Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
. Echt heel lief, dan ga ik erbij zitten en blijft ze gewoon liggen haha.

.
.
. rowo schreef:Ja klopt MJ, maar dat zit meer bij mij tussen de oren. Zetje ligt echt heel vaak. Als ik s avonds laat hooi kom voeren ligt ze vaak en s morgens weer.
Nat1503 schreef:Niet zo slim van Frits, je was toch net weer begonnen om met hem te rijden?
Vief, erg leuk!
Kim, bij ons ook, vanmorgen is er wel sneeuw gevallen maar nu regent het, wat een prut.
Undercover ligt ook wel eens languit, dan rond het middaguur. Een siesta paard
Van wie heb je les dan? Gewoon in de Eswal toch? Grote bak?
) en pas in juni weer naar ortho.

. Nouja toen dacht ik hij heb koliek, dus snel naar mam. Mam kijken, moest ik de longeerlijn halen, maar toen ik terug was had iemand die hier op stal staat hem al los
. Mam ermee lopen in de bak, ik uitmesten. Kom ik bij mam, zegt tegen mij dat er niets aan de hand is, wil ie gaan liggen (zweette ook helemaal
).
Met losstappen en als ik haar poets, zodra ik begin met rijden is het klaar. De les ging heerlijk vandaag
Morgen heb ik weer (auto)rijles en 's avonds de opening van een nieuwe discotheek van mijn oom in Hilversum.
Je ligt echt in een scheur als je het hoort!
Hij mag niets eten, zal er vannacht nog wel even een paar keer afgaan om het te bekijken. Mam wil een camera voor in de stal, zodat we ze vanuit huis ook kunnen zien als er iets is.
Wel mooi dat je les fijn ging
Gelukkig gaat het al wat beter met Meno 
De meiden beginnen ook iets meer vertrouwen in mij te krijgen.. Duurt altijd ffkes. Is altijd wennen voor de meiden, instructeurswissel.
.. Heerlijk, heb ik het ook niet koud vannacht
.
Vriendin van mij zat in de klas vandaag, werd gebeld dat haar paard koliek had, veearts was er al.. Was ook wel heftig heb ik uit haar verhaal begrepen. Paarden zitten klote in elkaar.
. Heb mooie veterlaarzen gezien, dus misschien morgen even naar de paardenwinkel om ze in te slaan
.
voor nog geen 15 minuten..
Ben weer arm zodra salaris weer binnen is.