[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:07

Ik wil graag Amigurumi gaan doen, maar dat is ook zo geitenwollensokken :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:08

Even je toekomst Lielle := :

Afbeelding

Afbeelding

Amigurumi is toch die kleine beestjes en zo haken?
Als je er geen geitenwollensokken bij aan doet, valt het best mee :D .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:13

Ja klopt :j

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:15

Als je dat leuk vindt, ga je dat toch gewoon doen. Wat maakt het jou nou uit wat voor een imago iets heeft?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:17

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:21

wilde net vragen weat wat amiwattes is maar heb het al gelezen. Dat is dan weer niets voor mij.

Leliaardje, thx. Ik weet iig dat het op te lossen is :D

Ik had het bericht gezien. :)ddd :)ddd :)ddd op een kangoeroe-eiland, waar je kangoeroes vindt :)ddd :)ddd :)ddd

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:22

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:23

Jeetje heftig zeg :oo
Ik weet uit ervaring dat een reiger ook al je hele auto kan vernielen!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:27

leuke puzzels komen er hier voorbij. Hier ligt regelmatig een van Haaster puzzel op tafel. Schitterende tekeningen, waarin zoveel gebeurt dat je steeds weer wat nieuws ziet. Maar in iedere puzzel en agent die een boef achterna zit, een sint en piet, en een haai. De grootste die we hier hebben is 3000 stukjes. Niks oubollige hobby, gewoon gezellig zo´n ding op tafel in de kamer, en af en toe legt iemand eens een stukje aan.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:29

Jezus wat gaan jullie snel! :D

Mooie puzzels komen er voorbij, daar heb ik echt geen geduld voor.

Karen, je bent fanatiek de laatste tijd! Leuk dat het zo goed gaat! :) Veel rondjes springen, kwestie van routine. Ik moet eigenlijk ook meer gaan springen op cc. 8 januari weer. :)

Wat een klote weer! Bosplannen maar afgezegt en in de binnenbak gereden, beetje jammer! Morgen dressuurles met Caapje.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:30

Ielk klinkt niet lekker van die vrouw!

Ik vind puzzelen ook leuk, helaas gewoon veels te weinig tijd.
Hier 4 paarden gereden en gemest en nu even omkleden en naar vriendje toe. Gaan eten bij vrienden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:31

Respect dat jullie aan die puzzels beginnen! Mij niet gezien, heb er het geduld echt niet voor.
Goed gedaan Karen!! Kon helaas niet komen kijken, maar geloof graag dat het M pittig stond. :j Ga vanavond er wel heen, finales en ruiterbal. Altijd gezellig.

Grr, ben bezig met scriptie die we met z'n 3-en moeten doen. Zoals gewoonlijk is er weer 1 iemand die het verzaakt.. Heb nu maar een heel vriendelijk mailtje gestuurd na een paar bel en sms pogingen zonder gehoor. Heb d'r maar gevraagd of haar plan ook is om in juli af te studeren en daar nog wat voor te doen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:53

Sann: Vervelend dat die ene de boel verzaakt. Ik hoef gelukkig niets meer in een groep te doen
Lau: Veel plezier!
Evelien: Jammer dat je niet meer naar het bos bent geweest. Hier valt het trouwens wel mee qua weer.
Mootje: Die beestjes zijn wel grappig, maar ik zou het niets vinden om ze zelf te maken (heb even gegoogled wat Amigurumi inhoudt... :o )

Naar bericht van die vrouw!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 16:55

Evelien, haha ja heb me maar op die vos gestort. Hij is er nu en voor mij natuurlijk super leuk maar hij kan ook zo ineens weg zijn.

