[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:25

Mootje schreef:
Mistid, wat een verschil in galopade! Vorige keer ( springfilmpje) vond ik hem alles behalve fijn galoperen!

Galopperen O:) ? I asked google
Ik weet nieteens meer wanneer ik een filmpje heb geplaatst en kan het zo ook niet vinden, maar hij is zo verbeterd in een paar maanden tijd! Doe ik toch nog iets goed :Y)

Ik ben wel blij met wat hij uiteindelijk is geworden. Ben nu bezig alle filmpjes in 1 filmpje te zetten, die ga ik ook nog even doorsturen naar Ria. Mijn zusje zat net naast mij filmpje te kijken en die zei "wow, hij is echt goed! Maar dat kan ik allemaal nooit...". Ze heeft nu een leuke springpony aan Kino, dus misschien gaat ze wel overstag dat Vos wordt verkocht dit jaar, en Yoeri gaat in de zomer ook, en dat er dan een paard weer komt & dan heeft ze Kino dus. Ze moet tenslotte niet vergeten dat ze ook 16 wordt dit jaar. Ik zei, je kunt na dit jaar geen EK bij de pony's meer rijden bijvoorbeeld, toen zei ze :') oh, dan heeft het dus ook geen nut om volgend jaar nog bij de pony's te rijden _O- _O- . Ze doet nu gelukkig wel weer enigzins normaal, gister zaten we echt de hele dag op elkaar te fitten.

Joki, super van je wp! Viel dus toch nog mee :)
Saar :(:)
Laatst bijgewerkt door mistid op 22-05-11 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:26

MARIJKE @ lichtblauw lijkt mij heel mooooooiiiii, maar ja ik houd van blauw. Hij past niet op mijn set, maar als ik een eerste keus zou maken had ik het wel geweten. Vervelende keus die je moest maken, maar snap je wel helemaal. :(:)
KIM @ lekker wat kilometertjes weer maken met sofietje, zal ze toch wel met minder lucht gaan springen. Waarom word Bo eigenlijk verkocht ?? dat heb ik denk ik ff gemist.
MARGRIET @ lekker vriendje laten masseren....nog meer pijntjes toevallig....?? }>
NOOR @ feest beest.. :D ik was ook ff wat drinken gisteren, maar was in Almere. Wat is die kleine al gegroeid zeg... :wow:
CARO @ oef....ben blij dat ik nu niet jou paardje ben.... ;)
SANN @ hier nog iemand die twijfelde, maar ga zaterdag naar Rob dus mijn keus is gemaakt, ga ik lekker naar de springles donderdag.
EVONY @ what's kebeurt ?? :P

Ik heb vandaag M1 debuut gereden met Bull, we waren 2e en 3e uit de 7 dus ben zeer tevreden en met 176 en 183 dus ook echt geklasseerd *\o/* kreeg een compliment over de draf dat deze er erg goed uitzag en met veel lossigheid. Bull is alleen toch wel erg meneer temperamentje, maar ze vond dat ik het paard ondanks dat ze hem erg heet vond netjes bleef rijden en het paard vooral in zijn eigenwaarde liet. Nou dat kan ik in me zak steken..... :D Het geheel moet vooral "meer rust gaan krijgen".

Nu lekker "dansbattle" kijken..... :D

xxitsmexx

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:28

leuke hindernissen van renswoude.

Zo maar ff tv kyken en optijd naar bed ben echt giga moe.. zullen het zenuwen geweest zijn?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:30

@ bianca hoe bedoel je?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:33

Vief: fijn dat het met genius al beter gaat met zijn beentjes.
Evony: jammer dat het niet ging met Ruby
Noor: schattige foto's van KJ
Beterschap Mootje!
Sterkte met je rug Sann!
Texelse: is buiten bezig geweest.
Mistid: fijn dat vos het zo goed deed. Filmpje ziet er ook goed uit! Leuke pony ook. Hopelijk wordt hij aan een leuke sgw-ruiter verkocht.
Caro: schattige foto's van Gio!
Laura: Gefeliciteerd met je winstpunten!

