[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:23

@ Kim Gasselte en Emmen hebben hem er zowiezo altijd wel in liggen. Sleen ook als het goed is. De wijk dacht ik ook. Op de kampioenschappen ligt hij ook zeker in het L. Emmen is een kleine en Gasselte is niet overbouwd.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:26

Vief wat ziet GG er al een stuk beter uit nu!! Lekker ding hoor! <3
Lau, hoe is het met je hand? Heb je evengoed kunnen starten vandaag?
Mistid: grijp haar maar hoor! Lastige zusjes. Hoewel, ik ben de jongste thuis, en moest nog wel eens opdraaien voor de rotklusjes van mijn oudere zus. Ook eens midden in de winter op zondagavond een uur in de portiek van de slager staan wachten omdat zijn bij een vriendje achter op de brommer mee was, en dat mochten mijn ouders niet weten.... :( We waren zogenaamd "wandelen"............
En ik lees wat over sloten/slootjes in een parcours. Bij de wedstrijden die ik gejureerd heb, staat maar heel weing een sloot, al dan niet overbouwd. Met CH Schoorl in het M en Z, en met de kampioenschappen, en verder kom ik ze eigenlijk nooit tegen. Jammmer hoor, hoort er toch wel een beetje bij.

De regen is hier weer weg, strakblauwe lucht, maar wel veel wind. We gaan zo de beestjes blij maken met nieuwe landjes, dus vanavond zullen er wel weer 4 grasbuiken op stal staan. Maar niet te laat naar binnen in ieder geval.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:30

Ik ga naar stal. Het strafkamp wordt geopend voor mijn lieve schimmelmerrie :o . Raar gedrag wordt niet meer geaccepteerd en ga eens wat verzinnen om die spaanse pas eruit te krijgen. Ga ook maar eens kijken of mijn ruin weer fit is om op te stappen en de merrie maar eens longeren met singel. Gio zal ook nog wel wat aandacht willen dus ik heb even genoeg te doen :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:41

Zo Caro, jouw zondagmiddag komt wel om!! Succes voor jou, en sterkte voor je merrie met het strafkamp! ~~}>

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:57

Ik ben me echt suf aan het werken op een argumentatie-verslag :O Bleh! Paard moet vanavond ook nog gedaan en vanmorgen ben ik op NHB Deuren gaan kijken naar het tweede BB-parcours van iemand die ik ken. Was wel leuk om te zien.

Ik zie wel vaker slootjes in de springparcoursen hier, maar dan wel van die kleintjes die meestal ook niet de hele breedte van de hindernis beslaan. Wij hadden er voorheen ook een op de manege en die werd wel eens voor de bijzondere springlessen gebruikt. Ik ben er twee keer overheen gegaan en daar heb ik geluk mee gehad. De eerste keer ging goed, maar bij de tweede keer zag hij ineens dat blauwe ding onder zich. Daarna kwam ik niet eens meer in de buurt van die sprong, paard vertikte het.
Nu hebben we die sloot niet meer, dus ik kan het ook niet meer oefenen. Dat was de laatste springles waarbij het gebruikt werd, dus helaas.

Caro gaat haar paard strafkamp geven. Succes!

Rest wel gelezen, maar mijn hoofd zit te vol met gekke toulmin-modellen om er iets nuttigs over te zeggen. :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:08

Helloow

@ Mirthe wat balen dat je zusje zo is/doet! Kan ik me goed voorstellen dat je je er aan stoort.
euh Geert is het niet met jou eens ;) Bruin met lichtblauw is NIET mannelijk :') Veel plezier vanmiddag!
@ Vief leuke foto's vind het echt een leuk veulie!!
@ Margriet balen van je arm!
@ Noor is brak! Fijn dat je een geweldige avond hebt gehad!

Ik heb besloten dat ik me afmeld voor de springwedstrijd met hemelvaartsdag, de springwedstrijd in Laren op 5 juni en de cross in Maarsbergen |(
Heb er net weer opgezeten met een buitenritje stappen en dat ging wel goed maar ik ben altijd al onzeker met spring wedstrijden en dan helpt Zeus me omdat ik hem dan niet in de weg zit maar ik wil niet na zo'n val ''ineens'' weer springen want ik heb ook geen spring les meer van te voren. Met de cross exact hetzelfde, heb zondag 1 cross les, dat red ik nooit en daarna nog 1 cross les voor Maarsbergen. Lig al 3 nachten te stuiteren in bed snachts of ik het wel durf. Nee dus. Heb geen zin om mezelf zo te pushen tot ik er naar van wordt. Het is mn hobby niet mn brood. Vind het een kl*te beslissing maar ben nu al opgelucht. Straks heb ik Zeus in de stop omdat ik zit te klooien, kan ik er niet bij gebruiken natuurlijk

