Maar als ze lekker lopen dan geeft dat toch een fijn gevoel. Dan komt toch stiekum het idee om dressuur weer iets meer op te pakken en ergens in te gaan schrijven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat de rest allemaal wel fijn heeft gereden 
Samen met een vriendinnnetje als een idioot naar het station gefietst om bij de servicebalie ons verhaal te doen. Alle NS nummers stonden namelijk al op de Voicemail... Bedacht me dat ik hem tijdens het overstappen in Amersfoort al was vergeten mee te nemen. Trein zou naar schiphol gaan. De meneer begreep ons eerst niet helemaal, maar na een beetje aandringen begon hij heel druk met iedereen te bellen. Was de standaardprocedure om na 1 telefoontje naar het eindstation een brief in te vullen en dan de volgende dag terug te bellen om te kijken of er wat afgegeven was.. Maar tegen ons 2 kon hij niet op en toen ging hij echt alles proberen wat ie kon bedenken
En met resultaat: Koffer uiteindelijk teruggevonden!!
Stond op Schiphol. Ik was echt zooooo blij
Zat me al te bedenken wat voor waardevolle dingen er allemaal inzaten en werd er echt naar van... 
en ga hem nu maar een bloemetje sturen voor alle hulp! 

Moet de hoefsmid ook nog even bellen, hij moet nodig nieuwe ijzers.
. Moest gewoon soms opletten dat ik niet gelanceerd werd. Hij werkte super mee. We waren foutloos en in de barrage 2 rondafstanden dus 2 balken. Ben nog steeds helemaal happy. Zal het nu eindelijk over zijn dat geklier in het parcours.....
Zo'n hekel aan)
Die man verdient inderdaad een bloemetje hahaha
, maar ik merk wel dat op stal er nog wel wat vliegen hangen. Bij ons staat vooralsnog alles bloot, vind het overdag nog te lekker weer om ze onder een dek te zetten
. Als het overdag slechter gaat worden, gaan ze met regendek naar buiten. Maar ik hoop dat ik volgende week even naar de Divoza kan sjezen ofso om een paar regendekens te halen met fleecevoering (alleen een 0grams vind ik dan weer te koud voor die ouwe en voor Wo haar rug als ze in de regen staan).

Ik zou ook echt meeega balen zeg...