Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Vieva schreef:NOU GA IK WAARSCHIJNLIJK NIET NAAR HORSE EVENT, IK HEB GEWOON SCHOOL ZEGT MIJN MOEDER EN LUUK HEEFT NOG NIET ZO'N GOEDE CONDITIE ZEGT ZE!
minnie_muis schreef:RK: Ik had even tegen mijn pa gezegd dat jij hem wel aardig vond. En hij vond het gewoon logisch!Dat je door mocht! Is kees nog wel over de coffin gegaan toen?
Biertabje schreef:leuk Eef, ben benieuwd... die wordt snel wit zo te zien
RK: leuk dat je er vanavond met 2 gaat! nu moet je mij ff missen
Scum schreef:Mijn been begint er trouwens steeds mooier uit te zien. Een mooie bult, met een wond in het midden. En rond omheen is het nu geel met blauw en groen. Ziets hebben jullie vast niet he
Scum schreef:Mijn been begint er trouwens steeds mooier uit te zien. Een mooie bult, met een wond in het midden. En rond omheen is het nu geel met blauw en groen. Ziets hebben jullie vast niet he
TypicalDutch schreef:Morgen ga ik m'n nieuwe mobiel ophalen (Nokia 5500 sport) en al m'n rotzooi voor dit weekend (SGW Heino) klaar zetten. 's Avonds nog een avonddienst en vrijdag ochtend vertrekken we richting Ommen, waar we overnachten in manege Laarbrug (geen idee of het één van jullie wat zegt, maargoed!). Om vervolgens zaterdag in Heino te crossen, we zullen wel zien, maar ik heb er zin in!
Scum schreef:Da's wel streng Andrea! Ben ik ff blij dat ik niet meer met het OV hoef.