Sannn leuk filmpje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik snap niet hoe de docenten de laatste tijd mijn tentamens nagekeken hebben. Het is net of ik ze omgekocht heb! Het laatste tentamen wist ik namelijk niets, ik heb sommige vragen ook niet ingevuld, dan kan ik toch nooit een voldoende scoren?

ik vind het waardeloos om niet gewoon hier ''alles'' neer te kunnen zetten. Maar ben mn meelezer zo spuugzat dat ik het wel zo moet doen. Nadeel is gewoon dat ze er wat mee doet en dat irriteert me! Ik weet dat ze van de vereniging en een hele leuke andere meid hier ook altijd meelezen, heb ik geen problemen mee maar deze leest niet alleen
goeiemiddag
.
.
.
.
. En paaltjes waar op een lagere hoogte ook stroomdraad doorheen kan: maar eens kijken of de slopers er dan achter blijven.
Maar toen hij wat ruimer lag sprong hij echt fijn! Ga hem binnenkort toch echt meenemen naar Michiel om te springen!
Hij geeft echt een fijn gevoel met alles en reageert zo makkelijk met nieuwe dingen!
Kunnen we mee genieten! 
_lautje_ schreef:Wutella loopt 1* Hilde. Heb dat nagezocht omdat een nakomeling van haar vorig jaar te koop stond en ik daar interesse in had.
Welke klasse in engeland is 1*?
Mootje schreef:Gaaf Margriet, Het duimen heeft geholpen
Leuk Snoek! Ben benieuwd wat Michiel van hem vindt! Heb je hem nou al een mailtje gestuurd?
Ik zit midden in een after-lunchdip

Ben aan het leren voor mijn laatste tentamen van morgen, en ik leer het beste in mijn bed, dus ben daar tot net blijven liggen
Nu alleen nog de collegesheets doornemen en dan ben ik klaar!