Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We waren zogenaamd "wandelen"............
. Raar gedrag wordt niet meer geaccepteerd en ga eens wat verzinnen om die spaanse pas eruit te krijgen. Ga ook maar eens kijken of mijn ruin weer fit is om op te stappen en de merrie maar eens longeren met singel. Gio zal ook nog wel wat aandacht willen dus ik heb even genoeg te doen
Bleh! Paard moet vanavond ook nog gedaan en vanmorgen ben ik op NHB Deuren gaan kijken naar het tweede BB-parcours van iemand die ik ken. Was wel leuk om te zien.
Bruin met lichtblauw is NIET mannelijk
Veel plezier vanmiddag!

). Het was de eerste keer dat we niet de ring inmochten (ik heb alleen maar M1 binnen gestart) en ik dacht het al maar daar wordt ze zeikerig van. Binnenkomen ging nog maar toen had ik erg veel moeite om de bocht door te komen want waaah witte hekjes
. Paar onderdelen verder kwam ze op de, sinds ze het ontdekt heeft, haar typerende manier recht overeind springt ergens anders heen en herhaalt het kunstje nog eens, waarbij we van F naar de a-c lijn zijn verplaatst en verkeerd omstaan (uit ervaring meld ik nu dat het op een springzadel toch makkelijker uitzitten is). Ferrose uitgemaakt voor k*tbok en maar een volte gedraaid en verder gereden. En toen kon ze opeens wel heel behoorlijk lopen dus mijn plan om af te groeten maar laten zitten. Mijn punten worden meegenomen door een stalgenoot dus nog geen idee of dit een goed plan was. Tweede proef was ze net niet flitsend en die had niet eens hoeken en volgens mij klopte er van de afmetingen van deze ring ook geen hout dus geen idee wat dat oplevert. Maar ze heeft in elk geval weer veel geleerd. 

crossen...
.
lekkere kerel is het zijn beentjes staan idd rechter

zit lekker onder de moder en zand meneer mag woensdag weer FLINk aan de bak

Hij heeft inderdaad ontzettend harige oren

! Heel veel complimenten gehad en leuke dingen gedaan!