[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 21:23

dat zal wel Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:23

SGW Mutsen goes TREC! Haha!

Scum, wat is Google Earth? Blond

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:24

Nou, dat wordt dan een gezellige boktmeeting Vieva Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:37

Canter schreef:
SGW Mutsen goes TREC! Haha!

Scum, wat is Google Earth? Blond

kan je donwloaden, en dan kan je de hele wereld bekijken Haha! echt heel leuk! gaat via satelietbeelden (fotos)
nederland was altijd wat vaag, maar nu is dat ook scherp!

ik heb nu gekeken waar een vriendin van mij in Zuid Afrika zit Tong uitsteken en mijn tante in amerika!! erg cool hoor!

en zoals ik en scum al zeiden... zelfs onze paardjes zijn te zien(oke als stipjes) Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:39

Ja, HM ziet eruit als een rechthoekig wit stipje. Ze loopt ergens in een hoekje van de wei. Die foto is ongeveer een jaar geleden gemaakt schat ik. Want dat is nog de oude auto van Bitwise.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:07

CD: Ik heb idd ook een vos Haha! Maar ook een schimmel!

google earth had ik ook maar er weer af gedonderd omdat NL nog nmiet mooi te zien was! Maar nu dus wel! Lachen

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:13

Goedenavond!
Jullie hebben weer behoorlijk doorgemutst! Heb wel tijd gehad om mee te lezen, heb alleen niks geantwoord... Afgelopen weekend wedstrijd gehad, was niet om over naar huis te schrijven, bijna een minpunt gereden in de dressuur! Bloos We hadden erg veel last van spanning en Tip wilde linksom nauwlijks buigen. Maandag is de paardentandarts geweest (die komt ieder half jaar) en hij bleek flinke haken op z'n kiezen te hebben (z'n wang lag er helemaal van open, de arme ziel Ach gut ). De tandarts heeft z'n ruinen tandjes ook afgeknipt, deze waren behoorlijk scherp en zaten in de weg, dus daar kan hij ook geen last meer van hebben voorlopig!
Dinsdag naar les geweest en in het begin van de les net zo onrustig in aanleuning als hij op wedstrijd was, hij leek bijna wel kreupel zo liep ie ! Op het einde van de les liep hij daarintegen heerlijk, moest hem heel anders rijden als anders, maar het werkte wel! Hoop dat we het morgen nog kunnen, want vandaag was Tip vrij... Vork
Morgen ga ik m'n nieuwe mobiel ophalen (Nokia 5500 sport) en al m'n rotzooi voor dit weekend (SGW Heino) klaar zetten. 's Avonds nog een avonddienst en vrijdag ochtend vertrekken we richting Ommen, waar we overnachten in manege Laarbrug (geen idee of het één van jullie wat zegt, maargoed!). Om vervolgens zaterdag in Heino te crossen, we zullen wel zien, maar ik heb er zin in! Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:23

bij mij word de computer erg sloom. Ik ben al onder utrecht inmiddels Tong uitsteken

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:25

ik wil ook de 5500!! Moet alleen nog 6 maandjes wachten Boos!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:37

Scum schreef:
Ja, HM ziet eruit als een rechthoekig wit stipje. Ze loopt ergens in een hoekje van de wei. Die foto is ongeveer een jaar geleden gemaakt schat ik. Want dat is nog de oude auto van Bitwise.

de fotos van Sneek zijn niet zo oud! want deel van de nieuwbouw staat er al op, en dat is ongeveer een half jaar oud denk ik?!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:43

Ik kom even heel snel binnenvallen, nog niet bijgelezen.

Kom net terug van bixie. Supershet! Eerste proef ging echt ontzettend netjes, had ze 1ste prijs met behoorlijke voorsprong! Tweede proef de 2de prijs! En met springen 1 balk en 2 weigeringen, 1 daarvan was haar eigen schuld en die andere moest pony ff op gang komen Vork.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:58

Vet joh, dat Google Earth!! Pico loopt altijd rondjes door de wei tegen de mugjes en op de foto lijken het van bovenaf net graancirkels! Cool

PC: shetten zijn ook cool Cool

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 23:05

Mijn broer heeft me vanmiddag toevallig ons huis etc laten zien met Google Earth!
Echt grappig, je ziet ook onze auto, de auto van m'n opa en oma (die er op dat moment blijkbaar waren, valt wel op, zo'n knalrood autootje Tong uitsteken)
en de trailer is ook te herkennen!

Juul; ik bedoelde 'mijn' vossie, jij had toch nog foto's van crossles?
'Mijn' vossie ging net érg fijn! Go jij! Go jij! Zelfs geen 1 bok vandaag Clown
Britt was een beetje overijverig..

