Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij die twee mannen van mij maak ik het niet schoon, er hangen wel wat vellen aan maar ze doen het er maar mee haha! Het stinkt zo enorm!
Die van Caap is tweekleurig haha!
Maar mijn merrie heeft ook regelmatig van bolletjes huidsmeer aan d'r *** die ik dan wegpeuter. Is dus soms ook merrie-klusje

Heb hem bij What nog niet schoon gemaakt, als het moet dan moet het. Maar volgens mij gaat het wel prima daarzo.

.
.
Die van mij hebben nooit smeer, maar met afspuiten gaat de tuinslang daar ook even overheen.

Ibonn schreef:Sophie: heb M gereden maar na een dramatisch seizoen terugplaatsing nr L aangevraagd en gekregen. Datzelfde seizoen ging het fout met mijn rug en daarom ben ik nog steeds L. In Belgie moet ik daarom B starten wat me goed bevalt om er weer in te komen.
wb koker schoonmaken, doe het soms bij Plato maar nog niet zover erin geweestMaar mijn merrie heeft ook regelmatig van bolletjes huidsmeer aan d'r *** die ik dan wegpeuter. Is dus soms ook merrie-klusje
dan zien we elkaar waarschijnlijk wel dit najaar, leuk
)
*
heb er nog nooit van gehoord dus kan je niet helpen

misschien vandaag eens een sprongetje wagen, het kriebelt