_lautje_ schreef:En misschien gemeen om te zeggen (maar absoluut niet zo bedoeld!!), maar ik denk als er een kleinere ruiter op komt hij nog beter wordt. Hij lijkt soms nl net wat zijn balans kwijt te zijn en je bent er erg lang voor.
Helemaal niet gemeen hoor! Ben er ook wel groot voor maar wil hem niet halfgebakken weg doen, als het niet mijn eigen was geweest had ik er allang vrede mee gehad hoe hij nu was afgericht, maar omdat het mijn eigen is vind ik hem nog niet fijn genoeg. Hij moet eventjes weer wat respect voor de ruiter krijgen want hij ziet er lief en ontschuldig uit maar hij dramt de laatste tijd nogal onder het zadel (helaas gaat hij naar mijn zusje en wordt hij zoals het er nu uitziet de komende jaren niet verkocht terwijl hij dat eigenlijk wel verdient
want mijn kleine zusje gaat er wss ook op. Als ik een goed bod op concours krijg hebben ze echter pech, we hebben nog 5 anderen staan). Hij gaat de laatste weken echt met sprongen vooruit, hij begint steeds groter te galopperen.
Mendy, mocht inderdaad zelf bedenken. Als ik na die laatste sprong een fijne lijn naar een andere sprong had kunnen rijden was mijn rondje ook nog wat langer geweest, maar eigenlijk dacht ik 'tis wel goed zo'.
Caro, zusje gaat daar met Kino starten, voor het eerst!