Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsensibel schreef:Dat skeeleren ging mij ook niet zo goed af. Lag binnen 10 min languit op t fietspad.
Ik heb de 18e een cross training in lunteren. Vooralsnog gaat deze door. Dus k ben benieuwd
liekec schreef:Ik vind het belachelijk dat die meid van YouTube regels vanuit zowel het RIVM als de regering aan haar laars lapt. Jammer dat jullie dat steunen.
Citaat:5. Pensionstallen met aangepaste maatregelen open voor paardeneigenaren
Pensionstallen mogen met extra maatregelen open blijven zodat paardeneigenaren hun paarden de nodige dagelijkse verzorging en beweging kunnen bieden. Wij verzoeken pensionhouders de volgende extra maatregelen te nemen:
Pensionklanten mogen hun stal bezoeken voor de dagelijkse verzorging en training van hun paard.
Pensionklanten met verkoudheidsklachten moeten verzocht worden thuis te blijven tot zij hersteld zijn. Samen met de pensionhouder moet in dat geval gezocht worden naar ondersteuning in verzorging en eventueel training van het betreffende paard.
Vraag pensionklanten:
Geen extra bezoekers mee te nemen. Alleen indien strikt noodzakelijk.
Niet in groepjes samen te komen.
Contact te vermijden en minimaal 1,5 meter uit elkaar te blijven.
Alleen voor de noodzakelijke verzorging en training op stal te blijven en daarna direct weer huiswaarts te keren.
De sociale- en hygiënemaatregelen in acht te nemen.
Laat geen mensen (en paarden) van buitenaf de accommodatie betreden en gebruiken voor training.
Vraag ruiters rijhandschoenen te dragen om zo fysiek contact met de omgeving te beperken.
Kantines, moeten net zoals alle horecagelegenheden per direct sluiten, tot ten minste 6 april 2020.
Neem de voorgeschreven hygiënemaatregelen in acht.
liekec schreef:Ik vind het belachelijk dat die meid van YouTube regels vanuit zowel het RIVM als de regering aan haar laars lapt. Jammer dat jullie dat steunen.