Dressuur vond ik heel goed gaan, vorige week in de dressuur zelfde proefje gereden wat toen werd beloond met 192, nu liep ze net zo fijn maar 178 punten... Beetje een tegenvaller
Met springen was ze veel te druk, ik viel met inspringen al zowat van haar af! Waarschijnlijk omdat ze last had van haar uier... Had in het parcour na h5 een volte gedraaid omdat ik de controle kwijt was en ze was begonnen aan een rodeo! Uiteindelijk 1 weigering en 3 tijdfouten
Vervolgens hebben we constant de merrie gemolken, ondertussen nog wel bij de da geweest en even snel de cross hindernissen gesprongen.
Toen richting starthok, ging wat moeizaam, de start ook omdat ik nog verkeerd om in het hok stond...
Toen we weer recht stonden gestart en dat ging heel fijn, ze kwam iets terug op de overgang wei/bos maar sprong h1 super!
Hindernis 2 was eng (vorig jaar ook al, maar toen lag ik op de grond) dus helaas een weigering. Verder pakte ze super aan, was heerlijk te rijden en maakte super goede sprongen! Bij de dubbel van 6 hoorde ik geloof ik zelfs iemand "goed zo" zeggen!
De hooiruif vind ze maar niks, daar buktte ze heel raar met haar hoofd en gooide haar oren helemaal plat (net als vorig jaar

), maar ging wel super!
Op de greppel schoot ze naar links, achter het boompje langs, maar gelukkig nog net binnen het bordje!
Het water vind ze helemaal niks en daar zijn we helaas op gestrand... Daar moeten we dus flink op oefenen maar verder deed ze het echt super! Ook in een heerlijk ritme gegaloppeerd en gemiddeld een 7 op stijl.
Helaas niet gefinisht maar wel tevreden