[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:39

ja ok maar je kunt hem wel reserveren! Ik vindt het zo raar dat er echt al heel veel mensen zijn die allemaal lichtjes etc in de tuin hebben!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:40

Ik was net even boodschapjes halen in het dorp.. Stond ik bij de slager kwamen er allemaal pieten binnen, kreeg gelijk een hele zooi pepernoten Was ook een klein jongetje, zo schattig hij zag die pieten rende naar zijn vader en verstopte zijn hoofd onder zijn vaders jas

MJ_

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:43

Oh, dat is zo leuk, die reactie van kinderen op zwarte piet!!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:46

haha ja mijn zus was er vroeger ook bang voor! Terwijl mijn moeder toen de piet was! Ik was eens verdwaald (in een mini café ) Maar dat had een piet door en toen mocht ik bij sinterklaas op schoot en kreeg ik ook kadotje! Helemaal geweldig vond ik het!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:48

Ik was vroeger ook bang voor de pieten
In een winkelcentrum probeerde een reuzenpiet (denk dat hij 1.95m was ofzo ) me een mandarijntje te geven, heb het me toen toch op een brullen gezet

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 13:49

~hahaha gelukkig is het niet tegen de persoon zelf maar tegen de rare verschijning!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:19

Nou mijn laatste springwedstrijd met Val ging geweldig hoor.. haha 28 strafpunten.. netjes of nie dan.. In totaal 2 weigeringen en de rest balken... Oh schande eigenlijk.. Ach ja inspringen ging erg goed, parcours niet zo.. BOEIEND!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:38

ach nou ja! volgende keer beter toch?

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:44

haha jouwn balken vallen dan nog wel mee..
Ik heb een keer ergens achterin de 30 strafpunten gehad..Omdat madame weigerde op alles en daarna alle steiltjes eraf gooide als ik ze opnieuw aanreed, en de oxers liet ze de 2e keer allemaal wel staan..
Was buiten en raakte helemaal in paniek door alle karretjes en de hoeveelheid mensen..op het laatst ging ze zo hard dat ik de rniet kon houden..En gingen we richten publiek(zat alleen een draadje omheen) En heb nog nooit zo snel mensen weg zien duiken!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:48

oh jeetje chantal!! volgende keer voor de 24 strafpunten?

nee nog geen boom meegenomen! ik ben niet van bomen en lichtjes mijn moeder heeft hier al wat lichtjes binnen hangen, en dat vind ik meer dan genoeg
ik zit liever voor de openhaard dan voor lichtjes

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:57

haha die mensen kregen de schrik van hun leven! Mijn pony heeft ook wel mensen laten schrikken! Was in de L buiten, ik mocht barrage rijden en toen stopte hij maar ik lag wel over de hindernis heen dus hij ging ervandoor. Kei hard racen. Sprong hij uit de ring! Dus een man dacht ach die pak ik wel even niet dus. weg was hij weer! Over een sloot heen gesprongen door 6 dressuurbanen gecrost en toen weer over een sloot. Toen was hij bij de trailers die langs de weg stonden dus wij heel snel erheen want hij ging verder weg van de trailers. Komt hij ineens weer terug en blijft zo bij onze trailer staan. Toevallig was zijn fokker er ook en die heeft hem daar gepakt!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 15:13

Mijn vader ging een keertje zo hard met Q dat ie de bocht amper kon halen (nouja Q met mijn vader ), Q bleef nog wel in de ring maar mijn vader viel over het draadje de ring uit

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 15:19

hahah dat is ook mooi ja!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:08

Ahh emiel is ook niet altijd stuurbaar zoals in Barchem,, nog last van mn knie btw..
en in het parcours kon ik in het begin ook niet sturen
amaretto wel. je zij ho en het was ho

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:59

RT: Kon je meteen even oefenen voor de crosstoekomst
Gomir:Laros heeft eerst pronutrin gehad om te kijken hoe hij reageerde, toen we daar mee stopte kreeg hij binnen 4 dagen weer koliek/pijnaanval. Na de maagscope kreeg hij Gastroguard tot de weideperiode weer begon.

