.Voor mij geen springles vanavond. Ik ga nog even knallen en hoop dan over niet al te lange tijd mijn bed in te kunnen duiken
. Mijn hoofd werkt echt niet meer mee. Of misschien moet ik eerst een uur slapen en dan verder...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Mijn hoofd werkt echt niet meer mee. Of misschien moet ik eerst een uur slapen en dan verder...

dat is het paard waar Lielle op rijdt. Hihi wel een hele grote hamster dus.
misschien wordt 't 'm dan toch wel! En wat fijn ook dat Hetje zo gemakkelijk te rijden was!
) en was zo 'depressief' van zijn hoofdstel (die heeft mijn zusje verknald door hem maar voor de helft in te vetten, geen enkele gesp had ze losgehaald dus de helft overgeslagen) dat ik Ul snel heb gereden (die ging fijn, was even aan het draaien geweest over wat balken en een kruisje) en toen op de scooter ben gesprongen naar de Welkoop en de Aldi. Had blanke olie en zonnebloemolie opgehaald en daar ligt het nu in. Als mijn zusje nog 1x zo'n 'grap' uithaalt heeft ze toch een probleem.
.
) dat Vos zo ontzettend mooi was uitgegroeid, mooie kop erop, mooi de lucht ingegaan. Ik heb hem als 2-jarige bij hem uit de wei gekocht en toen was hij echt onmogelijk lelijk. Hij zei: die is nu zeker 15x zijn aanschafprijs waard (heb hem voor nog geen 1000 euro gekocht). Hoor de laatste tijd vaker dat 'ie op het moment wel mooi wat waard is, maar hij zal wel weer zeer snel in waarde zakken als mijn zusje hem nog een jaar wil gaan rijden
Ik ben benieuwd wat Richard van Chall zegt Lau!
Mevrouw bedacht na 1 rondje dat zij genoeg had gedaan. Helaas voor haar
.Ook nog even een sprongetje gedaan en dan gaat opeens de turbo erop..
Elin_ schreef:Lautje
Ojee is toch je hamster?

Ging goed.
Ga jij er nog wat mee doen?
_Sim_ schreef:Je hebt geen hoge pet op van je zusjes rijstijl begrijp ik?

_lautje_ schreef:Elin: Mijn hamster?? Nee dat dat is het bijrijdpaard van Lielle
Karen: Ik hoop het zo dat TRakkie het doet. Rob zei ook nog als we die toch eens aan het lopen krijgen.... Ga morgen trouwens met Chally naar Richard
Sim: Was echt blij met Het. Hij sprong ook gewoon fijn. Volgens mij heeft Eef's moeder gefilmd.
Ik zou er echt moedeloos van worden, volgens mij zou ik dat niet gewonnen krijgen. Daar ben ik echt te weinig ruiter voor.
Daarna nog heerlijk gereden en op stal nog lekker getut.