Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vieva schreef:NOU GA IK WAARSCHIJNLIJK NIET NAAR HORSE EVENT, IK HEB GEWOON SCHOOL ZEGT MIJN MOEDER EN LUUK HEEFT NOG NIET ZO'N GOEDE CONDITIE ZEGT ZE!
Word lekker poetsen! Ik zal voor je duimen!
Komt me allemaal bekend
Dat je door mocht! Is kees nog wel over de coffin gegaan toen? minnie_muis schreef:RK: Ik had even tegen mijn pa gezegd dat jij hem wel aardig vond. En hij vond het gewoon logisch!Dat je door mocht! Is kees nog wel over de coffin gegaan toen?
De rest van de hindernissen was verder foutloos. ReesKeesGreppelVrees...

Biertabje schreef:leuk Eef, ben benieuwd... die wordt snel wit zo te zien
RK: leuk dat je er vanavond met 2 gaat! nu moet je mij ff missen

Scum schreef:Mijn been begint er trouwens steeds mooier uit te zien. Een mooie bult, met een wond in het midden. En rond omheen is het nu geel met blauw en groen. Ziets hebben jullie vast niet he
Scum schreef:Mijn been begint er trouwens steeds mooier uit te zien. Een mooie bult, met een wond in het midden. En rond omheen is het nu geel met blauw en groen. Ziets hebben jullie vast niet he
TypicalDutch schreef:Morgen ga ik m'n nieuwe mobiel ophalen (Nokia 5500 sport) en al m'n rotzooi voor dit weekend (SGW Heino) klaar zetten. 's Avonds nog een avonddienst en vrijdag ochtend vertrekken we richting Ommen, waar we overnachten in manege Laarbrug (geen idee of het één van jullie wat zegt, maargoed!). Om vervolgens zaterdag in Heino te crossen, we zullen wel zien, maar ik heb er zin in!
), want die k** NS was weer eens lekker bezig
En toen vielen de eerste 2 uur uit. Pffff, net een uurtje filosofie gehad en nu weer een uurtje vrij.
Scum schreef:Da's wel streng Andrea! Ben ik ff blij dat ik niet meer met het OV hoef.
Ik heb de ervaring, dat als er iets nieuws in een vertrouwde omgeving staat, de paarden het veel enger vinden, dan als het gewoon op een onbekend terrein staat.
leuk joh!

echt schandalig vind ik dat! op zich wel van de afdeling, maar niet van mijn mentor en nog zon hoofd-geval van mijn afdeling 
ik vind hetecht k*t , ik had het zo graag gewilt,
ik ben echt verdrietig had me er zo op verheugd zeker omdat ze me hadden op gebeld of ik nog wou!
dat geel blauw past dan wel weer heel goed bij bw zijn cross outfit.