Vandaag redelijk hoofdpijn vrij doorgekomen!!!
Vanmorgen eerst even Laros gereden, weer de 1ste x na 3 weken. Hij vond het weer geweldig! Uniek was beetje erg loperig, maar leuke is dat ze altijd haar best blijft doen.
Ik heb mijn ponyjaarling en minishet naar huis gehaald maar die krengen gaan dwars door het schrikdraad!!!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 18:17

Scum, bochtje naar links is inderdaad je linkerstok voor je uit prikken en er omheen draaien. Als je dan op een gegeven moment bijna recht naar beneden kunt heb je (probeer je het even visueel voor te stellen ) een hele rij puntjes van je stok waar je zelf omheen slalomt.....snappie? Het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik het zo kon hoor, het beste is gewoon heel veel oefenen!

Ik heb vandaag toch veel geld uitgegeven, heerlijk
Vanmorgen naar Drunen geweest voor een springzadel, uiteindelijk een fijne gevonden die ook goed op Rex lag. Nog even gesprongen met Rex, dat had ie al een paar maanden niet gedaan, dus ik lag er bijna naast....die zadelpasser zal wel gedacht hebben: moet die zo de cross in?

En nu net in Eindhoven nieuwe snowboardschoenen gekocht....begonnen om de goedkoopste te passen, maar uiteindelijk met de duurste naar huis gegaan....ben ik nou de enige die daar altijd last van heeft??

Ach ja, nu ik een baan heb en nog thuis woon, kan ik wel even in mijn hobby's investeren he

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 18:56

Ben ik ook weer, heb het nogal druk gehad gisteren en vandaag.
Gisteravond dus springwedstrijd gehad in Balkbrug sinds een paar maanden. Ging best lekker! Het parcours stond flink aan de maat, je zou zeggen dat het een L parcours was. Wel even pittig voor als je een poos geen springwedstrijden meer hebt gereden.
Maar ze sprong hartstikke lekker, wel 2 balkjes doordat ik teveel regelde Moet ook weer even in het ritme komen. Maar de manier waarop ze de flinke oxers sprong ben ik zeer tevreden

Vanmiddag nog even gedressuurd en daarna nog even het bospad opgescheurd, even wat anders dan dressuur

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:34

Marieke, ik heb meestal dat ik op 1 of andere manier altijd als eerste het duurste uit het rek weet te trekken! Maar dan probeer ik meestal wel te kijken of het niet voor wat minder kan.

Chantal, pech in het spel (sport), geluk in de liefde?!

Ik sla net de Paard&Sport open en ik zie Margo staan bij rondje regio. Leuk stukje en leuke foto!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:36

hey ja ik zie het nu ook! Inderdaad leuk stukje en mooie foto!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:39

Canter --> Ja zoiets... haha Ach Cheval is ook helemaal geen paard om binnen mee te springen eigenlijk, maar ja. Ik ben weer rond gekomen! Kon er nog wel om lachen hoor...

Ik ga zo is even kijken of ik de P&S ook heb gehad vandaag!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:43

Ik heb Margo net ook gezien Leuk stukje!

Ik ben meestal meer van de koopjes Marieke

Je hebt iig de finish gezien Chantal, maakt verder ook nog maar weinig uit toch

Netjes Andrea

Ik ga morgen oefenspringen met alletwee. Ga jij nog MM?
(RT herken ik wel denk ik )

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:50

ik heb het ook gelezen

marieke: daar heb ik ook altijd last van. Als ik iets leuks zie dan is het altijd heel duur, het goedkope vind ik altijd lelijk lekker slim van mezelf

andrea: fijn dat je parcour wel goed ging, volgende keer is ze vast wel weer in het ritme en gaat ze gwoon foutloos

chantal: jammer van die fouten, maar je bent iig wel rondgekomen

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:56

chantal, jammer van de weigeringen en balk, maar toch rondgekomen!
marieke, klinkt idd bekend

ik zal eens kijken of wij de P&S ook gehad hebben, zag trouwens ook dat Prodeo nu ook weer op de SGW-eventingsite staat

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 19:59

Gomir--> Ja ik ga wel! Moet alleen wel op tijd zijn want wil weer even BB voor het vertrouwen maar moet sochtends eerst korfballen! Ik heb het paard van sinterklaas!

Ow en ik ben er net achter gekomen dat Feline (die merrie ie wij afgelopen woensdag in hebben laten slapen) van de bondscoach van endurance is geweest! Daarvan hebben wij haar gekocht!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:09

Gomir: denk ik? lekker aardig!!! wil je me niet kennen ofzo
M_M rijdt met een mooi dekje (hint )