Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha 

Dus lekker naar huis gegaan en vanmiddag even heerlijk in de stad gezeten met vriendje

) naar ons toe om een afspraak te maken. Afspraak gepland onder een ander uur en we hadden allemaal zoiets van kom maar op, hier banketstaaf je je toch niet meer onderuit! 

Jack lijkt trouwens erg groot, is ie dat ook?

Lielle schreef:Ik ben er vandoor. Crosstraining bij Rob, een stuk leuker dan discussieren met iemand met een bord voor zijn/haar kop.
rowo schreef:Lielle schreef:Ik ben er vandoor. Crosstraining bij Rob, een stuk leuker dan discussieren met iemand met een bord voor zijn/haar kop.
Ik heb haar ff een PM gestuurd... Ze heeft echt een heeeeeel groot bord voor der kop. Ze staat echt niet open voor andersmans mening. Laat haar eens gaan kijken bij SGW....

ben ok thuis.
.
. rowo schreef:In het topic van die verongelukte amazone in Frankrijk..
Ze gaat SGW vergelijken met seks met dieren
@ vief: super van je G!!!

andrea16 schreef:rowo schreef:In het topic van die verongelukte amazone in Frankrijk..
Ze gaat SGW vergelijken met seks met dieren
@ vief: super van je G!!!
Ik ga eens even kijken, wat een vergelijking trouwens

SGW heeft belachelijke hindernissen en ze laat haar paard liever dag in dag uit in de bak sloffen, leuk dressuur oefenen. Ieder zijn smaak!