[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:49

Die Woll toch ook :').

Voor mij geen springles vanavond. Ik ga nog even knallen en hoop dan over niet al te lange tijd mijn bed in te kunnen duiken :=. Mijn hoofd werkt echt niet meer mee. Of misschien moet ik eerst een uur slapen en dan verder... :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:58

Lielle: Ojee was voor Ojee's doen erg vrolijk :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:01

He, wat goed van Het, Lau!
En wat leuk dat Trakkie ook het licht lijkt te zien!
Kim, misschien is effe slapen wel lekker, maar de kans zit er ook in dat je morgenochtend pas wakker wordt.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:03

Heerlijk Lau, jaloers!!! Zou wel heel gaaf zijn als Trakkie het gaat doen!

Kim, even knallen en dan lekker naar bed!

Ik ga even Ttje longeren en dan nog even leren. -:)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:04

Lautje
Ojee is toch je hamster? :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:12

Elin: Mijn hamster?? Nee dat dat is het bijrijdpaard van Lielle :D
Karen: Ik hoop het zo dat TRakkie het doet. Rob zei ook nog als we die toch eens aan het lopen krijgen.... Ga morgen trouwens met Chally naar Richard :Y)
Sim: Was echt blij met Het. Hij sprong ook gewoon fijn. Volgens mij heeft Eef's moeder gefilmd.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:12

_O- dat is het paard waar Lielle op rijdt. Hihi wel een hele grote hamster dus.

Fijn dat Trakkie zo goed ging Lau :D misschien wordt 't 'm dan toch wel! En wat fijn ook dat Hetje zo gemakkelijk te rijden was!

Met de crosswei ben ik niet veel verder gekomen, ik had Vos gereden (hij ging heerlijk! Hij wordt brutaal, lag zo'n huge pak stro in de binnenbak bij de C, was onmogelijk te springen had ik al bedacht, was ik op de volte in galop ineens wordt ie sterk en springt die aap zo over dat pak stro := ) en was zo 'depressief' van zijn hoofdstel (die heeft mijn zusje verknald door hem maar voor de helft in te vetten, geen enkele gesp had ze losgehaald dus de helft overgeslagen) dat ik Ul snel heb gereden (die ging fijn, was even aan het draaien geweest over wat balken en een kruisje) en toen op de scooter ben gesprongen naar de Welkoop en de Aldi. Had blanke olie en zonnebloemolie opgehaald en daar ligt het nu in. Als mijn zusje nog 1x zo'n 'grap' uithaalt heeft ze toch een probleem.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:13

Mirthe: Mijn moeder zei al, heb ik hem te koop aangeboden als dressuurpaard en dan doet ie het. Alsof hij het voelt :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:18

Leuk als je een stukje film hebt Lau! En Trakkie voelt nattigheid. :D En Chall krijgt zijn eerste echte springles? Koel!!

Laat de eigenares van Ojee het maar niet horen dat haar paard een hamster wordt genoemd. :=

Dan is je hoofdstel vast weer lekker soepel nu Mistid.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:20

Haha dan moet ze dat maar een paar keer vaker doen }> .

Vandaag kwam trouwens mijn buurman nog naar mij toe (de oude Boelens, bekend van de tuigpaarden en tevens eigenaar van de binnenbak waar ik rijd :+ ) dat Vos zo ontzettend mooi was uitgegroeid, mooie kop erop, mooi de lucht ingegaan. Ik heb hem als 2-jarige bij hem uit de wei gekocht en toen was hij echt onmogelijk lelijk. Hij zei: die is nu zeker 15x zijn aanschafprijs waard (heb hem voor nog geen 1000 euro gekocht). Hoor de laatste tijd vaker dat 'ie op het moment wel mooi wat waard is, maar hij zal wel weer zeer snel in waarde zakken als mijn zusje hem nog een jaar wil gaan rijden }:0

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:22

Je hebt geen hoge pet op van je zusjes rijstijl begrijp ik?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:23

Wat een portret is Woll toch! Lijkt ze een beetje op haar baasje ;)
Las dat zowel Noor als Margreet weer boven water zijn met positieve berichten +:)+
Lau had lekker getraind met Trakkie. Je moet vaker naar het strand :D Ik ben benieuwd wat Richard van Chall zegt Lau!
Ojee was vrolijk tijdens de training!
TG, Succes met leren.
Billy heeft haar nieuwe auto opgehaald :)

Meeting aan boord was nuttig. Ik ben ook nog op kantoor geweest. Vandaag had paard een dagje vrij.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:26

Mootje schreef:
Ik ben ook nog op kantoor geweest.

Je moest "leuke collega" natuurlijk nog even zien vandaag. :D
Mooi dat het iig een nuttige dag aan boord was.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:29

Haha, zijn hoofd ging wel meteen richting de deur toen ik binnen kwam lopen :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:31

Hoi,

Even snel bijgelezen..
Las wat over een hele grappige actie van Weule, een paard met een maf karakter genaamd Woll en iemand met barstende hoofdpijn: Sterkte!
Mistid wilde gaan klussen en een aantal hebben er lekker getraind.