San, ik vond het een heel mooi concours. Ik was er ook zo, net aan een uur. Al vonden ze daar maar uit de richting toen ze mn rijvereniging omriepen: "tja je moet er wat voor over hebben". Werd langs de kant gezegd.
Hebben ze daar ook outdoor springen?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:01

Leuk hoor Karen! Even voor je het weet ben je ook weer met T op pad :j

Ik heb nu ook een beetje een planning gemaakt: 3 dressuurwedstrijden, om de week springlessen, wekelijks dressuurlessen en dan gaan we natuurlijk straks ook de crosstrainingen en crossen er weer inpassen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:04

Ik zag ook al op de startlijst staan dat Lips er reed, die komt nog meer uit de richting dus wat dat betreft valt een uurtje reuze mee. Komen wel meer van verder weg, vooral in het M, Z en ZZ. Outdoor hebben ze niet daar, wel bij Gert vd Hoorn in Kootwijk. Zijn ook altijd super fijne wedstrijden. Kris bouwt hier outdoor vaker, als hij bouwt is het vaak goed vol. Moet zelf ook zeggen dat ik zijn parcoursen altijd super fijn vind om te springen. In maart is er nog wel een keer indoor springen daar.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:04

Ik heb gister met T een heel rondje linksom en een heel rondje rechtsom in de buitenbak gedraafd. We waren al aan het draven en een klein galopje maar ik had alleen nog maar echt buiten gereden, op fietspaden en kleine stukjes ruiterpad en alleen maar rechtuit in draf. Dus dit was weer een stapje verder :D
Hij loopt echt super goed, gister en eergister was ie wel heel fris en maakte er een beetje een potje van. Dus vandaag hij een stapdagje met Rem aan de hand.

Leuke planning Noor :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:09

Fijn hoor, Karen! Je maakt je toch zorgen om zo'n paardenbeest ;)
Ja, ik wil dit jaar wel wat stappen zetten met Jer dus dan moeten we aan de slag :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:18

Roos, heb je die puzzels ook al gelegd? Of liggen ze nog te liggen ;) ?
Fijn dat het nog steeds goed gaat TG!

Vanavond mag Giga weer lekker aan het dressuren. Afgelopen week niet zoveel gedaan met haar. Het springen ging vorige week in de "lage" les wel weer super: ze had er weer echt zin in. Maar even met Laurie overleggen of ze nog een keertje laag wil of dat we weer naar de hogere les gaan.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:21

Super dat het zo goed gaat met T! Hartstikke leuk toch met de vos, gewoon lekker van genieten.

Ik vind een uur ook goed te doen, veel verder ga ik liever niet voor een springcc maar voor een mooie wedstrijd wil ik wel wat verder rijden. Karen, Roosendaal is zeker heel ver voor jou? Daar worden ook erg leuke wedstrijden gehouden!
Voor dressuurcc ga ik eigenlijk altijd naar Hulten, lekker dichtbij. :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:22

Dat moet ik dan maar in de gaten houden San. Op onze wedstrijdlocatie hebben we voorlopig geen wedstrijden, gemeente ligt dwars...

Spannend Noor! T is mn zorgenkind, hij is niet echt voor het geluk geboren lijkt wel. Ondanks dat ben ik toch wel heel trots op hem en is het echt mijn schatje <3

Eef, ik zal eens kijken hoever het is. Rem is een tijdje terug wel naar Roosendaal geweest om naar Schimpie te kijken en volgens mij vond ie het wel wat ver.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:32

Nijkerk en Lunteren zijn ook mooie locaties, misschien ook wat voor jou Karen. Super dat T zo lekker gaat, hopelijk kan hij snel weer goed aan de gang. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:34

Benton?! Dat is toch dat hondje die op herten jaagt? :D

Puzzelen is aan mij niet besteed. Lezen dan weer wel.

Lekker dat T zo goed gaan Karen!

Net terug. Heb maar op de vereniging gereden. Ging keihard regenen toen ik op stal was. Balen. Bak was net zo lekker opgedroogd.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:36

Karen, het zal zeker 1 uur en een kwartier zijn. Ik rij er dik 1,5 uur op als ik jullie kant op moet.

Iemand wel eens in Zuid-8eijerland gesprongen? Zoek iets voor de 22ste.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:47

ZB is bij de mustang toch? Redelijk kleinschalige wedstrijd.