Balen van andor zijn nietjes! Het weekend valt volgens mij trouwens nog wel mee qua weer. Ik heb het telkens droog gehouden iig.
Ow en wij hebben ook weer een veulentje. Was het even vergeten in mijn berichtje te zetten. Het is een hengstje uit dezelfde moeder als C. Mooi donkerbruin.
Leuk Margriet, veulentjes!! Marijke, sneu voor Andor... en da-rekeningen maak ik altijd met bibberende handjes open...
Annetje
Geplaatst: 01-04-12 20:01
Leli mooie foto's weer en fijn dat jullie tevreden zijn. Volgende keer minder weigeringen en vloeiend door naar de finish. Lielle had goed gereden las ik op FB Sann heeft gewonnen van What Ik las dat Woll het ook goed genoeg gedaan had en zag een leuk filmpje. Ze gaat toch zonder al teveel aarzeling wel door ook al zie je dat ze het heel spannend vindt. Vief ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! MM balen van Andor! Maar fijne crossdag gehad verder zo te lezen.
Ik las al die crossverhalen en heb de stoute schoenen aan getrokken vanmiddag en een hindernisje neergezet. Met zijn pezen durfde ik er nog niet echt iets interessants neer te zetten maar volgens mij vond Vies het wel leuk. Hij was verder ontzettend aan het klieren en had weer zijn ouderwetse 'thuis-spring-kunstje.' Alles is gefilmd maar jammer genoeg staat dat er niet op. Vies slaat namelijk naar mijn been. Hij is dan al de hele tijd iets tegen het been en als ik aan galoppeer slaat hij met zijn binnenachterbeen naar mijn voet. Gelukkig deed hij het nu maar 1x en wist hij zich daarna te gedragen. Het warm rijden leek nergens naar, want mijn vriend stond te filmen en continu commentaar te geven, de hond was in de bak want die wilde er niet uit en de traktor stond in de bak. Dan kan ik nét niet genoeg opletten om hem wakker te krijgen. Filmpjes laten dan ook precies zien wat ik verwacht had: Een traag paard dat nog lang niet voor elkaar is. Nog genoeg aan te sleutelen dus! Het springen was wel weer erg leuk en naar de sprong toe was meneertje voorwaarts genoeg Ik zal straks eens een filmpje uploaden als ze de moeite waard zijn, ze staan nu nog niet op de pc.
MM balen van de nietjes bij andor... Hoop dat het snel weer geneesd.
En vief gefeliciteerd!
Ik heb zin in crossen.. Had vanmiddag bijna MB afgezegd... Werd ook lekker gedaan alsof ik die pony verpest voor mijn moeder met hoe ik hem rijd...
daNiielle_
Geplaatst: 01-04-12 20:26
Hallo! Zie veel crossverslagen en wat mooie foto's. Morgen ga ik helemaal bijlezen, ben niks meer waard.
Tessa ging helemaal top vandaag. 187 en 181 punten en 2 keer een 7e plaats. Fijne 'comeback' dus na zo'n lange stop.
Perfect was de hele dag al ontdeugend. Mij van het krukje duwen, wegrennen, bijten.... In de proeven ook de lolbroek aan. Ze wilde tot 2 keer toe op hol slaan en heeft zelfs gestaakt. Maarja rustig blijven en rijden alsof er niks is, dat kon de jury waarderen. Al met al nog 180 eruit weten te halen maar wel -2
Normaal is het echt een schatje hoor.
tientjeh
Geplaatst: 01-04-12 20:48
edit, jammer... foto's doen het niet. Krijg ze niet gekopieerd.
Laatst bijgewerkt door tientjeh op 01-04-12 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bonny_CT
Geplaatst: 01-04-12 20:56
Mooie foto's jantien, alleen als ik op de 2e klik krijg ik het zelfde te zien als de 1e??? Fijn dat je het toch nog goed hebt kunnen oplossen danielle Balen suikermeisje, wie heeft dat gezegd dan? Waarom ga je nu dan wel en had je bijna afgezegd?
Laatst bijgewerkt door Bonny_CT op 01-04-12 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Danielle fijn dat Tessa zo goed ging. Andere paard was stout, maar je kunt niet alles in een keer goed hebben he Tien, ik weet niet welke jullie zijn? Wel erg mooie foto's staan onder die link. Ik vind de tafel niet klein lijken trouwens...
Foto's en een filmpje van Viesje zijn eerste huppel staan inmiddels op facebook voor de liefhebbers.
