Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Canter schreef:SGW Mutsen goes TREC!![]()
Scum, wat is Google Earth?
echt heel leuk! gaat via satelietbeelden (fotos)
en mijn tante in amerika!! erg cool hoor!
Maar ook een schimmel!
We hadden erg veel last van spanning en Tip wilde linksom nauwlijks buigen. Maandag is de paardentandarts geweest (die komt ieder half jaar) en hij bleek flinke haken op z'n kiezen te hebben (z'n wang lag er helemaal van open, de arme ziel
). De tandarts heeft z'n ruinen tandjes ook afgeknipt, deze waren behoorlijk scherp en zaten in de weg, dus daar kan hij ook geen last meer van hebben voorlopig!
! Op het einde van de les liep hij daarintegen heerlijk, moest hem heel anders rijden als anders, maar het werkte wel! Hoop dat we het morgen nog kunnen, want vandaag was Tip vrij...
Scum schreef:Ja, HM ziet eruit als een rechthoekig wit stipje. Ze loopt ergens in een hoekje van de wei. Die foto is ongeveer een jaar geleden gemaakt schat ik. Want dat is nog de oude auto van Bitwise.
.
)
Zelfs geen 1 bok vandaag 

Tof!!
Dus misschien dat ik het nu ook maar een keertje moet proberen 
) en toen het weiland in gegaan. Op stal waren nog twee recreatieruiters en het meisje van stal was er ook en die stonden me echt zo aan te kijken van
Dus een hele fanclub achter me aan
Mijn moeder had ze wel even bij de uitgang van het weiland gezet voor het geval dat.. 

Dus eerst maar wat gegaloppeerd en toen op zo'n ding afgereden. Sam stopte al ver van te voren, zijn oogjes rolden bijna uit z'n kasjes en hij snurkte ook helemaal. Zat miep zonder zadel. Die pakken waren trouwens ook best wel vierkant, iets breder dan ik had gedacht
Maarja na een paar keer aandringen durfde Sam wel wat dichterbij te komen. Toen ie echt dichtbij was nam ie een hap hooi en toen ben ik er maar op aangereden. En hij sprong 
Dus ik half op z'n nek, ben gelukkig wel wat gewend dus m'n onderarm lag al op z'n hals waardoor ik er niet aan de voorkant overheen zou duikelen. Daarna was het gelukkig over en heb ik er een paar achter elkaar gesprongen
Hihihi was echt super leuk 
] 1 pony van mijn les begon door deze herrie helemaal te showen, daarna ging nog eentje zich uitsloven en toen kon Sam zich echt niet meer beheersen en vloog ie als een debiel door de bak heen 

En de trailer van Sjuuleke heb ik ook gezien

dus we doen het er maar mee!! Hij is superlief, het is echt zo'n ''klojo'' en hij is super nieuwsgierig en niet bang uitgevallen.
Hahaha, heb je ook nog een normale foto?

!
! Dit vind ik super jammer, alleen ik ga er alles aan doen om mee te mogen rijden! Want zo niet ben ik heel erg teleurgesteld dus hoen dat ik wel mag en vandaag die mensen even opbellen!
TypicalDutch schreef:Klinkt goed Eef! Gefeliciteerd! Maarre, je hebt wel een foto uitgezocht waar hij op z'n paasbest op staat zeg...Hahaha, heb je ook nog een normale foto?
![]()
Hij is beleerd neem ik aan? En hoe ging het rijden? Spannend hoor, maar ik zal voor je duimen dat hij wordt goedgekeurd morgen!
Ik zaal duimen voor je!