, dus kunnen ze meteen bepalen hoe ze het zelf het liefste doen.

Ik mag mijn beugel afbouwen Go jij! Go jij!
(voor zover ik daar nog niet zelf mee bezig was Clown ) en pas in juni weer naar ortho.

Dankzij mijn zusje die haar rekenmachine kwijt was en daarom die van mij maar had gejat heb ik mijn NASK pw waar je bijna alles moest rekenen zwaar verpest Scheve mond

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:58

Das niet mooi mistid
Mooi jurkje vief Haha!
Ing zou wel een oplossing zijn toch?
bvw das niet best Boos!

vanmiddag lekker gewandelt met dat paardje wat in de sloot gelegen had, was enorm stijf, maar wou wel gaan rollen in de binnen bak, allen waren er 2 aan het rijden dus mocht ze niet Knipoog

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 20:01

Nou, ik had hier bericht geplaatst, ging voeren, heb 2 gevoerd en keek opzij, waar is Meno (stond ervoor nog) dus even kijken, verwachtte dat hij gewoon rustig in het stro lag, lag hij met zijn benen ingetrokken naar de muur vast Scheve mond . Nouja toen dacht ik hij heb koliek, dus snel naar mam. Mam kijken, moest ik de longeerlijn halen, maar toen ik terug was had iemand die hier op stal staat hem al los Haha! . Mam ermee lopen in de bak, ik uitmesten. Kom ik bij mam, zegt tegen mij dat er niets aan de hand is, wil ie gaan liggen (zweette ook helemaal Knipoog ).
Dus verder lopen, mam belde pap, die de veearts weer bellen. Veearts is half uur geleden geweest, heeft darmverslappers gekregen en zit nu met de laptop in de stal hem in de gaten te houden. Om 8 uur moeten we weer bellen

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 20:17

da´s wel balen bv... succes met je lesgeven zo

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 20:43

Jeetje mistid das schrikken Boos!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:15

Goedenavond!
Vorstin hoest toch nog Scheve mond Met losstappen en als ik haar poets, zodra ik begin met rijden is het klaar. De les ging heerlijk vandaag Lachen Morgen heb ik weer (auto)rijles en 's avonds de opening van een nieuwe discotheek van mijn oom in Hilversum.

Vorstin ligt eigenlijk bijna nooit. Soms als ze echt moe is van een zware crosstraining zie ik haar wel eens liggen, maar verder eigenlijk nooit. Op stal hebben we er eentje die heel vaak ligt, en die gaat er echt bij snurken Haha! Je ligt echt in een scheur als je het hoort!

Schattig jurkje Vief
Balen dat Frits kreupel is Bvw
Fijn dat je lekker gesprongen hebt luxtet!
Succes met lesgeven BV
Lekker dat je mag afbouwen met je beugel Mistid! Hoe gaat het verder met je, alweer een beetje beter? Rot dat Meno koliek heeft Ach gut

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:34

Ik ga lekker richting bed Doei!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:35

Ben nogsteeds ziek, maar overgeven wordt gelukkig stuk minder Haha!
Het gaat weer redelijk goed met Meno Lachen Hij mag niets eten, zal er vannacht nog wel even een paar keer afgaan om het te bekijken. Mam wil een camera voor in de stal, zodat we ze vanuit huis ook kunnen zien als er iets is.

Balen dat Vorstin nog hoest Ach gut Wel mooi dat je les fijn ging Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:37

blij dat het goed gaat mistid Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:48

ik ga ook slapen.. morgen weer vroeg op weltrusten allemaal

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:51

Fijn dat je je al ietsje beter voelt Mistid! Je bent ook al lang ziek hoor! Nou niet meer overgeven, dat is stap 1 Haha! Gelukkig gaat het al wat beter met Meno Lachen
Ik duik ook mijn bed in Slapen

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:53

ben net terug van les geven.. Ging lekker.. Lachen De meiden beginnen ook iets meer vertrouwen in mij te krijgen.. Duurt altijd ffkes. Is altijd wennen voor de meiden, instructeurswissel.
Heb trouwens mijn bitje binnen.. Ga donderdag gelijk proberen..
Morgen jmmr genoeg laatste les van de ponyclub in Rekken. Heb heel leuk allemaal tasjes gemaakt met kleinigheidjes erin..
Kaartje, snoep, invlechtelastiekjes, borsteltje, pepernoten, marsmallows etc... Hopelijk vinden ze het leuk..
Vandaag btw ook gereden bij Nijhof.. Ging weer ontzettend fijn. Hij was heel rustig op de wasplaats. Eigenlijk te rustig (stilte voor de storm) en ik had gelijk....
Hij kent de hindernissen door en door, maar toch schrikachtig er langs gaan.. Door rust ging het uiteindelijk heel goed..
Mistid: Fijn dat het weer beter gaat met Meno.. Is altijd schrikken als je m zo ziet liggen..
Corien: Trusten Lachen
Ik ga ff lkkr een biertje drinken voor het slapen gaan.. Vriendje is onverwachts ook hier Lachen.. Heerlijk, heb ik het ook niet koud vannacht Haha! Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 23:07

Heb net heerlijk springles gehad met Sofie Lovers.
Nu duik ik lekker mijn bed in en morgen ochtend even met school aan de gang en dan bus van 12 uur weer naar Leeuwarden.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 23:11

@Mistid: Dat is inderdaad schrikken! Ach gut Vriendin van mij zat in de klas vandaag, werd gebeld dat haar paard koliek had, veearts was er al.. Was ook wel heftig heb ik uit haar verhaal begrepen. Paarden zitten klote in elkaar.

Bucasdeken past super bij Wo, staat haar ook wel erg sjiek moet ik zeggen. Heb haar lekker een VIP-poetsbeurt gegeven. Morgen weer rijden, vrijdag les en maandag weer les. Dus ze zal toch echt weer aan de bak moeten, wordt weer feest Bloos . Heb mooie veterlaarzen gezien, dus misschien morgen even naar de paardenwinkel om ze in te slaan Lachen .
Kreeg vandaag de rekening binnen van haar ninja-kick-grap.. Even 248 euro en 88 cent Geld, geld! voor nog geen 15 minuten.. Bloos Ben weer arm zodra salaris weer binnen is.

Ik ga nog even lekker bankhangen en dan richting mijn mand Doei!