[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:12

Bari gaat de wei in en komt er pas uit als alle veulens gespeend worden. Is doorlaten lopen goedkoper dan een nieuwe?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:14

Ja okee... maar je betaalt voor het weer aanmelden allerlei extra kosten weer he. En k weet niet wat het per jaar kost, maar volgens mij is dat goedkoper dan al die bij komende kosten. K zou het ff navragen bij de KNHS.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:18

Heerlijk weertje 8-) Beetje jammer dat het nu zo mooi wordt en net de twee weken dat wij onze cross wilden houden het constant regende :( Maar goed ben toch wel blij met dit weer!

Rowo wat balen dat je zadel niet goed ligt op Avi! Voordat je een nieuw zadel koopt is het misschien een idee om het te proberen met een polite pad. Ik hebt ook een springzadel die ik op alle paarden leg, krijg m mooi passend door die pad te gebruiken. En het is een stuk goedkoper dan een nieuw zadel ;)

Maar ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe bed <3 Zou er zo weer in willen duiken :o

Ga nu maar eens even jurkjes zoeken voor het eventingfeest, kijken wat ik aan ga doen en kijken of ik nog iets heb liggen wat vriendinnetjes aan kunnen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:19

Ik heb voor Bari volgens mij alleen de startkaart en coupons betaald. Nieuwe startkaart kost voor 2011 44,10. En dan vanaf 1 okt de helft. Denk dat ik hem dan maar afmeld, ze zijn dit jaar pas half oktober gespeend hier en dan nog opbouwen kan ik beter weer vanaf 1 jan 2012 doen. Coupons blijven dan volgens mij wel geldig.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:20

Ik koop geen nieuw zadel Dorien :) Hij is van voren TEveel op gevuld de vorige keer waardoor die achterover ligt. Daar wordt dus nu naar gekeken en verandert. Het dressuurzadel had geen egale vulling meer, dat moe dus bijgwerkt worden.

Succes met jurkjes zoeken :D

@ karen: per 1 januari 2012 gaan de coupons eruit. Dus die heb je dan niet meer nodig :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:30

Ik heb maar even gebeld, ik meld hem af en dan weer activeren als ie er klaar voor 1.
Startcoupons eruit is nog niet zeker zei die mevrouw dus dan blijven ze gewoon nog geldig.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:47

rowo schreef:
@ karen: per 1 januari 2012 gaan de coupons eruit. Dus die heb je dan niet meer nodig :)

Coupons eruit??

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:48

Nou, de studieadviseur had echt het meeste waardevolle advies wat ik in mijn hele leven heb gehad :+
"Ga maar Googlen"

_O-

(Ik kwam over advies over studie-richting. Ik wil rechtspsychologie gaan doen, maar dat hebben ze niet op de Universiteit Leiden. Ik wilde dus weten waar het wel kon, hoe ik me in kon schrijven en dergelijke. Had ook al gegoogled, maar niet gevonden wat ik zocht).

Succes met rijden Sussie!
Zal niets verklappen Noor :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:52

_Noor schreef:
rowo schreef:

Coupons eruit??

Ja... dat zijn wel de plannen. En je punten worden dan ingevuld op die formulieren waar ook de proef bij op staat. Volgens mij staan die wel op www.dressuurproeven.nl.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:55

Die mevrouw van de KNHS zei dat dat nog helemaal niet zeker was. Hier wordt alles op een protocol ingevuld en alleen je totale punten aantal op de coupon.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:08

TeeGee schreef:
Die mevrouw van de KNHS zei dat dat nog helemaal niet zeker was. Hier wordt alles op een protocol ingevuld en alleen je totale punten aantal op de coupon.

Zo doen ze dat hier ook.
Zou wel schelen in de kosten (en gedoe met opsturen!!)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 13:23

Dan worden straks gewoon de starts 2 euro duurder wegens verplichte afdracht aan de KNHS ;(
Sussie, Jij durft :oo Ik hoop dat het een beetje gaat!
Billy, Jij had toch al drie jurkjes uitgekozen? Fijn dat je bed zo lekker ligt!
Snoekiej, Wat een gek advies :? Blijkbaar ben je nu niet interessant, omdat het niet in Leiden gedoceerd wordt!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:44

TeeGee schreef:
Mandy wat heb jij met je startkaart gedaan toen Zetje drachtig was?

