[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:13

Tientjeh, die kriebelmuggen blijven sommige jaren wel tot in november. Ik moet dan uiteindelijk de vliegendeken over zijn gewone deken heen gaan doen.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:14

Zo ga zo maar eens even wat eten en dan lekker met de paarden bezig! Merrie even buiten stappen want echt rijden lijkt me voor haar nog niet zo fijn, ze is nt twee dagen van haar veulen af en heeft nog een behoorlijk dik uier. Verder nog even dromen over een super gaaf paard die ik net op internet heb ontdenkt.........

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:25

WolinLotte schreef:
Ojah, maar ik ben dus bang dat die hals afzakt en bij die Rambo kan die om de oren. Ze heeft deze zomer enorm haar hals staan schuren, het deel achter haar oren, gewoon echt open plekken waren het. Ze krijgt van de vliegen allemaal bulten en deze schuurt ze dan open, ze heeft echt een soort allergie ervoor. Ze heeft dus van de zomer nog geen uurtje zonder gestaan, want ze werd gewoon een grote bobbel. Overal waar een deken zat zag je niks en waar de deken een stukje weg was, zoals achter haar oren (de hals was wel lang genoeg, maar met grazen...) en op haar billen langs de staart zat het onder de bobbels.

mijn paard heeft ook een masker waar ik de hals aan vast maak zodat het niet af zakt. Maar achter de oren is bij mijn paard altijd een probleem, daar kan ze met haar hoeven komen en daarom gaat het daar kapot...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:50

Jeetje Vief := Gelukkig dat je je koffer weer terug hebt. Een bloemetje is inderdaad wel lief ;).
Veel plezier op de bruiloft!

Ik ben even naar school geweest. Was wel even leuk. Ga nu naar de fysio :=. Zit toch nog echt niet goed. Had woensdag gereden en daarna weer heel erg last. Maar geen rare bewegingen gemaakt ofzo :? Dus maar even kijken wat de fysio zegt.

Daarna even uurtje slapen, ben kapot := Daarna Sofie rijden en nog even werken :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:55

@ Dorien, ik ben weer wat aan de beterende hand. Kan weer redelijk lopen en zitten. Wil sneller vanalles dan dat ik dat kan. Ik hoop gewoon dat ik volgend weekend mee kan rijden in Neede. En het paard word zolang wel gereden, dus dat is wel prettig.

En ohja, als we het hebben over een hoofd en achterbenen op de grond, dan is de mijne wel heel toepasselijk. Wat een actie zeg. wat een noodsprong
http://www.foto4u.nl/albums/2009/200909 ... _0236.html

( DEZE FOTO'S ZIJN NIET BOKT- PROOF!)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:05

Hahahaha Uk neemt het erover heen stappen wel erg letterlijk!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:08

ja echt wel. En hoe hij er ook bij kijkt. Ik voelde wel dat het niet helemaal soepel ging,maar dat hij er zo raar overheen ging, heb ik niet vernomen. Want hij heeft de hindernis keurig laten staan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:44

hij kijkt inderdaad erg onnozel ;)
zo te zien is het wel een erg leuk paard! Ik ben in elk geval meteen verliefd :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 16:52

@tientjeh: geen handige actie van het paard maar wel een erg leuke serie zo. Gebeurt niet vaak dat je zo'n actie stap voor stap op foto ziet

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 17:23

Goedenmiddag!
De springles vandaag ging echt super! Het dressuurgedeelte hebben we veel gewerkt aan de achterbenen eronder krijgen, en voorwaarts lopen. met stelling rijden, en moet ik het ritme in de gaten houden. Met springen moest ik eerst een stijltje op een volte springen, en later gingen we met twee oxers 8-jes rijden. Ik moet heel geconcentreerd blijven en goed letten op mijn ritme en mijn wendingen. De sprongen knalde ze echt overheen :D!

Fijn dat hij al beter liep Rosalie!
Gefeliciteerd met je winstpunten Caroline!
Grappige foto's Billy!
Succes bij de fysio Kim
Hij lost het toch nog mooi op Tientjeh! Ik zou ze idd maar niet op HAW zetten, denk dat je dan al die naturals over je heen krijgt :P

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:43

Fijn dat je springles zo fijn ging Shanouk! :)

Fysio was echt K*t :=. Ben heel wat gewend met bottenkrakers, orthomanueelterapeuten, fysio's etc. Maar zo'n pijn heb ik nog nooit gehad als vandaag := De tranen liepen over mijn wangen. Heb alleen absoluut niet het idee dat het iets geholpen heeft... Doet eigenlijk alleen nog maar meer pijn dan voor ik daar kwam. Dus toch maar even kijken want dat kan nooit goed wezen. Als het dinsdag nog zo is dan moet ik het er maar even goed met de fysio over hebben, of om misschien toch nog foto's te laten maken, of iets. Want dit is echt klote zo :=.

