[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 23:44

Ja hoor of gewoon in de badkuip :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 23:46

Dan is beige ook nog een goede keus. Ga het eens even met Geert over leggen of hij in het beige wil rijden.
Ga nu eerst slapen, vraag ik het hem morgen vroeg wanneer hij nog half slaapt hahaha ;)
Weltrusten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 23:47

Ja ik ga ook slapen. Was vanmorgen half5 en ben nu echt verrot :Y)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 23:50

dan kun je vast lekker slapen
weltrusten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 01:27

AntheaV schreef:
Mirthe: Heb jouw zusje ook nog gezien met Meno

Verschrikkelijk nietwaar. Heb het op film teruggezien. Ze heeft werkelijk het HELE parcours in de verkeerde galop gereden, van hand veranderen en weer in de verkeerde galop. Afstanden rijden... wat is dat? Aaaarch :') .
Ook werkelijk alles wat ze gebruikte behalve haar laarzen en rijbroek (en ondergoed hoop ik :+ ) was van mij. Was al boos want m'n zadel moest ineens mee. Ze heeft al een zwart springzadel van mij gejat (en m'n dressuurzadel & Kino's springzadel), maar van mijn bruine moet ze afblijven. Die gaat dus ook met mijn vakantie mooi naar de zadelmaker voor wat klein onderhoud en wordt pas na mijn vakantie weer opgehaald.

Balen dat ze weer zo aan het draken was :\ hoe ging die ander, zag dat je daar ook mee op de lijst stond :)
Margriet, balen van je eerste parcours zeg! Ik hoorde laatst van een springjury dat outdoor vanaf het L verplicht een sloot erin moet (iig bij de paarden), een overbouwde of een gewone.
Lau, wat naar van je hand! Hopen dat het gauw opknapt!
Mooie foto's Evelien en Lau!
Eef, vind het met deze broek veel mooier!
Marijke, als jullie nu gewoon samen in dezelfde kleur gaan rijden? Lichtblauw met bruin vind ik mannelijk genoeg hoor!

Ik kan dus NIET slapen :(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 08:13

Leuke foto's Lau en Evelien

Bah het regent hier. Zul je net zien als ik een keer buitenconcours heb. Nou ja buienradar zegt dat het over een paar uur droog zal worden dus daar hopen we maar op. Ik ben wel blij dat ik geen BB start. Ferrose kan van springen in de regen extreem gaan draken.

Itsme ik ga naar Bergharen

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:01

Inderdaad hier ook regen. Ik staat ook al weer klaar.
Maar hoef pas over 45 min weg.
we gaan L starten en mocht dat heel fijn gaan en niet te nat zijn kijk ik of ik M nog kan bijschrijven.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:39

Mirthe: Leuk he zusjes die alles jatten _-:( Die ander ging wel redelijk. Is een 4jarige die nog niet veel heeft gesprongen. Ik heb zelf ook nog maar 2 keer met hem gesprongen. Het eerste parcoursje vond hij heel spannend. Hij sprong dan HEEL hoog en stond in de lucht stil :+ . Tweede parcours sprong hij heel mooi door. Alleen hij is dan nog niet zo goed te sturen dus hij liep 1 of 2 keer uit het lijntje.

Evelien en Laura: Gave foto's!

Ik ga zo nog even Yentil rijden en vanmiddag naar Lelystad te trainen :):)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:46

Wat zuur zeg Anthea dat ze weer zo aan het draken was. Isdat diegene met wie je volgende week naar Markelo gaat?
Ik heb die lichtblauwe AJ gezien, is idd super mooi. Maar of het voor Geert leuke kleur is is inderdaad de vraag. Dan misschien beige beter idee.
Mooie foto’s Evelien! Vind met witte rijbroek ook mooier.
Jij ook gave foto’s Laura. Wat balen van je pols, wel even rustig aan doen anders zit je er straks mee. Voor als je gaat succes met Maat vandaag.
Shanouk heel veel succes vandaag in VP, hoop zo dat Vorstin niet weer gaat staken.
Succes vandaag Itsme en Joki en de rest van de cc- gangers.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:51

Sann: Ja dat is dezelfde. Al zit ik nog wel heel erg te twijfelen of ik ga. Heb namelijk geen zin om 2u te rijden en vervolgens de cross niet in te mogen. Stout paard. Zo trainen in Lelystad, ben benieuwd of ze nog steeds in de Draak-modus staat.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:55

Nee, dat snap ik. :j Maar ze deed het bij 70cm toch wel? Het springparcours staat lager bij SGW.. Misschien nog keer oefenparcours wat lager deze week?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:59

Zo, ik had weer genoeg om bij te lezen :D

Ik las over facebook. Dat heb ik sinds kort ook! Ik werd steeds uitgenodigd (kreeg van die mailtjes) dus heb me ook maar aangemeld. Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe het werkt. Ik heb me van de week ook bij twitter aangemeld, maar dat snap ik helemaal niet :+
Ohja, die spellen op facebook durf ik dus niet te doen, omdat je dan toestemming geeft tot je gegevens.

