Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. tientjeh schreef:Middag!
Weer terug uit Markelo. 187 in de dressuur. Hij was vrij heet, dus ook meer als voldoende voor het gereden proefje. Springen niet zo netjes, wel foutloos. Crossen ging heel lekker. Hij pakte alle lijntjes super. Helaas op 1 na laatste hindernis een miscommunicatie, waardoor we voor de M hindernis uitkwamen. Gelukkig kon ik hem nog net op de rem krijgen, maar wel een weigering dus op het B element. Dus met 1 stop in ruim binnen de tijd binnen.
Nu kwam er natijd iemand bij me, dat ik zowel het A als B element opnieuw had moeten springen. ( omdat ik een weigering had op het B element). ik dacht dat ik alleen B hoefde te doen. Heb dat ook gedaan en werd aangerekend als 1 weigering. Niet als uitsluiting. Maar nu kan ik het nergens terug vinden. Weet iemand dit zo?

Deed ze weer braaf. Daarna krimpie 10 minuten onder het zadel gestapt. Die was wel braaf, had daarvoor de boksessie in de wei al gehad
Ja klopt! Vind het voor een hele hoop niet verkeerd!
scheelt een hoop ellende 
Mijn eerste springles met Dakar was ook leuk, reed verkeerd aan en ja zo'n jong paard gaat er dan langs, maar hij paste er zelf langs, mijn been alleen niet 
autsj!

Erg gezellig met veel bekenden en ben trots op Woll. Dressuur ging top, springen ook en de cross vond ze echt nog heel spannend, maar wel zonder strafpunten over de finish gekomen
Enkel 10 strafpunten voor de tijd. Er was nogal wat overtuigingskracht voor nodig, maar dat geeft niet. Vond het al heel wat dat ze zich ondanks flinke aanmoediging toch liet rondsturen. Nog wel een pirouette gemaakt toen ze het even niet zag zitten bovenop een heuvel en 1 hindernis onder het motto van Alice: beter lelijk erover dan mooi erlangs genomen
De laatste sprongen miste hierdoor en omdat het heuvelafwaarts ging wat ze echt lastig vond, wat ritme. Beetje jammer dat daar ook een stijl-jury zat en ik daardoor mijn winstpunten ben misgelopen, maar het is niet anders. Al vond ik zwaar zitten in de combinatie van mij als vliegje op die grote schimmel wel weer een mooie 

Jammer dat je de winst mis gelopen bent.
Mooie foto's!
Dressuur en springen gingen goed en stond goed in het klassement. Maar op de open plekken in de cross besloot hij om weer om te draaien en te gaan zeiken. Goed de zweep erbij gepakt, verder niet boktproof.