PC; haha leuk Haha!

Ben wel erg benieuwd hoe dat 'trec' bevalt Lielle en Vieva, dus kom maar op met die verslagen na vrijdag Tong uitsteken

Ik ga zo maar eens slapen, morgen weer tot 4 uur naar school Gaaaap

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 23:10

Wat leuk Viva en Lielle Lachen Tof!!
Ik heb google earth een paar maanden terug ook een keer gedownload maar toen viel het me vies tegen, zag alleen een wazige vlek Verdrietig Dus misschien dat ik het nu ook maar een keertje moet proberen Haha!

Maar mijn les...
Toen we (mijn moeder en ik) naar stal reden zag ik dat ze in het land het gras al tot grote kuilpakken gebundeld hadden. Dit keer waren het niet van die ronde pakken maar van die vierkante/rechthoekige pakken. Dus ik had echt zoiets van wat zou dat tof zijn om overheen te springen. Na de les is het echter al pikdonker en die avond zouden ze waarschijnlijk al ingewikkeld worden dus dan zou het niet meer kunnen. Dus ik op stal snel Sam uit z'n box geplukt, hoofdstel om gedaan zelf een cap op m'n kop gezet en erop gesprongen (jaja zonder zadel *LOL* ) en toen het weiland in gegaan. Op stal waren nog twee recreatieruiters en het meisje van stal was er ook en die stonden me echt zo aan te kijken van Wow! Dus een hele fanclub achter me aan Nagelbijten / Gniffelen Mijn moeder had ze wel even bij de uitgang van het weiland gezet voor het geval dat.. Knipoog

Maar in het weiland gekomen was Sam echt helemaal overdonderd. Arme beest ook Bloos
Dus ik galoppeer aan en hij ziet al die hele enge dingen in het weiland. En denk maar niet dat ie dan in een straal van 10 meter durft te komen Knipoog Dus eerst maar wat gegaloppeerd en toen op zo'n ding afgereden. Sam stopte al ver van te voren, zijn oogjes rolden bijna uit z'n kasjes en hij snurkte ook helemaal. Zat miep zonder zadel. Die pakken waren trouwens ook best wel vierkant, iets breder dan ik had gedacht Nagelbijten / Gniffelen Maarja na een paar keer aandringen durfde Sam wel wat dichterbij te komen. Toen ie echt dichtbij was nam ie een hap hooi en toen ben ik er maar op aangereden. En hij sprong Haha!
Daarna nog naar een andere gegaan, maar meneer moest zich aanstellen Slapen Dus ik half op z'n nek, ben gelukkig wel wat gewend dus m'n onderarm lag al op z'n hals waardoor ik er niet aan de voorkant overheen zou duikelen. Daarna was het gelukkig over en heb ik er een paar achter elkaar gesprongen *LOL* Hihihi was echt super leuk Pling

Van de spanning en het benauwde weer was ie dus al helemaal klefjes toen we op les aankwamen. In de bak was het helemaal snikheet dus binnen een paar minuten was Sam echt nat van het zweet [en ik ook] Les ging verder wel goed, hij stapte heel fijn en de aanleuning ging ook al wat beter. Nog niet helemaal zoals ik het wou, merk het dan vooral met de middendraf enzo. Dat gaat dan gewoon niet lekker. Maar in de les ook weer wat beleefd. Het huisvrouwenorkest was weer bezig. Ze zitten altijd boven de kantine muziek te maken [voor de mensen die het niet kennen: het huisvrouwenorkest heeft geen gewone instrumenten, maar potten en pannen enzo Clown] 1 pony van mijn les begon door deze herrie helemaal te showen, daarna ging nog eentje zich uitsloven en toen kon Sam zich echt niet meer beheersen en vloog ie als een debiel door de bak heen Nagelbijten / Gniffelen
Het was eigenlijk wel heel komisch.. Duurde daarna wel weer even voordat ie weer enigzins normaal deed, maar toch al wel weer een stuk lekkerder gereden Ja

Oke en toen was mijn verhaal wel weer lang genoeg. Tijd om onder de douche te springen en naar bed te gaan Doei, doei

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 23:20

ik vond t ook niet helemaal geweldig. stal is wel weer heel mooi te zien Lachen En de trailer van Sjuuleke heb ik ook gezien Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 06:43

Goedemorgen Lachen
Klinkt gaaf vief! Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:25

mooi verhaal Vief!!
wel dapper hoor, zonder zadel!