Mootje heeft nieuw haar. Ziet er leuk uit.

Noor wat schattig die twee samen!

Floor wat balen! Echt ontzettend jammer. Lau heeft ook geen hele fijne VP gereden. Balen dat je gevallen bent en zo'n last van je hand hebt :(:)

Dat is nog eens leuk Joki :D

Gave foto's zag ik langskomen! Die koe lijkt me echt moeilijk, zo kijkerig.

Shanouk veel succes! +:)+ Gaat vast lukken!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:12

Morgen :wave:

Hier ook regen. Kleine heeft even buiten gestaan, maar staat nu maar weer binnen :)

Laura: Wat een leuke foto's van Hetje! Denk dat Woll van zo'n koeienhindernis het ook helemaal op der heupen zou krijgen :)
Eef: Die eerste is leuk :D
Floor: Dat is wel verschrikkelijk zuur zeg :\
Noor: Wat een lieve foto van de twee doggies! Hoe is het met KJ?
Joki: Hoop dat het straks als je moet rijden droog is!
Annetje: Dat is ook precies de reden dat ik nooit zo'n spelletje zou doen op FB!

Met Genius gaat het goed, het was gister echt een wereld van verschil! Hij was zoveel blijer en stond nu ook veel meer, maakte kleine huppels en was gewoon veel vrolijker, hij had er dus wel echt pijn aan, dus ben heel blij dat ik dit gedaan heb! Gisteravond ook nog veel bezoek gehad. Waren met zijn 8'en en zowel Woll als GG vonden het helemaal prima. Hij heeft heerlijk staan kroelen met iedereen en heb geleerd hoe ik hem in de houdgreep moet nemen om hem wat metacam te geven :) Maandag komt de da weer, maar kan zelf wel zien dat het nu een stuk beter gaat!

Daarvoor nog met Oscar aan de babyspringles meegedaan. Dat was toch wel heel spannend voor hem :(:) Uiteindelijk maar 10x een balk ofzo gesprongen en hem voor de rest vooral weer in het gareel geprobeerd te krijgen. Hij was geloof ik blij toen hij op stal stond en kon concluderen dat hij het allemaal overleefd had :+ Mag nog wel even oefenen wil ik de 11e bij het stalconcours een parcoursje op 40 cm willen springen.. Ach ja, niks mis met doelen stellen natuurlijk :Y)

Heb heerlijk de hele middag in het weiland liggen kijken naar mijn 2 paardjes. Wel beetje verbrand :o
Zo'n mens in je weiland is natuurlijk wel heel interessant :D
Afbeelding

Met zijn infuusplekje en zijn lange stelten die hij nu al veel meer durft te gebruiken:
Afbeelding

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/2-83.jpg

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/3-72.jpg
Op onderzoek uit! Het stroomdraadje staat nu heel iets stroom op, heeft hij ook ontdekt ghehe :Y)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:36

AntheaV schreef:
Ik ga zo nog even Yentil rijden en vanmiddag naar Lelystad te trainen :):)

Tot vanmiddag in dat geval!

Wat leuk dat die ander het zo oppakte! Dat geeft wel vertrouwen :D
Aww die foto's Vief <3

Ik ga zo ook trainen in Lelystad, maar dan een les voor Anthea aan omdat we daar met ons HTC groepje gaan trainen. Ik neem Vos mee want wil even het water inspringen trainen en wat technischere lijntjes&smalletjes. Wil ook nog ff de hagen trainen want daar stopte Vossie in WB op. Ik hoop dat ik een beetje aan bod kom en anders ga ik even verder op eigen houtje. Ik denk dat Wieneke niet blij met mij wordt omdat ze niet wil dat ik de Vos meeneem, maar wij betalen er al genoeg voor om er uberhaupt bij te zitten dus dan mag ik zelf kiezen welke ik meeneem.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:46

@ Vief Veulen ziet er goed uit. Hij komt al wat uit de kreukels zo te zien.
@ Mistid hoezo mag je vos niet meenemen. Lijk mij ook dat je dat zelf bepaald. Geeft Wieneke ook HTC training dan?
@ Anthea wij kunnen elkaar dus de hand schudden met onze draken :(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:50