Vandaag de hele dag mee op wedstrijd geweest. Totaal 8 proeven voorgelezen. Helaas stond er erg veel wind dus ik heb geen strot meer over. Wel goed resultaat: een 2de, 5de en twee keer een 7de plaats in de prijzen. Het was een selectiewedstrijd dus twee juryleden bij de eerste proef. Bij mijn vader wel een keer een enorm juryverschil. 183 en 162 punten is wel heel erg oneens. Het was overigens een nette proef, dus die 183 zat meer in onze richting.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:39

caro29 schreef:
@ bianca hoe bedoel je?

Hij krijgt toch strafkamp ... ;) is nooit leuk... :D maar wel nodig bij die van jou blijkbaar. Daarom zeg ik als grap : ik ben blij dat ik niet jou paardje ben.. :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:47

texelse schreef:
Evony: uhhhh, verklaar je nader....., maar :(:) omdat je niet fijn gereden hebt...

Ik heb haar thuis zo fijn aan het lopen, kan ik haar op mijn pinken rijden, zo los over de rug en alles.
Kom je op het inrij terrein wordt het al een hele klus maar zodra je de ring in gaat valt er niet meer tegen aan te rijden. Zo veel spanning zo veel prutsmuts wordt er echt moe van. Had 158 en 162 ik rij eigenlijk nooit onder de 170 ;(
het is gewoon zo frustrerend dat ik er alles aan doe om haar goed te krijgen, en het loont gewoon niet op wedstrijd.
Laatst bijgewerkt door Evony op 22-05-11 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:48

Oh zooo. Ja mevrouw zit in strafkamp. Dat betekend dat ik geen rare fratsen meer accepteer. Geen spaanse pas en stilstaan wanneer ik dat wil en niet anders om :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:54

Evony schreef:
texelse schreef:
Evony: uhhhh, verklaar je nader....., maar :(:) omdat je niet fijn gereden hebt...

Ik heb haar thuis zo fijn aan het lopen, kan ik haar op mijn pinken rijden, zo los over de rug en alles.
Kom je op het inrij terrein wordt het al een hele klus maar zodra je de ring in gaat valt er niet meer tegen aan te rijden. Zo veel spanning zo veel prutsmuts wordt er echt moe van. Had 158 en 162 ik rij eigenlijk nooit onder de 170 ;(
het is gewoon zo frustrerend dat ik er alles aan doe om haar goed te krijgen, en het loont gewoon niet op wedstrijd.

Hoe bedoel je dat? Is ze niet meer aan je been? Hoe is ze op ander terrein zonder wedstrijd? Misschien dat gaan oefenen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:54

Evony, geef je haar iets bij tegen de spanning? Een magnesium supplement kan goed werken.
Ik heb Magnocalm besteld voor Caap, intructrice heeft daar hele goede ervaringen mee.

Caro, hoop dat je merrie het gaat begrijpen.
Bianca, mooi debuut!
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 22-05-11 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:59

caro29 schreef:
Oh zooo. Ja mevrouw zit in strafkamp. Dat betekend dat ik geen rare fratsen meer accepteer. Geen spaanse pas en stilstaan wanneer ik dat wil en niet anders om :D

Had je idd gezien bij het inrijden op Westerbork. Laura vertelde me dat jij dat was.. ;) Ik vond het wel grappig om te zien, maar het is uiteraard ongewenst gedrag.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:04

Gefeliciteerd Bianca met je zeer geslaagde M1-debuut.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:22

gr_roos schreef:
Hoe bedoel je dat? Is ze niet meer aan je been? Hoe is ze op ander terrein zonder wedstrijd? Misschien dat gaan oefenen.

ze sluit zich inderdaad af, gaat zich opkroppen sterk maken rug weg drukken etc. ander terrein hebben we niet echt de mogelijkheden voor dus wordt vooral veel km maken. En miss idd iets van magnesium bijvoeren :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:23

EvelienH schreef:
Evony, geef je haar iets bij tegen de spanning? Een magnesium supplement kan goed werken.
Ik heb Magnocalm besteld voor Caap, intructrice heeft daar hele goede ervaringen mee.
!

Waar heb je dat besteld? kan het bij de paardendrogist niet vinden helaas.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:36

Evony schreef:
texelse schreef:

heeeeeeel herkenbaar, en heeeeeeel vervelend.......

