En een paar combinaties kijken als je wat later start, dat helpt vaak ook.
Margriet: gaaf paard, wat is het voor iets?
Annetje
Geplaatst: 15-02-11 22:16
EvelienH schreef:
Ik heb me net ingeschreven voor de training van Rob in BN, 23 april.
Leuk! Ik ga naar de tweede training in Ede. Dat wordt weer de eerste keer crossen, mits de trailer dan nagekeken is en goed bevonden.
Elin, ik dacht zelf ook dat ik dat nooooit zou kunnen onthouden, maar het valt eigenlijk wel mee. Gewoon lopen, passen meten e.d. en daarna bekijk ik nog eens het hele parcours en 'rijd' ik hem als het ware in mijn hoofd zodat ik de nummers goed weet. Ik heb de keren dat ik parcours heb gereden nog maar 1x getwijfeld welke hindernis ik nemen moest en dat we de eerste keer oefenspringen. Ik vond dat die draai naar de hindernis gewoon écht niet kón! probleem was gewoon dat ik nog niet zo scherp kon draaien en er eigenlijk niets geks aan het parcours was...
Zo en nu ga ik douchen, haren knippen en met een boekje op de bank of in bed ofzo. Lekker niksen.
muts_marijke
Geplaatst: 15-02-11 22:17
Hahahaha Sim jou reactie is gewoon goed! Ennuh ik heb genoten gisteravond!
dat paard op de foto is wel een knapperd!
sanurie
Geplaatst: 15-02-11 22:17
Sim: Wat een actie
Maar zo moeilijk is parcour niet om te onthouden, je rijdt vaak beetje rondjes.
Mooi paard, maar geen idee hoe je er achter komt waar die nu is. En herken het paard ook niet ofzo.
Sim, lekker droog! Zusje is ook niet lief voor mij Anne, dus dat scheelt Mooi dier Margriet!
Ik ben aan het kamer opruimen. Dat mocht ook wel weer, de vorige keer kwam ik niet verder dan mijn bureau. Heb iig het matras waar ik met al bijna 2 maanden mateloos aan erger opgeruimd, ga ik 's ochtends met mijn duffe hoofd niet weer op m'n bek
Margriet_
Geplaatst: 15-02-11 22:35
Ben nog verder aan het zoeken, vind ik gewoon een online bestand van de stam waar wij best veel paarden van hebben, wel interessant. Het is alleen een PDF bestand, wie weet of ik die in excel kan openen ofzo, zodat ik die voor eigen gebruik kan aanpassen?
Ideaal, zondag de laatste starter van de dag, dus hoef niet zo lang te wachten op de prijsuitreiking. Moet tegen allemaal oud-stalgenootjes Margriet, Succes met zoeken!
Margriet: veel googlen helpt vaak het beste om iets terug te vinden. Het is inderdaad lastig om fokproducten later op te zoeken, ik kom van ons ook van alles tegen soms (zelfs via facebook..) mooiste is als ze de stamboeknaam houden, anders wordt het helemaal lastig...
@ mootje: wie is die kerel van je eigenlijk??? wordt dat al wat of zijn jullie als verlegen 13 jarige pubers beetje afwachtend bezig???? Tips nodig van een man wat het beste werkt??
Ja, nu komt het, want Jeroen heeft er verstand van *misschien moet hij tips aan Mo haar leuke collega geven* iets over een lelijk persoon op de bek pakken ofzo, had jij daar geen ervaring mee Jeroen ?