Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merel_Claire schreef:Ingridje: inderdaad Nieuwe Wetering ja. Spring wel vaker bij jullie en vind het er altijd erg gezellig. Soms maken ze alleen de bodem wat te nat, dus ik hoop dat dat nu niet het geval is.
Snoekiej schreef:Ingrid, dat is echt niet waar. Ik mest Vorstin elke dag heel goed uit, maar iedere dag blijft ze heel vies! De andere paarden hier worden ook net als bij jou elke dag opgestrooid, en 1x per week uitgemest. Die zijn bijna allemaal schoner dan Vorstin. Op stro is zij ook schoner dan op zaagsel, terwijl ze het stro ook gedeeltelijk opeet. Helaas moet ze op zaagsel vanwege gevoeligheid voor stof.
Merel_Claire schreef:Ik heb met Merel heerlijk genoten van onze break en de heerlijke strand- en bosritjes. Ik heb me alweer ingeschreven voor een groot Kerst springconcours, helemaal zin in. De coupons voor de de dressuurwedstrijden in januari zijn ook alweer de deur uit. Kortom, genoeg leuke dingen weer. Strandritjes blijven we ook gewoon doen, want dat is een nieuwe hobby van ons geworden. Lees: Merel wilde afgelopen weekend de zee niet uit en ik heb zeker 5 minuten in de zee gestaan. Ik denk dat de naam zeepaardje beter bij haar past.
heleenxx schreef:Stro blijft alleen mooi droog als je iedere dag het natte stro eruit haalt. Dan is het beter tegen rotstraal dan zaagsel. 1x per week mesten is echt weinig, al gooi je er iedere dag stro bij, blijft het nat.