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:40

Avond!
Mijn draakje ging ook goooeeeed in Lelystad :D Ze pakte heel fijn aan en vooral de waterbakken deed ze zo goed. Was nog heel grappig, we gingen bij de losstaande waterbak zeg maar van de zijkant erin via een boom/afsprong en dan eruit met direct erna 2 smalletjes, de eerste op in-uit en de 2e op 1 galopsprong. Er waren een paar die L en M crossten en die kregen hun paarden niet door dat lijnte. Toen kwam ik eraan met mijn draakje en die liep zo mooi door dat lijntje, ik was helemaal trots op haar <3 Want het was best wel pittig.
Alleen op het laatst was ze moe en dan wordt ze een beetje boos. Dat was wel jammer want toen wou ze niets meer. Heb toen nog een paar kleine sprongetjes van het begin gedaan om wel fijn af te sluiten. Maarja ik zat er ook al weer 2u op en gister had ze natuurlijk ook concours gehad.

Mirthe: Rondje met Vos ziet er stoer uit! Die gave haag heb ik niet meer gesprongen. Vond hem voor draakje iets té.
Bianca: Gefeliciteerd met je eerste wp in de M!
Laura: Maat heeft dus weer erg goed zijn best gedaan. Gelukkig ging het ook goed met je hand
Joki: Jammer dat je paardje een beetje stout was.
Evony: Wat balen zeg! Mijnes kan zich ook zo ontzettend afsluiten als ze gespannen is. Denk dat veel km's maken wel helpt.
Laatst bijgewerkt door AntheaV op 22-05-11 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:40

Shanouk nog niet gesignaleerd???

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:42

Evony schreef:
EvelienH schreef:
!

Waar heb je dat besteld? kan het bij de paardendrogist niet vinden helaas.

Via de Duitse site. http://www.iwest.de/Produkte/Magnocalm.html

Sedative Nerveux schijnt ook goed te helpen, kun je bij de DA krijgen.

Dit zou je ook nog kunnen proberen: http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... ic/102422/

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:53

Dat lijntje was een beetje tricky idd. Bij ons stopten ze bijna allemaal op dat pietluttige boompje waarover je er in moest springen! :') Nicole was gevallen in de waterbak hoorde ik, door een kuil achter de insprong. Ik dacht dat daar een kuil zat maar gooide het op een ruiterfout, maar zij bewees dat er wel degelijk een kuil zat.. Wel super van je draakje zeg! Werden jullie ook 'vrij' gelaten zegmaar of wel allemaal over dezelfde sprongen? Wij mogen zoveel zelf beslissen over wat we willen doen! Alleen ik ben de lefgozert er sta de hele tijd met m'n grote bekkie vooraan, en dan zegt de rest maar heel beduust dat ze dat ook wel willen :+ . Van Wieneke mag ik niet meer als eerste praten _O- .

Saar, wat vervelend :\
Bianca, super he!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:55

Mistid, dat is herkenbaar :D
Bianca, gefeliciteerd met je M1 debuut!

Snoek, waar blijf je nou?

Arm vriendje zit nu pas aan tafel en moet daarna nog 2 uur terug naar huis....

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:58

Dat vroeg ik me ook al af Mo, waar blijft Snoek.

Arm vriendje, dat zal morgen ochtend wel pijn doen. :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:15

@ bianca in Westerbork deed ze redelijk normaal. Gisteren was ze veel erger. Toen reaggerde zij ook niet meer op de hulpen. En ging de spaanse pas heel hoog.
@ Evony balen dat het zo ging. Mijn punten waren nog een heel stuk lager. Zovaak ben je toch nog niet gestart met haar?
@ Anthea gaaf dat zij vandaag wel lekker meewerkte.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:29

Mirthe: Ja klopt, ze ging er heel mooi in maar de landing ging wat minder mooi :+ Mijn zusje zei dat haar paard z'n voorpootjes niet uitklapte zeg maar, die bleven gevouwen dus hij kwam niet op op z'n hoefjes terug maar ging koppie onder. Ik heb die hogere insprong ook nog gedaan en ik had nergens last van. Er zat niet echt een kuil in bij mijn weten. Misschien een heel klein beetje, maar zeker geen kuil van betekenis.
Wij mochten idd ook wel zelf een beetje wat bepalen wat we gingen doen. Wieneke noemde dan bepaalde lijntjes, maar we mochten ook alternatieve lijnen rijden :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:31

Snoek heb ik inmiddels gespot in het verslagentopic van VP.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:38

Ik las al wat op hyves van Snoekiej. :(:)