[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:20

hahahahahahaha ik heb nou echt een beeld bij jou Mootje! onder de buik duikend om zijn pielie te vangen! :')

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:21

Lekkere praatjes weer hierzo. :+ Bij die twee mannen van mij maak ik het niet schoon, er hangen wel wat vellen aan maar ze doen het er maar mee haha! Het stinkt zo enorm!

Itsme, ik vlecht nooit met springen. Denk ook niet dat het echt uit maakt in je stijlpunten.

Vandaag nog een broek en een cadeau voor vriendlief gekocht, hij is morgen jarig.
Ben benieuwd hoe het werken morgen gaat, kan nu niet normaal lopen. Pijn valt mee, af en toe wat steken maar mijn knie is zo stijf dat ik moeilijk kan lopen. Ach, als het niet gaat ben ik zo weer thuis.

Slaap lekker allemaal!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:21

_O- _O- wat een verhaal Lielle!

Mootje, als je je verveelt, ik heb nog 3 ruinen staan :D :P

Austin is ook al zee mak :D

EvelienH

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:24

En ik ook nog 3 als je het dan nog niet beu bent. :P Die van Caap is tweekleurig haha!

Karen, leuk! Ben benieuwd hoe hij het in Gorssel gaat doen. Hopelijk is het beter weer dan vorig jaar. :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:25

Marijke, ik zat er altijd onder op een krukje O:)
Ka, super! Was het ijsje lekker?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:26

Ik ook :D

Heel lekker :9
Yoghurt-Caramel met slagroom :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:31

Wie gaan er zondag trouwens allemaal in Breda kijken?

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:36

Sophie: heb M gereden maar na een dramatisch seizoen terugplaatsing nr L aangevraagd en gekregen. Datzelfde seizoen ging het fout met mijn rug en daarom ben ik nog steeds L. In Belgie moet ik daarom B starten wat me goed bevalt om er weer in te komen.

wb koker schoonmaken, doe het soms bij Plato maar nog niet zover erin geweest :o Maar mijn merrie heeft ook regelmatig van bolletjes huidsmeer aan d'r *** die ik dan wegpeuter. Is dus soms ook merrie-klusje :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:37

gorssel is toch aankomend weekend ook ?
en wat is er in breda te doen ? of is dat een stomme vraag :P

Evelien alvast gefeliciteerd met je vriendje.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:53

Cross van de 2* en 3* :D

Wendel denkt volgens mij dat ze een hengst is, leuk die hormonen. :=

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:55

Avond. :wave:

Lekkere praatjes. :)) Heb hem bij What nog niet schoon gemaakt, als het moet dan moet het. Maar volgens mij gaat het wel prima daarzo.
Lekker getraind bij Rob vanavond. Vooral simpel de basis dingen gedaan, ging lekker. Zin in Gorssel volgend weekend!! :D

Ik heb het wel in de planning staan om naar Breda te gaan zondag. Hangt alleen wel van het weer af.. Als het echt heel erg onweert/ regent ga ik denk ik niet.

Weet iemand trouwens of de cross van Burghley morgen ergens op tv te volgen is live? Of via internet?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:59

Zend de BBC niks uit? *Loves Clare Balding* :j

* edit * zondag, BBC2 15 uur.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:01

burghley heeft burghley-tv, live verslagen. kan het op Ipad niet zien maar met pc wel. bbc doet op 3 of 4 verslag maar zit niet in mijn pakket

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:04

Ja. zondag. Maar dat is het springen. Was aan het kijken voor de cross morgen. :)
Zal dan zeker weer expat shield moeten downloaden om het via bbc live te kunnen volgen.. Volgens mij hebben wij ook geen bbc 3 of 4.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:05

Is dat geen samenvatting zondag?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:25

Lielle: Wat een geweldige beschrijving _O- .

Ik zag hier wel een paar keer de tip van baby-olie voorbij komen, dat zou ik niet gebruiken, heeft een stalgenootje een keer gedaan en de volgende dag stond dat paard met een hele opgezwollen koker, volgens de da is baby-olie ook niet goed, maakt het alleen vetter en niet schoon.

Ik maak hem eens in de zoveel maanden schoon, die van schacht altijd na het rijden uit om te plassen en blijft als hij relaxt is vaak ook een tijdje staan met alles naar beneden, en als hij gewoon relaxt op stal staat vaak ook. Die van mij vind het schoonmaken niet erg, ik moet juist oppassen dat hij het niet te leuk vind := .

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:41

Nog gauw een berichtje, slapen vanmiddag heeft me goed gedaan. Was stuk minder moe!

Wat een verhalen hier zeg!

kan je vertellen dat ik die van Urban regelmatig even schoonmaak, emmer met lauw water en een spons en dan gewoon voorzichtig te werk gaan. Gelukkig vind meneer het goed, maar ik vind zo vies staan die velletjes. Dus dan maar ff kiezen op elkaar en meteen erna handen wassen.

Maar weltrusten mensen!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 23:59

Dat is een klein maatje vief. Mooi jasje hoor
Snoek leuk een nieuwe laptop
Fijn dat je dressuurles goed ging Danielle
Ik vlecht nooit voor het springen. Ik heb het toen eens aan de jury gevraagd die altijd in Heteren zit maar je krijgt er (bij hen) geen punt extra voor dus waarom zou ik.

