Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AntheaV schreef:Mirthe: Heb jouw zusje ook nog gezien met Meno
.
) was van mij. Was al boos want m'n zadel moest ineens mee. Ze heeft al een zwart springzadel van mij gejat (en m'n dressuurzadel & Kino's springzadel), maar van mijn bruine moet ze afblijven. Die gaat dus ook met mijn vakantie mooi naar de zadelmaker voor wat klein onderhoud en wordt pas na mijn vakantie weer opgehaald.
hoe ging die ander, zag dat je daar ook mee op de lijst stond
Die ander ging wel redelijk. Is een 4jarige die nog niet veel heeft gesprongen. Ik heb zelf ook nog maar 2 keer met hem gesprongen. Het eerste parcoursje vond hij heel spannend. Hij sprong dan HEEL hoog en stond in de lucht stil
. Tweede parcours sprong hij heel mooi door. Alleen hij is dan nog niet zo goed te sturen dus hij liep 1 of 2 keer uit het lijntje.
Maar ze deed het bij 70cm toch wel? Het springparcours staat lager bij SGW.. Misschien nog keer oefenparcours wat lager deze week? 

Maandag komt de da weer, maar kan zelf wel zien dat het nu een stuk beter gaat!
Uiteindelijk maar 10x een balk ofzo gesprongen en hem voor de rest vooral weer in het gareel geprobeerd te krijgen. Hij was geloof ik blij toen hij op stal stond en kon concluderen dat hij het allemaal overleefd had
Mag nog wel even oefenen wil ik de 11e bij het stalconcours een parcoursje op 40 cm willen springen.. Ach ja, niks mis met doelen stellen natuurlijk 

AntheaV schreef:Ik ga zo nog even Yentil rijden en vanmiddag naar Lelystad te trainen
komt mij beter uit dan 25/30 euro voor een les
. En ik heb zekerheid op een klein groepje (4 pers). Van het winter was er met een les iets waardoor ik Ul niet mee kon nemen en toen had ik een mailtje gestuurd dat de Vos meeging. Uiteindelijk wel Ul meegenomen maar ik had een boos mailtje dat dat toch niet de bedoeling was en dat ik aan het begin had gekozen voor Ultra en dat ik die dan ook moest meenemen. Moesten daarna op buitenrit in Lauwersoog en toen heb ik moeten praten als Brugman om de pony mee te krijgen. En toch blijft ze zeggen dat ze mij zo'n lief meisje vindt
En ik ga even langs de da van die examenstress pilletjes halen voor moi, zodat ik het iig niet zelf verpruts. En dan gaat het springen in Markelo vast wel goed. Ik zat gister zelf al weer veel te gespannen erop voor ik de ring in ging. Draak reageert daar heel erg op. In Emmen had ik dat helemaal niet en toen deed ze het super. (vraag me aub niet waarom ik gister dus wel gespannen was
)
.
. Hoop dat dat zo blijft.
.
.
Het was in één woord GEWELDIG! 
. Fijn dat Caap het zo goed deed op het water! 

Oh ja, VP en CC-gangers, veel succes!