[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 19:00

Ik weet dat ik zo'n brief kan krijgen. Ik vond het zo rot dat ik al op hindernis 4 (ofzo) eruit moest, dat ik door bleef rijden.
Vorstin kliert wel vaker in de cross, ze is helaas (nog) niet van de constante prestaties..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:02

Snoekiej, je had gewoon na de 1 na laatste hindernis moeten stoppen. Dan ben je niet door de finish geweest ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:03

Hopelijk heeft het Vorstin wel goed gedaan, dan heb je de brief in elk geval niet voor niets gekregen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 19:06

gr_roos schreef:
Snoekiej, je had gewoon na de 1 na laatste hindernis moeten stoppen. Dan ben je niet door de finish geweest ;)

Dat is een goeie Roos! Nooit aan gedacht natuurlijk :o
Ik voelde me ook wel een beetje schuldig toen ik doorreed, maar ik ben er ook al 2x uitgehaald waar anderen gewoon door mochten rijden. Geloof dat Pleun zich ook even had omgedraaid overigens ;) Die stond ook bij de manden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:38

gr_roos schreef:

werkt dat? organisatie kan achteraf altijd na kijken dat je eerst door bent gereden aan de hand van de hindernis controleurs

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:45

ik ben er bij de manden na 5b afgevlogen, wilde eigenlijk ook gewoon weer verder rijden, maar iemand riep dat ik eruit moest en ben toen maar met mijn paard naar de finish gelopen, ik weet dat je niet mag doorrijden maar het is echt balen ;( als je al op hindernis 5 moet stoppen terwijl je weet dat anderen daar gewoon zijn doorgereden _-:( (zoals bijv. asbadedas die ik niets persoonlijk kwalijk neem ;) )

Maar wat ik niet snap is: stel je vliegt er in het midden van het bos af, dan zul je toch verder moeten rijden (spookrijden lijkt me niet erg veilig :+ ) en dan kan je net zo goed alle hindenisjes meenemen (bij sommige zal je zelf wel moeten)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:52

Evie_Bandido schreef:
ik ben er bij de manden na 5b afgevlogen, wilde eigenlijk ook gewoon weer verder rijden, maar iemand riep dat ik eruit moest en ben toen maar met mijn paard naar de finish gelopen, ik weet dat je niet mag doorrijden maar het is echt balen ;( als je al op hindernis 5 moet stoppen terwijl je weet dat anderen daar gewoon zijn doorgereden _-:( (zoals bijv. asbadedas die ik niets persoonlijk kwalijk neem ;) )

Maar wat ik niet snap is: stel je vliegt er in het midden van het bos af, dan zul je toch verder moeten rijden (spookrijden lijkt me niet erg veilig :+ ) en dan kan je net zo goed alle hindenisjes meenemen (bij sommige zal je zelf wel moeten)

Dat mag dus NIET.
Bij uitsluiting (door een val) moet je je rugnummer inleveren bij een hindernisrechter en de kortste weg terug STAPPEN naar het hoofdterrein.
Is allemaal te vinden in de regelementen en vaak ook nog vermeld in de regels/informatie van de organiserende vereniging.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:55

Ben net nog even lekker naar het strand geweest met vriendin, lekker even uitgewaait.

Ik ga nu naar bed, begin dus morgen op de nieuwe afdeling!! Ben erg benieuwd!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 22:03

Hey allemaal, vandaag gezellig in Varsseveld geweest met bokker ROOS, twas heerlijk weer en kheb me uitstekend vermaakt, geen extreem rare dingen gezien bij paarden of ruiters. Wel enkele minder fraaie sprongen, maar dat hebben wij ook wel eens.. ;)
Een bijna val in de waterbak in de eenster, maar deze man bleef de hals van paard stevig vasthouden en klom langzaam terug in het zadel, brave peerd die zo lief was niet zijn kop naar beneden te steken, want die kerel hing achter zijn oren, dan had hij er zeker wel afgelegen, nu kon hij tennminste weer verder rijden, hetzij een berg tijdfouten... :P hij moest nog wel even vanaf het zadel een oortje terug achter het hoofdstel steken anders lag dat erna ook af... :D maar dat arme dier liet het zich allemaal begaan. Hij kreeg luid applaus van het publiek...hahahahha
eentje in de tweester had drie weigeringen op verschillende hindernissen en die werd gesommeerd te stoppen, maar die had daar gewoon maling aan en reed door om nog een paar hindernissen te rijden, echt kwalijk dat dat zelfs op dat niveau gebeurt, dan moet je helemaal de regels kennen, twee ster heb je de een ster ook al gehad.

In het klassiek mag je het parcours ook niet verder uit proberen of afrijden als je eruit ligt, in de sgw dus niet anders.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 22:13

Evie, dan heb ik jou er af zien gaan jij was nummer 24?
JA de finish was daar op het zelfde stuk dus ze moest wel lopen ;)

Gezellig binca :D
Lotte lekker :D wil ook binne kort :d
Snoek, jammer maar goed, er waren gister zo veel mensen die door reden :+

En ik ben idd wezen kijken en supporten, hele dag op getrokken met nuada en J_N (benthe) en nelis :D

Ik ga richting bed, morgen werken, en trainen voor neede :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 23:40

Leuk alle cross-stories hihi :)

Ik heb mogelijk een stalling gevonden. Alleen nog even over het financiele plaatje denken want dat was dus eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Eens kijken of dat op te lossen is of niet... Lastig allemaal pffffft..

Net 2 opdrachten afgemaakt.. En nu hoofdpijn. Morgen maar de laatste doen, vroeg eruit dan gaat het vast lukken, ben nu niet meer zo productief haha :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 07:22

Goede morgen :)

Vief dat is dan wel balen, van de prijs gewoon even over babbelen?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:36

Mogguh!