Tientjeh: Lekkere sprong :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:49

@ jantine: hahaha wat een sprong zeg :+ Ziet er niet echt lekker uit.. Wat ging er eigenlijk mis?

@ kim: wat onwijs kl ote! De fysio heeft mij vorige week ook zo onwijs pijn gedaan en de 2/3 dagen erna (net voor gorssel) deden echt zooo'n pijn, veel meer dan daarvoor. Maar ik moet zeggen, nu gaat het wel langzaamaan beter :j Dus er is hoop!

@ snoekiej: fijn dat je les zo goed ging!! Ga je nog naar Neede volgende week?

Ik ga zo ff snel Zetje longeren en dan naar Malloesje, helpen zadelmak maken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 18:07

Balen Kim :(:)
Rowo, nee ik ga niet naar Neede. Dit weekend rijd ik in Lisse, en half oktober heb ik nog Princenhage. Dan is het seizoen alweer voorbij helaas.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:50

haha uk was nogal kijkerig zeg maar. Hij wilde gaan staan, maar op dat moment begon ik te drukken en schreeuwen, waardoor hij nogal in slow motion af ging.

en idd niet op HAW, want dat word een reltopic :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:52

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:57

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:31

Mooie foto's allemaal hoor van jullie van Gorssel. :D

Nog mensen die nu later inhaakten op het forum en mijn oproep niet gezien en naar Varsseveld gaan????, ik heb al 1 andere bokker die ook gaat maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 19:52

Hahaha wat een serie Tientjeh :D
Kim :(:)

We hebben hier een mega opruiming gehouden :oo , allemaal oude schoenen en jassen richting 3e wereldlanden gedaan, paardendekens uitgezocht, gewassen etc.. Kwamen nog nieuwe hooizakken tegen := , we gebruiken er een voor de losse plastic tasjes, van boven doe je ze erin en uit het gat trek je zo een tasje, wat een uitvinding :Y) :)) . Gelijk één aan de buuf gegeven.. "Zeg buurvrouw, wilt u ook een luxe tassenberger?" :o

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 21:17

Goeieavond!!
Mijn paardje krijgt vanavond voor het eerst weer een deken om. Een ongevoerde. Overdag niet, want het is nog best warm.

Tientjeh: Wat een komische serie :D
Kim: Wat kl*te zeg! Hopelijk dat het na een paar dagen wel blijkt te helpen :(:)
Vief: Oei, wat een mazzel dat je je tas zo snel terug had!
PB: Is het nog gelukt om 3 paarden te rijden voor college aan? :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 23:00

Tientjeh, wat een serie :D
Kim kl*te man, :(
Vief wat een mazzel zeg!! das wel een merci waart ;)

Zo heb de cross gelopen, ziet er goed uit, sominge hindernisen zijn niet echt makelijk aan rijden, maar goed, ik zie het wel morgen, en ik denk maar zo: elke hindernis die ik spring is er 1 :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 08:08

Goeiemorgen!
@Tientjeh: Wel een grappige serie zo, aangezien we weten dat het daar goed is afgelopen ;)
@Kim: Dat is wel flink balen van je rug zeg!! Hopelijk gaat het wel snel opknappen!
@Vief: Dat was even flink schrikken van je koffertje, maar wat een service van die mensen!! Dat is inderdaad een bloemetje waard!
@WL: Je hebt dus weer een netjes en opgeruimd huis :P

Ik ga zo Jipje even de beentjes en staartje wassen en wat vlechtjes indraaien. Vanmiddag nog even 2 dressuurproeven met hem rijden en dan daarna Nika klaar maken voor morgen, dan gaan we naar Lisse om te crossen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 08:08

Goeiemorgen :)
Wedstrijdgangers & crossers succes!
Ik ga lekker werken op stal :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 08:52

Goeiemorgennn!!!

Ik ga riching stal, Wo op het land zetten en dan door naar Lisse :wave:

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 12:02

Tientje: leuke foto serie om zo eens terug te bekijken.
Vief: hahah, wat een kofferavontuur weer!
Kim: Balen van je rug!
Crossers: Succes!

Ze zijn hier op Texel ook al goed bezig met de cross, had het al vanaf de weg kunnen zien, ziet er leuk uit!
het is heeeerlijk weer vandaag, jammer dat ik niet kan rijden..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 14:58

Goeiemiddag :)
Werken was weer leuk :D. Vorstin is helemaal startklaar voor morgen! Ben benieuwd hoe ze loopt! Ik ga in ieder geval gewoon lekker voor mijn plezier rijden :)