Ik ga nu even m'n reservebril ophalen à la Jan Smit, hullie vonden hem erg leuk staan, boodschapjes doen (wat weet ik nog niet), met de honden wandelen en eens kijken waar Noor de DomDom heeft verstopt want ik ga morgen uit!
Sim
Geplaatst: 29-12-11 12:48
Oja Margreet? Waar ga je naar toe?
_Noor
Geplaatst: 29-12-11 12:50
Ik heb hem achter gelaten op mijn bureau.. dus als het goed is. Doe je even een foto plaatsen straks?
Sim,
Laatst bijgewerkt door _Noor op 29-12-11 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt
renskek
Geplaatst: 29-12-11 12:51
Goedemorgen (kan nog net )
Volgens mij heeft Mirthe een paar zeer goed bedoelde adviezen gekregen. Ik was wel een beetje zoals Mirthe denk ik, maar inmiddels ben ik iets verstandiger geworden. (vooral wat betreft uren slaap die je lichaam toch echt nodig heeft!!!)
Sterkte voor je auto Sim, das echt niet tof....
Mijn springles ging heel erg fijn Nu door naar Enschede voor een verlaat kerstdiner
Leliaardje
Geplaatst: 29-12-11 12:58
Renske: jij doet dus aan Kerstdag-spreiding . Sim, echt balen van je auto. Ik heb jaren Mercedes gereden, maar daar eigenlijk ook veel pech mee gehad, terwijl dat toch ook auto's moeten zijn die eeuwen mee gaan. Nou, die van mij niet . Ik heb deze zomer een Kia Sorento gekocht (met hulp van m'n vader ) en die bevalt erg goed. Maar ja, dat hakt er wel in op je spaarrekening en die moet je dan maar net hebben.
Oh, ik ben echt aan m'n luiste vakantie ooit bezig: vanochtend weer heerlijk uitgeslapen, koffie op bed met boekje er bij. Paul heeft nu ook vrij, dus gezellig samen de beestjes gevoerd en daarna ontbeten. Zit lekker in het zoveelste Kay Scarpetta boek te lezen .
Lielle
Geplaatst: 29-12-11 13:00
Klinkt goed renske, nog een keertje lekker eten
leliaardje, dat klinkt als een prima dagje. Hoewel ik ben afgehaakt bij Scarpetta, vooral toen Benton weer uit de dood herrees.
AntheaV
Geplaatst: 29-12-11 13:08
Ik vind de Scarpetta boeken ook leuk! Hoewel ik pas begonnen ben nadat Benton uit de dood is herrezen
hier nog een type dat ongeveer hetzelfde was al Mistid, en nu dus spijt heeft als haren op haar hoofd. Had ik maar wat zuiniger omgesprongen met mijn lijf.... was ik nu niet steeds een speldenkussen geweest. Vanmorgen weer gespoten, en van de vorig ook nog geen resultaat, en ws. over 2 weken weer eentje. En ze doen echt!!! zeer. Zaterdag volgt er weer een spuit, voor een ander kwaaltje. pffffffffffffffff gelukkig mag ik nu wel naar de allerbeste ortopeed van nederland, maar om een afspraak te maken moet je weer scherp zijn want dat kan alleen een paar uurtjes per dag.
Leliaardje
Geplaatst: 29-12-11 13:50
Balen Texelse. Zeker als je e.e.a. aan je eigen handelen te danken hebt. Sterkte met alle spuiterij . Qua Mistid ga ik verder in de negeer-modus.
Over Kay Scarpetta: die actie over Benton vind ik eigenlijk nog steeds een hele rare. Ben er nog niet aan toe in mijn herlees-actie, maar ik snap niet dat het zo wreed is gemaakt als het allemaal in scene gezet is. Misschien heeft ze achteraf verzonnen dat hij maar weer mee moest gaan doen???? De boeken die ik nu aan het lezen ben (dus de eerste 8 of zo) zijn toch wel spannend en ook met humor geschreven. Er zitten echt leuke gevatte stukjes bij.
Inmiddels is het hier gaan regenen. Ziet er echt somber en koud uit buiten. Tijd voor een warme chocomel met een puzzel .
Lelipaardje (briljant!) dat gevoel heb ik dus ook. De eerste boeken blijven super, ik heb pas dat boek over die koppels herlezen, die was wel weer heel sterk.
Leliaardje
Geplaatst: 29-12-11 13:58
Lielle, ik had dat Lelipaardje juist uit mijn hoofd gezet . Maar beter nog hoe de broer van Laurie mij altijd noemde: van de Lelijkpaard .
Even mijn andere hobby spammen :
BuenaVista
Geplaatst: 29-12-11 14:03
Margriet_ schreef:
Nou hier begint op het werk nu de super drukte. De vrije verkoop van vuurwerk start vandaag. Wel zin in, is altijd leuk op het werk dan!
Blijft leuk he, die vuurwerk verkoop dagen. Hier ook 3 lange, drukke dagen voor de boeg!!
viefdepief
Geplaatst: 29-12-11 14:04
Wat een prachtige puzzel! Dat heb ik vroeger ook veel gedaan. Helaas hier in mijn kamertje alleen geen ruimte om te puzzelen..
(en ik heb trouwens ook eens wat kleren online gekocht, wat dingen uit de US van een merk wat ik erg mooi vind, en een Italiaans merk hier in Nl dat nu wel wat betaalbaarder was)
viefdepief
Geplaatst: 29-12-11 14:09
Die vond ik ook altijd erg leuk Lielle! Zaten altijd zoveel grappige dingen in verwerkt
Mootje
Geplaatst: 29-12-11 14:10
Lijst je sommige puzzels ook in Lelieaardje?
gr_roos
Geplaatst: 29-12-11 14:29
Puzzelen doe ik ook bij vlagen, zeker toen ze beide geblesseerd waren. Ik heb 2 esscher puzzels, die zijn wel heel moeilijk. De puzzel van Lielle heb ik ook thuis liggen.
MargreetW
Geplaatst: 29-12-11 14:35
Ik kan niet puzzelen, alleen op papier, want ik mis elk logisch en elk ruimtelijk inzicht dat je maar kan bedenken.