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:14

MM snap dat je er iets van baalt, maar het klinkt als een hele goede beslissing. Zeker als je er nu al rustiger onder bent. Die wedstrijden komen vanzelf wel weer joh, eerst lekker doorlessen en trainen en wat meer vertrouwen na je val.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:18

Ik wil gewoon altijd standaard mijn paard uberfit, dan springlessen, een paar rustige B spring parcoursen springen, een paar cross lessen. Galop training en DAN pas crossen. Als dat niet voor elkaar is start ik liever niet want dan begin ik aan mezelf en de voorbereiding te twijfelen. Zeus kan het allemaal makkelijk. We hebben ook al 2 seizoenen B crossen gereden maar ik moet ook nog mee he ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:21

Jammer Marijke maar denk wel slim. Eerst lekker vertrouwen opbouwen.

Net met ol wezen springen en ik ben zo trots. Was weer de eerste keer springen. L foutloos en balkje in barrage. Draaide iets te kort maar toch leuk een 2e prijs :D
Daarna ons M debuut gemaakt daar hadden we 3 balkjes en ol redde mij zo goed in de 3sprong. Maar ook van dat rondje ben ik heel erg tevreden.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:55

Anthea heeft lekker met haar onervaren paard rondgesprongen
leuke foto's Vief
Veel plezier met trainen Mistid
Kim heeft fijn gesprongen
Margriet sterkte met je arm
Ferrose springt overbouwde sloten braaf, zolang er maar geen water inzit :+
MM als je vind dat je er nog niet klaar voor bent gewoon niet doen dat is toch heel normaal
Itsme heeft fijn gesprongen en nog een prijs mee mogen nemen

Nou ik had geroepen ik wil geen bordjes. Dus ik kom aan en zie bordjes (soms nog met een hoek maar die had ik eigenlijk liever ook niet gehad zie paar zinnen verder). Met losrijden was ze super behalve dat ze eigenlijk liever bij de springpaarden wilde lopen (als ze dan ook even een M parcours sprong had ik dat nog wel wat gevonden := ). Het was de eerste keer dat we niet de ring inmochten (ik heb alleen maar M1 binnen gestart) en ik dacht het al maar daar wordt ze zeikerig van. Binnenkomen ging nog maar toen had ik erg veel moeite om de bocht door te komen want waaah witte hekjes }:0 . Paar onderdelen verder kwam ze op de, sinds ze het ontdekt heeft, haar typerende manier recht overeind springt ergens anders heen en herhaalt het kunstje nog eens, waarbij we van F naar de a-c lijn zijn verplaatst en verkeerd omstaan (uit ervaring meld ik nu dat het op een springzadel toch makkelijker uitzitten is). Ferrose uitgemaakt voor k*tbok en maar een volte gedraaid en verder gereden. En toen kon ze opeens wel heel behoorlijk lopen dus mijn plan om af te groeten maar laten zitten. Mijn punten worden meegenomen door een stalgenoot dus nog geen idee of dit een goed plan was. Tweede proef was ze net niet flitsend en die had niet eens hoeken en volgens mij klopte er van de afmetingen van deze ring ook geen hout dus geen idee wat dat oplevert. Maar ze heeft in elk geval weer veel geleerd.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:09

pfff druk hier, moeders is goed ziek en heb straks zelf wedstrijd!

Margriet: sterkte met je arm!
Anthea: haar paard was een draak maar ging nu wel weer beter :D
Vief: leuke foto's!
Marijke: licht blauw vind ik ook wel een mooie kleur :D
Mirthe: wieneke moet niet zo zeuren :Y)
Caro haar paard krijgt strafkamp, succes ;)
Marijke: klinkt als een verstandige beslissing!

Over sloten; geen probleem voor Beat springt er zo over heen. Tot mijn verbazing hahah. Ze liep vanochtend ook super fijn bij de dressuur, M proefje geoefend en gaat zeker de goede kant op :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 16:17

Marijke, erg jammer maar ik denk idd dat het een verstandige beslissing is!

Hier wat KJ-spam ;)
Afbeelding
Afbeelding

Ik ga snel douchen en naar de volgende borrel :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:26

Noor, alcohol bestrijd je met alcohol :)
Wat een harige oortjes heeft KJ!
MM, balen dat je alles hebt afgezegd, maar inderdaad een slimme beslissing!
Verder wat dressuurverhalen gelezen...
Lau, hoe ging het rijden met je hand vandaag?