Ik zag het anne, super leuk!! Jantine mooie foto's hoor, van de andere bokkers ook een paar mooie.
Perfect had echt 1 april vandaag Moest aangaloperen en ineens.....staat ze stil!! Was echt stomverbaasd.
Freggle_Edge
Geplaatst: 01-04-12 21:22
Ik ben best beurs van mijn bankingactie op de picknicktafel gisteren in Putten. Val je niet van je paard, maar kom je zo hard in die nek terecht dat je alsnog in de kreukels zit. Stonden wel leuke foto's op foto4you, altijd leuk om ff terug te zien.
Lees een hoop over gedoe met winstpunten zowel in springen als in de cross. Verder ook veel leuke cross verhalen. MM, balen van je paard zijn hoofd, hoop voor je dat het netjes wordt.
Slechte nieuws was hier nog niet op, mijn schoonvader is met longontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Dat is samen met vergevorde longkanker uiteraard zwaar k*t. Hij gaat superhard achteruit en we vrezen dus het ergste.
Hè bah FE, dat is verdrietig . Marijke: zielig van de nietjes. Maar hoofdwonden genezen vaak erg mooi, dus dat is dan weer positief. Sannn, sorry: ik ben zo dramatisch in onthouden van mensen, namen en gezichten: soort standje hopeloos. Begin eindelijk Lielle te herkennen nadat ze twee keer zwaaiend voor met gestaan heeft .
En dan nog even die charmante beugels van Laurie: ze zaten al twee gaten korter dan voorheen, maar duidelijk voor jullie nog niet genoeg. Ik laat het maar over aan haar instructie, heb er zelf geen verstand van. Ik heb vandaag maar zo'n 6 combinaties gezien, maar daar zaten al twee zulke kamikaze randdebielen bij, dat ik alleen maar blij kan zijn met zo'n fijne, eerlijke en op de goeie manier fanatieke amazone als Laurie. Dan neem ik de beugels graag voor lief. Maar, ik zal het doorgeven aan d'r dat ze nog korter zouden moeten .
TeeGee
Geplaatst: 01-04-12 21:39
Vief gefeliciteerd met je verjaardag en je super debuut in Markelooo!
Marijke arme Andor
Bari ging zo goed in Lelystad Bij het water wat hulp gehad van Jer en Noor maar na die ene waterbak kon ik zo die andere 2 zelf in sturen. Vrijdag naar Alice
_Noor
Geplaatst: 01-04-12 21:46
Bari deed het super, Karen!!! Jer was thuis nog het water uit zijn oor aan het schudden (koppie onder gegaan) . Was ook tevreden over Jer
Morgen lees ik ff goed bij hoor, sorry voor de egoberichten. Was net met Muti uiteten, kwamen staleigenaren ook toevallig binnen dus gezellige boek! Ook veel over mijn vader gepraat.. Tjonge, alweer bijna een jaar.....
Jee, tijd gaat hard Noor.... Jer is een echte waterrat geworden als ie er zelfs in gaat liggen......
Beli
Geplaatst: 01-04-12 21:48
FE lekker gereden! Top Henny:Gefeliciteerd met je winstpunt. Eef: interresant die trainingen met hartslagmeter.! Texelse ook lekker gegaaan dus. Caro Leli: Top!! goed begin. mooie foto;s Itsme Tientje Balen maar wel lekker gereden dus. en op de knieen voor de DA joki lekker gereden Bonny ook lekker gereden. O henny heeft bodemonderzoek gedaan. SM Bouwer is ook makkelijker idd Vief Dubbel gefeliciteerd. leuk filmpje! netjes hoor. Sann te weids dus.... Marijke Balen!! Ik laat de rekeining nooit aan man lief zien Margriet Gefeliciteerd. Anetje wel fijn dat je even hebt kunnen springen heb je weer wat te trainen toch? Danielle fijn gereden en een paard met humor dus. FE jesses houdt t nog een x op voor je?? sterkte! Leli: ik dacht dat ik kort zat maar moest van Alice nog korte. zit eigenlijk wel lekker. TG LEkker!!
Vandaag heb ik lekker gereden. Ff gesprongen, red gind goed!!! Maar hij hoest een beetje dus maar kort gereden. Daarna de meiden nog lekker les gegeven, ze gingen goed. Ze leren snel en zijn leergierig! 1 had mijn PB geleent en maar goed ook. Die viel hard van dr paard op t hek met dr rug. Mijn PB zwaar beschadigd maar meisje nog heel, gelukkig.