Vief; hopelijk wordt het wat met die stal :j Hoe is het met de hoofdpijn? :(:)
Bianca; mooi dat je dag zo geslaagd was :)
Lotte; heerlijk zeg dagje strand, was het ook mooi weer voor :j
Evie; :(:) Hopelijk de volgende keer meer succes.
Snoekiej; wat balen zeg dat Vorstin weer zulke streken had, hopelijk krijg je haar er helemaal door.

Gister was Bop weer uberbraaf, heb alles alleen gedaan. Ook al gegallopeerd links en rechtsom :D Ook Fari nog ff gereden en die ging ook fijn.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:39

Goeiemorgen :wave:

@ snoekiej: wat balen weer van Vorstins kuren! Hopelijk wordt dat ooit beter. Maar meestal baart oefening wel kunst!

@ evie: dat is balen zeg dat je er bij hindernis 5 al uit ligt, maar idd mag je niet doorrijden, hoe balen ook!

@ vief: fijn dat je waarsch stalling hebt gevonden! Woll komt dus snel deze kant op? Succes met je opdrachten.

Ik heb een rustig weekend gehad. Concours in ons dorp afgemeld en Marloes geholpen met Bop. Zelf wat gereden en gister gezellig met vriendinen en aanhang Pitch en Put (short golf) gedaan, echt leuk :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:41

Fijn zeg dat Bop nog steeds zo braaf is :D

Mandy: Dat is wel de bedoeling ja :) 't Weer gaat binnenkort toch omslaan en dan wil ik haar wel weer op stal hebben :j
Fijn dat het gister zo leuk was :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:52

Goeiemorgen :wave:

Ik zal ook nog even braaf met een schoolopdracht aan de gang voor vanmiddag :+. Gisteravond nog even op stap geweest, was erg gezellig. Hoef gelukkig niet zo lang vandaag. Vanavond even naar dressuurles met Sofie. Even lekker ontspannen rijden, denk ook niet een heel uur.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 08:52

Goeiemorgen!
Vorstin gaat zo effies aan de longe, en daarna mag ze het land op. Ik ga alle spullen maar weer schoonboenen :Y)

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad Bianca!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 09:13

Goedenmorgen.
Ik ben al vanaf 7 uur aan het studeren, nadat ik gister tot 01.00uur ben doorgegaan. Volgende week tentamens en een essay, en omdat dat toch wat druk zou worden kreeg ik te horen dat ik dan vanavond het essay maar alvast moest inleveren... :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 09:14

Goedemorgen,

Vandaag maar 6 uurtjes werken en dan paarden rijden. Gelukkig is het rustig want ik moet druk aan de sollicitaties. Contract wordt niet verlengd per 1-10. jammer maar ik vind het niet erg.

Gisteren met de merrie naar kringconcours geweest. Rondje B gedaan aangezien mevrouw de laatste 2 parcoursen met de cross slordig sprong. Nu was zij zeer meewerkend. Foutloos en 3e.

Zie veel mensen die voor school aan de slag moeten sterkte...

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:44

goedemorgen,

heb al even niet gepost hier. Wel meegelezen, maar had niet echt wat toe te voegen. Lees dat niet voor iedereen de cross in Varsseveld even goed is gegaan. Erg jammer! Hopelijk de volgende keer beter.
Veel mensen ook hard aan de studie. Ik helaas ook. Ben druk aan de scriptie en heb vanmiddag nog een college.

Met Pino (Weltsieger) gaat het steeds ietsje vooruit. Heb er een goed gevoel over. Denk wel dat ik volgend zomerseizoen met gemak het L1 kan starten. Zou mooi zijn. Pancho heeft nog steeds verplichte vakantie. Met rust is het nog niet beter geworden, dus die operatie gaat er waarschijnlijk toch echt van komen. We weten alleen nog niet wanneer. Meneer vind het zelf alleen helemaal niets. Hij wil weer aan het werk en verveeld zich nu stierlijk.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:25

Goeiemorgen!
Gisteren naar de cross in Lisse geweest. Dressuur voor ons doen niet eens heel slecht, springen was ik mega aan het prutsen, maar mocht gelukkig nog net de cross in. Het eerste stuk wilde Nika niet lekker aanpakken op de slingerpaadjes, daarna werdt het beter. Uiteindelijk wel een goed gevoel aan overgehouden en het was een gezellig dagje.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om weer foto's te laten maken van mijn hand, nu kwamen ze dan toch eindelijk tot de ontdekking dat het niet goed was. Nu wordt er volgende week een plaatje met schroeven ingezet en gaan ze de cyste opvullen met bot uit mijn pols :\ Kwam dus even flink rauw op mijn dak vallen, maar ja het is niet anders helaas. Gelukkig net al wel alle onderzoeken erachteraan gehad dus kan ik me vast gaan voorbereiden voor volgende week.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:27

Oeh dat is echt flink balen van je hand zeg! Alvast heel veel sterkte!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:49

Jeetje Benthe wat vervelend zeg... Wel fijn dat ze er nu eindelijk achter zijn, maar kan me voorstellen dat je dan wel even schrikt :(:) Sterkte met je hand!

Sussie: Wat balen dat het met Pancho niet beter gaat :(:)

Hier nog zo'n stuudje. Net wel opdracht 2 ingeleverd. Nog 1 te gaan voor vandaag -:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:04

Jeetje Benthe wat vervelend. Hopelijk gaat de operatie goed zodat je daarna van de ellende af bent.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 13:51

Vief: is Wol weer goed dat je gaat kijken voor een stalling in Enschede? Wel handig trouwens, scheelt heel wat reistijd!

Snoekiej: balen dat Vorstin weer staakte, de laatste cross ging toch net zo goed?