Ik heb net merrie even thuis getraind en de stand is nu 2-1 in mijn voordeel :o Mevrouw bedacht na 1 rondje dat zij genoeg had gedaan. Helaas voor haar :D .Ook nog even een sprongetje gedaan en dan gaat opeens de turbo erop..
Ga nu maar even douchen want mijn bak was weer eens zo nat dat ik heerlijk onder de modder zit :(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:33

Elin_ schreef:
Lautje
Ojee is toch je hamster? :D

_O-

@ Mootje: ja hoe zit het eigenlijk met Borrie?? :P
@ Kim: niet onverstandig dat je lekker thuis blijft vanavond!

Jer had ook een dagje vrij. Die heeft nog even met Nudine in de paddock gespeeld. Moet ik wel een beetje in de gaten houden dat hij zijn boevenpak niet aan heeft. Dan heeft Hare Majesteit geen leven ;) Ging goed.

Zo nog even hardlopen, even kijken want het begon net wel te spetteren en ik ga NIET in de regen.
:O :O :O :O :O

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:33

De interesse is dus gewekt iig Mootje. :D Ga jij er nog wat mee doen?
Succes met leren TG.
Wat top dat je ze lekker getraind hebt Laura, ben benieuwd naar het filmpje.
Wat een goed nieuws voor jullie Noor en Margreet! +:)+
D'r waren nog wat dingen, maar die ben ik weer kwijt...

Hier niets bijzonders te vertellen. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:40

Mootje schreef:
Haha, zijn hoofd ging wel meteen richting de deur toen ik binnen kwam lopen :o

Goed teken toch?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:44

_Sim_ schreef:
Je hebt geen hoge pet op van je zusjes rijstijl begrijp ik?

Niet echt nee. Ze rijdt nog niet zo lang (nu 2 jaar geloof ik) maar denkt wel dat ze alles kan. Gevolg is dat Vos totaal niet meer luisterd en ik dat allemaal kan herstellen. Als ik hem dan weer voorelkaar heb, bedenkt ze dat ze ook wel weer een keer kan gaan rijden en begint het verhaal weer opnieuw. Om die reden wordt Yoeri straks ook verkocht, zij doet er te weinig mee en verwacht van mij dat ik er wel even weer op ga zitten als ze er 2 weken niet op heeft gereden. Dat vertik ik omdat ik daar zelf niets meer aan heb. Ik heb er 3 weken geleden ofzo 2x op gereden zodat zij er weer op kan, maar ze is er nog steeds niet weer op geweest. Dan heb ik ook iets van laat maar..

Fijn dat de stand in jouw voordeel is Caro!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:47

Mo: er hangt liefde in de lucht. :D
Noor & Margreet: wat een super nieuws!

Zo, ik ben ook weer thuis! We hebben slechts 2 uur over de terugreis gedaan, joepie! ^)

Training was wel erg geslaagd en gezellig, paardjes waren een beetje vrolijk maar hebben toch goed hun best gedaan. Was wel weer even een omschakeling van springmodus naar crossmodus. Rob vroeg al; wat hebben jullie deze winter gedaan? Uhh gesprongen, hoezo? :Y)

Zal morgen de filmpjes eens op de pc & youtube zetten.

Ben morgen jarig en moeders & vriendlief hebben een verrassing, daar hou ik helemaal niet van haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:54

Kan me voorstellen dat je dan niet zoveel met je zusjes ideeen over rijden etc op heb, Mistid.

Fijn dat het bij ook lekker ging Evelien. Je houdt wel van verrassingen, alleen niet van het feit dat je niet weet wat de verrassing is. :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:57

_lautje_ schreef:
Elin: Mijn hamster?? Nee dat dat is het bijrijdpaard van Lielle :D
Karen: Ik hoop het zo dat TRakkie het doet. Rob zei ook nog als we die toch eens aan het lopen krijgen.... Ga morgen trouwens met Chally naar Richard :Y)
Sim: Was echt blij met Het. Hij sprong ook gewoon fijn. Volgens mij heeft Eef's moeder gefilmd.

Hhahahahahh sorry n.a.v dit topic dacht ik het:
[BB-ITP] "Ojee" Betrapt!

:')

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:01

_Sim_ schreef:
Fijn dat het bij ook lekker ging Evelien. Je houdt wel van verrassingen, alleen niet van het feit dat je niet weet wat de verrassing is. :P

Klopt! :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:14

Vief wat vertel je dat leuk :) Ik zou er echt moedeloos van worden, volgens mij zou ik dat niet gewonnen krijgen. Daar ben ik echt te weinig ruiter voor.

Lau fijn dat je paarden zo goed aanpakten! Heeft Rob nog iets nieuws staan?
Evelien heeft ook al zo fijn gereden. Ik zie echt groen van jaloezie! Ik heb ook zo'n zin om weer te gaan!

Mistid jij bent ook niet lief voor je zusje! Hoe oud is ze?

Viesje heeft redelijk zijn best gedaan vandaag. Hij was echt heel erg drammerig en 'heet' zoals hij normaal altijd is als er hindernissen in de bak staan. Geen idee waar hij last van had. Hij kruipt dan achter de teugel, komt terug op been, is boos, kan aangaloperen om niks en hij wil dan vooral niet wat ik wil. Ik heb hem dus flink aan het werk gezet met overgangen, inbuigen, voltes en van hand veranderen. Toen ik met de galop bezig was presteerde hij het zelfs om naar mijn been te slaan, maar daarna was het 'hete' ook voorbij. :) Daarna nog heerlijk gereden en op stal nog lekker getut.
Morgen hopelijk een rondje buiten :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 21:20

@ Noor en Margreet. Goed nieuws.....