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:31

Tromgeroffel tromgeroffel tromgeroffel tromgeroffel tromgeroffel.................... Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Na een lange zoektocht heb ik eindelijk een 'klik' met een dier gehad en heb ik hem, onder voorbehoud, gekocht!!! Hij wordt morgenochtend gekeurd en als daar geen problemen naar voren komen ga ik hem a.s. zaterdag ophalen Hyper! Hyper! Hyper!

Het is een 3,5 jarige van Sir Corland x Abu Hassan x Ishan. Ik 'doe' normaal echt zelden ruintjes maar dit is toch echt een lekker ventje Knipoog dus we doen het er maar mee!! Hij is superlief, het is echt zo'n ''klojo'' en hij is super nieuwsgierig en niet bang uitgevallen.

Hierbij een fotootje. Hij wordt morgenochtend dus gekeurd maar ik moest het eventjes met jullie delen Ja Ja Ja

Afbeelding

Hij is nog wat schots en scheef etc (onderhals, ietsjes overbouwt), maargoed, hij is pas 3 jaar dus dat groeit nog wel bij.

Ik laat jullie wel weten of ik hem zaterdag mee naar huis kan nemen!!!

Wat vinden jullie van hem? Lijst

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:36

ik zie geen foto en ben wel erg benieuwd...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:38

oh, zie nu wel foto??

Leuk kleurtje! Ik hoop dat ie wordt goedgekeurd en dat we dan meer foto's krijgen Clown

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:38

Klinkt goed Eef! Gefeliciteerd! Maarre, je hebt wel een foto uitgezocht waar hij op z'n paasbest op staat zeg... Clown Hahaha, heb je ook nog een normale foto? Haha!
Hij is beleerd neem ik aan? En hoe ging het rijden? Spannend hoor, maar ik zal voor je duimen dat hij wordt goedgekeurd morgen! *LOL*

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:44

goede morgen mutsen! Haha!

Eef: super leuk paardje, echt en leuke en mooie kleur! Ja
Wij hebben ook google earth alleen doet hij het niet Verward!

EN NOU GA IK WAARSCHIJNLIJK NIET NAAR HORSE EVENT, IK HEB GEWOON SCHOOL ZEGT MIJN MOEDER EN LUUK HEEFT NOG NIET ZO'N GOEDE CONDITIE ZEGT ZE Verward! Dit vind ik super jammer, alleen ik ga er alles aan doen om mee te mogen rijden! Want zo niet ben ik heel erg teleurgesteld dus hoen dat ik wel mag en vandaag die mensen even opbellen! Haha!

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:55

TypicalDutch schreef:
Klinkt goed Eef! Gefeliciteerd! Maarre, je hebt wel een foto uitgezocht waar hij op z'n paasbest op staat zeg... Clown Hahaha, heb je ook nog een normale foto? Haha!
Hij is beleerd neem ik aan? En hoe ging het rijden? Spannend hoor, maar ik zal voor je duimen dat hij wordt goedgekeurd morgen! *LOL*

Hahaha nee we hebben meer filmpjes maar nog geen mooie fotos. Ze waren niet helemaal scherp helaas. Maar vanaf zaterdag (hopelijk) gaan we mooiere foto's maken Tong uitsteken

Hij is inderdaad al beleerd. Hij zal nu totaal 10 keer bereden zijn ofzo maar hij doet het echt perfect!!
Het is echt een zeer goedaardig dier en gewoon heerlijk makkelijk. Ik kon er zo opstappen en mee weg rijden.

Ik hou jullie op de hoogte morgen! Hij wordt om 10 uur gekeurd.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:02

Zo, goedemorgen!!

Maar voordat je je opgeeft Vieva, overleg je toch eerst? Ik zou me niet opgeven voordat ik zeker weet of ik zou kunnen eigenlijk.

Ik ben nog steeds trotse pony-eigenaresse..vind het gewoon super dat ze het redt met een hele simpele pony die een jaar geleden nog niks kon. En en rijden toch echt leuke pony's mee!!

Wat een leuk paard Eef!!

Ik ga ook eens dat google earth bekijken. Zit in huis van mn schoonouders die op vakantie zijn. Is installateur aan het werk, dus ik moet hier ff zitten en heb toch niks te doen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 09:07

Proficiat (onder voorbehoud) Eef! Ik ben zelf groot liefhebber van Corland, dus hiermee zit je precies in mijn lijn Ja Ik zaal duimen voor je!

Vieva, dat zou balen zijn. Maar had je dat niet vooraf even overlegd?

Vief, mooi verhaal Ja

Ik heb ook even gegoogled, zag precies de hoefslag in de wei, waar we in de zomer altijd dressuren. Trammelant zal er wsl op staan maar dat is wel lastig te zien. Ons huis viel een beetje tegen Verdrietig