WL beter dat je mama vrijdag al kan!! Snoek das wel super lief van sim!!! Damelza ik heb de new's fijne beschermers Bvw mooi veulen valt alles mee idd! mooie foto van de haf
Zo jackson is weer lekker los gemaakt morgen lekker rijden! Nu lekker douce en op bed!
_Noor
Geplaatst: 22-06-10 22:26
Ben ook weer terug van stal. Nudine was blij dat ze weer mee mocht, was voor het eerst op de fiets ernaast en dan haar poetsvriendin erop. Op zich is ze dat wel gewend, maar het was alweer een tijdje geleden. Gelukkig was ze erg braaf en we hebben lekker een stukje kunnen draven.
Jer heeft hard gewerkt dit weekend Instructrice had ook wat aan de wissels gesleuteld, moet zeggen dat hij ze in 1 keer sprong vanavond. Nu alleen even losgewerkt, morgen alweer crossen in Biddinghuizen! Ga zo ook naar bed, want wil om half 8 beginnen morgen!
Vriendin had van de week Godfried op stal en zij is 2de hands geslaagd. Een stuk beter voor de portomonnee dan een nieuw zadel
_Noor
Geplaatst: 23-06-10 08:13
Mootje schreef:
Gefeliciteerd Noor! Ging je nou deze week tekenen voor je huis?
We zijn gister bij de bank geweest voor de hyp. Zag er allemaal goed uit. Dus ja, er gaat getekend worden. Moet nog even een afspraak maken, maar dat zal begin volgende wk worden denk ik. (Vriendlief is maar 2 dagen in de week beetje op tijd thuis vandaar). Moeders belde net, om half 11 mag ik Sem gaan bewonderen!
Goeiemorgen! @Noor: Gefeliciteerd met je kleine neefje!! En wat fijn dat Nudine weer zo braaf was! @Corien: Succes met je zoektocht naar een nieuw springzadel! @Damelza en Marloesje: Ik heb NEW's en Dalmar beschermers @BVW: Wat een leuke foto's van Erik en de haflinger! @Snoekiej: Fijn dat het gezellig was in Utrecht! Veel succes met je tentamen nog! En alvast heel veel succes en plezier voor vanavond!
Ik heb gisteravond weer gewerkt, maar had echt een K*T avond. We hadden te weinig personeel en daar wordt het niet gezelliger op, ik was dus blij toen het weer 10 uur was
Noor gefeliciteerd met je neefje!! Ik vind het altijd wel erg bijzonder om te zien, vorige week is een goede vriendin van mij ook moeder geworden, toch wel een vreemde gewaarwording om iemand waarmee ik vroeger al in de zandbak speelde ineens met een babytje te zien.
Ik wil vanavond ook nog even naar Alice toe, altijd erg gezellig en toch wel lekker zo vlak voor een wedstrijd nog even wat terrein hindernissen meepakken. Alleen staat onze merrie nu te harsen dus ik moet het wel even zo plannen dat ze niet te lang alleen huis staat. Gelukkig heeft vriendlief al aangegeven vroeg thuis te zijn. Hopelijk dus zeeeeer binnenkort weer een veulentje!!
Ik zal straks nog even bij moeders horen of ze wel wil vanavond. Denk het wel want moeder & kind liggen toch nog in het ziekenhuis (keizersnede), dus we kunnen niet om de haverklap heen. Maar anders ga ik wel een rondje Dijkgatbos of in mijn eentje naar Biddinghuizen. Kan ook met zo'n braverd.
Wat een leuke site Dorien! @TG: Ik zie er weinig heil in dat het nog gezelliger gaat worden op het werk, sinds we zijn overgenomen is de sfeer 180 graden omgedraaid en dat is nou niet bepaald leuk werken....
Ik heb net te horen gekregen dat ik mijn minor die ik in september gevolgd heb definitief niet gehaald heb Hierdoor moet ik nog weer een minor doen en dat betekend nog weer een half jaar naar school Had hier al wel enigszins op gerekend, maar baal toch best wel.... Na mijn vakantie maar het een en ander gaan regelen om nog bij een andere minor te komen, want die inschrijvingen zijn al gesloten. Ondertussen weet ik ook al welke minor ik ga doen en heb ik al wel gezien dat deze nog niet vol is.