EB ik probeer er wel voor te zorgen dat ik afwisseling houdt. Dus een dag longeren of alleen straten stappen dus het is niet dat ze alleen maar zwaar werkt, maar het echt een dag niks doen wordt ze heel sjaggi van. Ze laat echt merken dat ze het niet leuk vindt. Ik heb het een tijd 1x per week geprobeerd maar dan misdraagt ze zich echt zodra ze opgehaald wordt uit het land in de zin van bijten, haar stal niet in willen en nu kan ze er niet meer bij want ik heb nu het achterste kastje maar op mijn vorige stal haalde ze dan haar spullen uit de zadelkast. En als ik het in mijn hoofd haal om Nes wel een zadel op te doen dan breekt ze de stal af. En ja ik heb zo iets van als ze het zo echt niet leuk vindt dan maar meer afwisseling in het werk zelf en 20 minuutjes onder zadel stappen en ze is gelukkig en heeft eigenlijk ook niks gedaan.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 00:04

Marijke daar kan ik je ook niet mee helpen, heb merries. Hoorde wel eens dat mensen het schoonmaakten met baby olie. Niet die van zwitsal want die was niet goed.
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik merries heb. := Die van mij hebben nooit smeer, maar met afspuiten gaat de tuinslang daar ook even overheen.
Vief lange wachtlijst, dat wordt dus waarschijnlijk niks?
Mendy: Succes morgen! Ja ik vlecht wel, maar gewoon omdat ik nooit iets beters te doen heb.....
Margriet is haar duim kwijt, voer je paard dan ook wat meer. :D
Evelien: Alvast gefeliciteerd met je vriend!

Heb mijn hoofdstellen vanmiddag gepoetst met schoensmeer... Ze glimmen joh!! Echt als nieuw.
En toen ook gelijk maar laarzen, borsttuig enzo ermee gedaan. Ik ga 'nice and shiny' door de ring zondag. :D

Oja, misschien weet iemand van jullie er iets meer van af?
Tessa is 's ochtends heel kort ademig. Verder geen slijm, en hoest niet.
Ze staat in een frisse buitenstal, bodembedekking en hooi stof vrij, ook als ze 's nachts buiten blijft heeft ze het.
Iemand daar bekend mee? DA wordt ik niks wijzer van, die zegt 'kijk het maar even aan', al een paar maanden.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 06:41

Goedemorgen!
Iedereen iig succes dit weekend!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 08:46

Goedemorgen...

Ik heb dan wel vakantie maar mijn inwendige wekker blijkbaar niet..wordt steeds tussen 6u en 6.30 wakker |( ;( .
Even snel wat boodschapjes doen en dan de paarden met mijn aanwezigheid verblijden.

Iedereen die CC of SGW heeft veel succes

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 09:30

Arme Caro :(:)
Ik heb daar ook altijd last van, alleen dan tussen 7 en half 8..

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 10:55

WAT EEN ONDERWERP _O- _O- _O- _O-

Ibonn schreef:
Sophie: heb M gereden maar na een dramatisch seizoen terugplaatsing nr L aangevraagd en gekregen. Datzelfde seizoen ging het fout met mijn rug en daarom ben ik nog steeds L. In Belgie moet ik daarom B starten wat me goed bevalt om er weer in te komen.

wb koker schoonmaken, doe het soms bij Plato maar nog niet zover erin geweest :o Maar mijn merrie heeft ook regelmatig van bolletjes huidsmeer aan d'r *** die ik dan wegpeuter. Is dus soms ook merrie-klusje :D

aha, dat verklaart het :D dan zien we elkaar waarschijnlijk wel dit najaar, leuk *\o/*
(en als mijn Accentje het écht goed oppakt rijden we dan misschien wel tegen elkaar :P )

Sannn heeft fijn getraind zo te lezen :D

ow jullie hadden niets mogen zeggen over Burghley *twijfelt tussen studeren en kijken :x *

Danielle : klinkt maar vaag := heb er nog nooit van gehoord dus kan je niet helpen :n

-

haha, deze keer niet veel bij te lezen omdat het toch maar over paardenpiemels ging _O-

Gisteren weer heerlijk gereden met mijn 2 dames *\o/* misschien vandaag eens een sprongetje wagen, het kriebelt :o

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 11:34

Wow wat is warm. Vanmorgen met lesgeven al kortebroek aan kunnen doen.
Zo bay uit de wei halen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 12:24

moguh ladies...

wat een verhalen...., eerder bij de dekhengsten moesten we het ook regelmatig schoonmaken, gewoon naar de dekbok, uit laten schachten en dan met lauw water en shampoo wassen, afspoelen en baby-olie erop... Bij Blingh maak ik het/hem ook soms wel schoon, die schacht wel uit op de wasplaats na het rijden, zeker als je een merrie er iets bij laat snuiven.

weer beetje ontbrakt van bedrijvenuurtje gistermiddag (naja, 7 uurtjes... pfffff) staat nog wel een tamelijk ernstige foto van vanmorgen op facebook, met letterlijk en figuurlijk een kater wakker geworden....

vandaag de oefencross bij ons op de club, net even langsgeweest, billy kwam ook net rijden/trainen.