Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu is het lekker
Ben ik weer na 2 weken!
We hebben 2 weken lang geen wolkje gezien en iedere dag naar het strand! Ben voor mijn doen ook heel erg bruin. Vliegen viel ook reuze mee, alleen op de heenweg hadden we 3 uur vertraging
. En toen we vandaag aankwamen moesten we nog een uur op onze koffers wachten, omdat ze het bagageluik niet open kregen
. Maar verder was het echt super!
)

Was echt heel mooi daar! 

rowo schreef:Volgens mij is echt alle regen in het westen gevallen. Hier nog steeds sluier bewolking en wel stik benauwd. Volgens knmi krijgen we hier hooguit een buitje.

). Maar opeens kwamen er vage strepen/banen in de wolken .. en die rand tussen lichten en donkere lucht, dat leek net een soort trap die er haaks op lag ... en toen kwam de hele bende ineens toch nog onze kant op (net zag ik op buienradar dat er ineens van die rode vlekker erbij ontstonden). De lucht was dus echt helemaal groen en het leek wel nacht .. vet harde wind en een regen .. niet normaal. Wij hebben dus ook waterschade in huis
(nieuwe goten vandaag gekregen en het afvoerbuisje zat niet goed) Grote lichtshow erbij, maar geen harde donders of knallen. Maar ik was blij dat ik binnen zat.