Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merel_Claire schreef:Nee Nieuwe Wetering. Beukers twijfel ik nog.
Ga jij wel?
Was grappig trouwens dat ik je tegen kwam op het strand!! Heerlijk hè samen en alleen met je beestje!
Merel_Claire schreef:Ik heb met Merel heerlijk genoten van onze break en de heerlijke strand- en bosritjes. Ik heb me alweer ingeschreven voor een groot Kerst springconcours, helemaal zin in.
BuenaVista schreef:rowo schreef:@ vief en dienke: ik heb zo'n bit.... heb er stiekem ook gewoon mee gedressuurd
Je mag er officieel niet mee rijden he ... Heb m wel besteld en ging vandaag gelijk op de bus..
gr_roos schreef:Merel_Claire schreef:Nee Nieuwe Wetering. Beukers twijfel ik nog.
Ga jij wel?
Was grappig trouwens dat ik je tegen kwam op het strand!! Heerlijk hè samen en alleen met je beestje!
Ja was zeker grappig, had alleen niet op een NK/EK met karretjes gerekend.
Beukers ga ik uiteraard heen, merrie was zondag "stout" op Schoter. Stond stil op 1 en 2 en daarna nog een balk op 8.
Op 2 had ik wel wat verwacht, ze houd nl helemaal niet van die gedraaide balken. In de les staan we daar ook altijd wel een keer op stil en bij schoter sterft het van die "zuurstok" balken.
Ik wil misschien ook nog naar het oliebollenspringen bij de Zaanse, maar eerst maar even kijken hoe ze zich houd. Ik heb het idee dat ze een blaasontseking heeft, moet alleen even urine zien op te vangen
Ingrid, ik zeg niet dat het slechtis, maar mijn pony heeft hele dunne zolen en als die een week op mot staat heeft hij een hoefzweer. Gewaarschuwd mens telt voor 2 lijkt me....