Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gr_roos schreef:Snoekiej, je had gewoon na de 1 na laatste hindernis moeten stoppen. Dan ben je niet door de finish geweest

Die stond ook bij de manden.
als je al op hindernis 5 moet stoppen terwijl je weet dat anderen daar gewoon zijn doorgereden
(zoals bijv. asbadedas die ik niets persoonlijk kwalijk neem
)
) en dan kan je net zo goed alle hindenisjes meenemen (bij sommige zal je zelf wel moeten) Evie_Bandido schreef:ik ben er bij de manden na 5b afgevlogen, wilde eigenlijk ook gewoon weer verder rijden, maar iemand riep dat ik eruit moest en ben toen maar met mijn paard naar de finish gelopen, ik weet dat je niet mag doorrijden maar het is echt balenals je al op hindernis 5 moet stoppen terwijl je weet dat anderen daar gewoon zijn doorgereden
(zoals bijv. asbadedas die ik niets persoonlijk kwalijk neem
)
Maar wat ik niet snap is: stel je vliegt er in het midden van het bos af, dan zul je toch verder moeten rijden (spookrijden lijkt me niet erg veilig) en dan kan je net zo goed alle hindenisjes meenemen (bij sommige zal je zelf wel moeten)
hij moest nog wel even vanaf het zadel een oortje terug achter het hoofdstel steken anders lag dat erna ook af...
maar dat arme dier liet het zich allemaal begaan. Hij kreeg luid applaus van het publiek...hahahahha
wil ook binne kort :d

Hoe is het met de hoofdpijn? 

Hopelijk de volgende keer meer succes.
Ook Fari nog ff gereden en die ging ook fijn. 

. Gisteravond nog even op stap geweest, was erg gezellig. Hoef gelukkig niet zo lang vandaag. Vanavond even naar dressuurles met Sofie. Even lekker ontspannen rijden, denk ook niet een heel uur.
Kwam dus even flink rauw op mijn dak vallen, maar ja het is niet anders helaas. Gelukkig net al wel alle onderzoeken erachteraan gehad dus kan ik me vast gaan voorbereiden voor volgende week.