Zal ik Bari afmelden voor 1 dec en dan eventueel volgend jaar weer een nieuwe aanvragen vanaf oktober?

Ik laat hem doorlopen, weet nooit hoe het gaat en dan heb ik geen gezeur dat ik weer moet wachten tot ik mijn "nieuwe" startkaart heb. Ik hoop voor oktober weer te starten en dan maakt het financieel ook niets meer uit.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:47

Ben ik benieuwd hoe de verenigingen dat doen. Ik had nu ook weer een verkeerde stand. 198 was aangezien voor 188, 195 voor 193. Scheelde me al 2 punten op 1 wedstrijd. Ik heb mijn coupons gescand en nu is het netjes opgelost.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 13:50

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:08

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:13

gr_roos schreef:
TeeGee schreef:
Mandy wat heb jij met je startkaart gedaan toen Zetje drachtig was?

Zal ik Bari afmelden voor 1 dec en dan eventueel volgend jaar weer een nieuwe aanvragen vanaf oktober?

Ik laat hem doorlopen, weet nooit hoe het gaat en dan heb ik geen gezeur dat ik weer moet wachten tot ik mijn "nieuwe" startkaart heb. Ik hoop voor oktober weer te starten en dan maakt het financieel ook niets meer uit.

Ja ik vind het wel lastig maar ja het is ook niet mijn paard. Maar straks gaat het weer mis en dan moet ik inderdaad weer opnieuw gaan aanvragen. Maar als alles goed gaat blijft ze zeker tot en met oktober in de wei.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:31

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:36

@Noor: zo kan hij wel weer. En dan ben je die boete van 120 euro bij Amsterdam nog vergeten omdat jullie lagen te slapen en ik de flitspaal in het donker niet zag. Maar goed..... we hebben het wel heel leuk gehad!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:03

Mootje schreef:
Dan worden straks gewoon de starts 2 euro duurder wegens verplichte afdracht aan de KNHS ;(

Ja of de contributie bij de KNHS gaat omhoog. Iig heb je de kosten van de coupons niet meer, maar moet je het wel ergens anders aan gaan betalen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:12

Goedemiddag :wave: .
Corien: Die wedstrijd is in Zuid-Beijerland, de wedstrijdbak is wat aan de krappe kant, maar 2 kleine rubrieken en 2x klassiek voor punten is toch wel heel fijn.
Billy: Fijn dat je nieuwe bed zo goed bevalt, en dat weer zou inderdaad wel twee weken terug zo moeten zijn geweest, het was echt een prachtige cross die er stond!
Snoekiej: Nou aan zulk advies heb je echt wat :7 .
rowo: Zo wordt het hier altijd gedaan, punten op protocollen met de oefeningen erop uitgeschreven en dan alleen het totaal aantal punten op de coupon. Ik keek ook raar op toen ik de eerste keer op de Almelose ruiterdagen alleen een roze couponnetje terugkreeg :=.
TG: Ik denk dat afmelden dan voordeliger is dan laten lopen.
Noor en Margreet: _O- . Ik ga vrijdag ook naar Hp met moeder en zusje :D .

Ben vandaag weer vrolijk, had een onverwacht tussenuur en daarin al mijn huiswerk voor wiskunde D gemaakt, dus ik mocht om 13.15 al naar huis, zo lekker Bam aan het werk zetten in het zonnetje 8-) !
Hij wordt morgen geschoren, dus dan is hij lekker fris en fruitig voor zondag.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:15

Hebben jullie trouwens mijn schattige neefje al gespot?? ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:16

Nee, waar kan ik die vinden dan O:) ?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:18

Zie de avatar van mijn moeder :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:25

Wat een schatje :D !