Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ingridje16 schreef:Zaagsel schep je alleen de drollen eruit.
Met stro gaat het wat lastiger omdat de viezigheid al in het stro zit.
En dan moet je dus stro eruit gaan halen en dat is wat ze niet willen.
Ik snap het ook niet, maar ga morge even overleggen wat hun voor mogelijkheden zien.
Of wat voor oplossing ze hebben want dit gaat niet meer werken zo.

.. Het is een bitje van Rodrigo Pessoa volgens mij
.. Het was iig wel hetzelfde bitje van van het weekend. Heb het idee dat hij er iets anders uit ziet dan die vief liet zien..
Toen dus maar overgestapt op vlas.
yep, hier nog steeds stro, en als het even kan dan blijft dat zo. Wel gaan elke dag de drollen er uit en twee keer per week al het vuil. Ze staan hier dus nooit heel nat. Bovendien staan ze altijd een groot gedeelte van de dag buiten.
)
Heb ik nog nooit meegemaakt dat je hier de les niet meer in mag. Al kom je 5 min voor het einde van de les mag je er nog in en zeggen ze er niks van. En nu ineens mogt ik er niet in
Dus ik ga zo als de les afgelopen is mooi even naar haar toe
Vind het een beetje onozel. De vorige lessen liet zij ook gewoon mensen binnen die laat waren.
haha. Normaal kan het me niks schelen, maar voor deze lessen krijg je punten, en die heb je nodig.
. 
Alleen heb ik er gewoon strooisel op liggen en een dikke laag ook. K vind altijd sneu en niet echt paardvriendelijk staan, zonder strooisel. Citaat:Waarom vraag je niet aan de staleigenaar of je vlas mag kopen, en dat je dan zelf voor je box zorgt? Betaal je misschien nog minder ook
Citaat:Ingridje, ik heb Hoof and Sole Hardener, ooit bij hypoplaza gekocht. Dat is volgens mij echt smerige chemische troep maar het werkt wel super bij rotstraal, de hoef wordt en echt droog en hard van!
Citaat:Je kan ook Egyptische zalf proberen. Moet je de geulen die ze vaak krijgen eerst uitspuiten met water (rotstraal is namelijk een anarobe bacterie en die kan niet tegen water of zuurstof) en dan die zalf erin spuiten. Is het binnen enkele dagen weg.

Tja, en dan zijn vooral sommige oxers best wel hoog ... maar het ging wel redelijk. Ben zonder weigeringen rondgekomen
Hij kreeg wel een balk tussen z'n voorbenen, weet nog steeds niet hoe dat gebeurde eigenlijk .. daardoor beide half vallen waardoor ik de daaropvolgende hindernis niet meer kon halen, dus volte gedraaid. Heb geen 2e rondje meer gedaan, vond het best genoeg. Nog 2 weekenden een dressuurproefje lopen en dan heeft ie een maand helemaal vakantie, is ie ook wel aan toe 
De meeste zijn ook netjes en doen hun behoeftes achterin, lopen het wel iets naar voren en liggen in het schone. De smeerkezen sjouwen het de hele box door, maar die poepen en plassen ook gewoon overal neer. Toch beteren sommige zich wel na een paar maand, maar sommigen blijven altijd een smeerboel ervan maken. 

was heerlijk! TG gaat ook goed, heeft ook een paar daagjes vakantie gehad. Vrijdag moet ie weer aan de dressuur, voor de kring 
rowo schreef:@ MJ: ik heb die tegels thuis ook, ideaalAlleen heb ik er gewoon strooisel op liggen en een dikke laag ook. K vind altijd sneu en niet echt paardvriendelijk staan, zonder strooisel.

Er scheen een storing te zijn geweest toen ik mijn aanvraag had verstuurd waardoor die sowieso pas volgende week verwerkt wordt. Mijn oude nummer is al netjes afgesloten en omdat het met nummerbehoud opeens een maand gaat duren
lukt het niet om mijn nummer te behouden omdat deze al afgesloten is. Kwam er op neer dat ik of 52 euro moest gaan betalen om mijn nummer als het ware te redden of toch maar een ander nummer moest nemen. 52 euro ga ik niet betalen. Kon eind van de week weer bellen. Ben benieuwd hoe lang ik nog zonder telefoon moet rondlopen