Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WolinLotte schreef:Ojah, maar ik ben dus bang dat die hals afzakt en bij die Rambo kan die om de oren. Ze heeft deze zomer enorm haar hals staan schuren, het deel achter haar oren, gewoon echt open plekken waren het. Ze krijgt van de vliegen allemaal bulten en deze schuurt ze dan open, ze heeft echt een soort allergie ervoor. Ze heeft dus van de zomer nog geen uurtje zonder gestaan, want ze werd gewoon een grote bobbel. Overal waar een deken zat zag je niks en waar de deken een stukje weg was, zoals achter haar oren (de hals was wel lang genoeg, maar met grazen...) en op haar billen langs de staart zat het onder de bobbels.
Gelukkig dat je je koffer weer terug hebt. Een bloemetje is inderdaad wel lief
.
. Zit toch nog echt niet goed. Had woensdag gereden en daarna weer heel erg last. Maar geen rare bewegingen gemaakt ofzo
Dus maar even kijken wat de fysio zegt.
Daarna Sofie rijden en nog even werken
!

. Ben heel wat gewend met bottenkrakers, orthomanueelterapeuten, fysio's etc. Maar zo'n pijn heb ik nog nooit gehad als vandaag
De tranen liepen over mijn wangen. Heb alleen absoluut niet het idee dat het iets geholpen heeft... Doet eigenlijk alleen nog maar meer pijn dan voor ik daar kwam. Dus toch maar even kijken want dat kan nooit goed wezen. Als het dinsdag nog zo is dan moet ik het er maar even goed met de fysio over hebben, of om misschien toch nog foto's te laten maken, of iets. Want dit is echt klote zo
.

Ziet er niet echt lekker uit.. Wat ging er eigenlijk mis?
Dus er is hoop!
, allemaal oude schoenen en jassen richting 3e wereldlanden gedaan, paardendekens uitgezocht, gewassen etc.. Kwamen nog nieuwe hooizakken tegen
, we gebruiken er een voor de losse plastic tasjes, van boven doe je ze erin en uit het gat trek je zo een tasje, wat een uitvinding
. Gelijk één aan de buuf gegeven.. "Zeg buurvrouw, wilt u ook een luxe tassenberger?"