Ik voel me beroerd... Zit nogsteeds in mijn pyama op de bank :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:36

Jammer Marijke, maar wel een verstandige beslissing als ik het zo hoor. Wanneer wordt dan je 1e?
Jammer Joki, maar ze heeft in ieder geval weer veel geleerd.
GG ziet er al stukken beter uit Vief!
Leuke foto’s van KJ Noor, veel plezier vanavond!
Ziek Mootje? Beterschap.

Paarden hebben hier dagje rust. Gisteren wat verkeerds gedaan en is weer fout gegaan met mijn rug. Voel mijn been niet helemaal, dus dan maar even dagje rustig aan. Meestal is het met dagje wel over.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-05-11 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:40

MM, complimenten, ik vind je een "grote meid". Verstandige beslissing hoor. Er komen nog zoveel /3 crossen...
Joki, wat een circuspaard heb jij. Je moet ook gewoon in een ronde piste, dan heb je helemaal geen last van hoeken := .
Noor, waar heb jij je beestjes ergens staan?
Mootje, wat vervelend!! Oorzaak bekend? Sterkte en beterschap :(:)

Pfff, wat een wind!! Alle landjes weer aangepast, alle beestjes weer gelukkig. En de hoogste pollen gemaaid, weer een knap dressuurbaantje in het land. Gezellig met elkaar in het land bezig geweest, en ook dat kan een "geluksgevoel" geven. ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:46

Goede middag!

MM verstandige beslissing :)
Lau ruige het zeg!!!
Eef je set spreekt zo meer aan vind ik!! ruige caap snel naar het M dus ;)
Noor hij is gegroeit zeg!!! lekker ding :D
Vief aaach arme GG een ik van het schrikdraad :(:) :D lekkere kerel is het zijn beentjes staan idd rechter :)
Mirthe leuk he zusjes ;) :P

Zo ben er ook weer niet veel te melden, blijf deze week nog thuis verdere info pb-box staat open.
Paard ziet er uit als een varken :') }:0 zit lekker onder de moder en zand meneer mag woensdag weer FLINk aan de bak ~~}>

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 17:02

@ Texelse: ze staan in Medemblik :)
@ Mootje: Ook brak?? ;) Hij heeft inderdaad ontzettend harige oren :=

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:06

Lekker pluizig noor :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:09

Nee, beetje migraine-achtig.... Ik ben weer onder de levenden, want ik heb net gedouched :=
Corien, watskebeurt :(:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:30

Auuuw Sannnn :(:) Beterschap!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:34

San beterschap!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:40

Sannn, beterschap.

MM verstandige maar niet zo'n leuke beslissing.

Vief en Noor, wat zijn ze lief die veulens <3

Texelse, in Halfweg hadden we ook een overbouwde sloot in de B. 1e parcours facultatief en 2e parcours gewoon als hindernis.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:45

VOS GING SUPERRRR :D ! Heel veel complimenten gehad en leuke dingen gedaan!

Margriet, wat vervelend van je schouder!
Caro, Gasselte heeft er 2. Een wel en een niet overbouwde. Eigenlijk alle wedstrijden waar ik start hebben ze wel een sloot. Schoonloo heeft er ook altijd 1, een echte niet overbouwde. In het 2e parcours hebben ze daar ook vaak een 'kooi' waar de dubbel & nog een lijntje in staan, ook erg leuk!
Texelse, rotklusjes laat ik mijn zusje ook wel eens doen, al doe ik die vaker voor haar :+
Begrijpelijk Marijke! Geert moet trouwens niet zo zeuren :P
Goed gedaan Mendy!
Joki, lastig van Ferroses truckje!
Sjonnie is leuk Noor! Die beentjes zijn echt mooi zo qua kleur!
Sann, Mo & Corien: :(:)

Ik ga even een filmpje van mijn laatste 'improvisatierondje' uploaden, maar hij ging echt bruut :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:46

@ Mootje en Sannn beterschap
@ Marijke het is geen leuke beslissing maar klinkt wel als een verstandige beslissing.

Ik ga ook even spammen. Gio was gisteren alweer 1 maand oud en vanaf vandaag eet hij brok mee met moeders (veulenbrok wordt snel gehaald) en kan hij 4 voetjes geven zonder te wankelen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AYZHLJ77-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJHIS4EX-D.jpg

Merrie gedroeg zich aardig. Had maar eens een brede sloot onder de oxer gelegd en dat was spannend. Ik heb sinds kort een nieuw hek en dat was natuurlijk ook spannend. Zij sprong verder wel goed. De les van donderdag was nog niet vergeten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:08

Ooh ook al zo'n schatje :D