Ja die geeft ze ook. Daarom rijd ik nog regelmatig een training van haar, want dan hoeven we hooguit de terreinhuur te betalen :) komt mij beter uit dan 25/30 euro voor een les :P . En ik heb zekerheid op een klein groepje (4 pers). Van het winter was er met een les iets waardoor ik Ul niet mee kon nemen en toen had ik een mailtje gestuurd dat de Vos meeging. Uiteindelijk wel Ul meegenomen maar ik had een boos mailtje dat dat toch niet de bedoeling was en dat ik aan het begin had gekozen voor Ultra en dat ik die dan ook moest meenemen. Moesten daarna op buitenrit in Lauwersoog en toen heb ik moeten praten als Brugman om de pony mee te krijgen. En toch blijft ze zeggen dat ze mij zo'n lief meisje vindt :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:54

Wordt je als combinatie voor HTC geselecteerd of als ruiter. Dan maakt dat toch niks uit.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:59

Als ruiter, dus idd

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 11:01

Dan is het toch duidelijk. Eigen keus dus. Veel plezier vanmiddag. Lelystad lijkt mij een leuke speeltuin.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 11:18

Ik vind het eigenlijk wel logisch dat je Vos meeneemt, aangezien je daar nog echt mee crosst en Ul in principe verkocht wordt. Tot zo!!!!

Ik heb bedacht dat Draakje deze week strafkamp krijgt }:) En ik ga even langs de da van die examenstress pilletjes halen voor moi, zodat ik het iig niet zelf verpruts. En dan gaat het springen in Markelo vast wel goed. Ik zat gister zelf al weer veel te gespannen erop voor ik de ring in ging. Draak reageert daar heel erg op. In Emmen had ik dat helemaal niet en toen deed ze het super. (vraag me aub niet waarom ik gister dus wel gespannen was _-:( )

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 11:22

Prachtige foto's zie ik weer voorbijkomen van veulen en crossen !!! helemaal mooi en geweldig. Ik ben druk dus heb weinig te zeggen, ben veel bijklussen etc.... ;) tja....je moet wat om bij jezelf het air jacket weer af te betalen...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:15

Nouja het is voor het goeie doel Bianca :D

Hoop wel dat het bij jullie beter weer is dan hier, inmiddels ook lekker aan het onweren.. :\
Zo nog even naar stal, stalletje uitmesten en dan richting Breukelen. Schoonverkeringspapa viert zijn verjaardag :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:39

Vief: Super lieve foto's! Ouders vonden hem ook heel mooi :D.
Hier is het op dit moment wel mooi weer :=. Hoop dat dat zo blijft.

Caro: Zo lang ik in het L spring met Sofie heb ik misschien 1 keer een sloot in het parcours gehad. Afgelopen weekend in Marum was er ook een slootje. Verder komen wij die heel weinig tegen. Vind het wel jammer. Mijn paarden kijken er niet naar. Al viel me op in Marum dat ook weinig paarden daar naar keken.

Anthea: Wat vervelend dat het dan zo ineens wat minder gaat. Dat over zelf twijfelen ken ik hoor. De ene dag spring ik super ontspannen en de dag erna wil het totaal niet.. Maar dat lig echt puur aanmezelf en niet aan de paarden.

Laura: Stoere foto's van Hetje :D

Evelien: Caap vind het niet zo spannend geloof ik, aan de foto't te zien ;).

Ik heb vanmorgen even gesprongen met beide paarden en ging heel fijn. Morgen even het bos in met beiden en dinsdag springles :).

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:54

Anthea jemig dat werkt niet echt lekker voor je vertrouwen zeg!
Eef leuke foto's!
Lautje stoere foto's. Die met het koetje is grappig.
Vief super dat genius nu wat meer zijn stelten gaat gebruiken! Woll is erg trots of niet?
Marijke lichtblauw is mooi zeg! Lekker fris kleurtje.

Ik heb mij toch last van mijn schouder. Denk dat ik mij gister net iets teveel heb vast geklampt aan W toen hij stopte en omhoog kwam. Direct daarna namelijk al last. Kan nu mijn arm amper omhoog krijgen. Maar vriendje heeft het al ingemasseerd met witte olie, daar wordt het niet slechter van! :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 14:03

Middag!
Ben weer terug van een legendarisch avondje stappen in Amsterdam :D Het was in één woord GEWELDIG!
Wel een beetje brak ;)

Lees wat wisselende verhalen over de concoursen. Jammer meiden en Lau, balen van je hand. Volgende keer beter. Evelien, ik vind je set ook mooier met witte rijbroek :j . Fijn dat Caap het zo goed deed op het water! :)
Margriet, mooi dat je de sloot uiteindelijk toch overwonnen hebt! :)
Vief, fijn zeg dat het beter gaat met GG! Mooi foto's!

En verder weet ik het niet meer ;) Oh ja, VP en CC-gangers, veel succes!
Ik ga zo eens even bij Jer kijken.