Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Bathmen is 20 dus de regio? Dan weetik dat ook weer. In Bathmen heb je volgens mij de kampioenschappen van Overijssel, Gelderland en Utrecht. Kan het fout hebben.
Ik weet ook niet echt hoe het met opgave gaat, maar ik stuur tegen die tijd wel een coupon op en doe er een briefje bij in dat ik voor de regiokampioenschappen mee wil doen. Dan weet ik zeker dat het goed gaat.
Ik ben net al in slaap gevallen in de zon
rowo schreef:@ amber: dat kun je opzoeken op http://www.knhs.nl
rowo schreef:@ LL: ben niet verbrand. Ben in mei naar Bonaire en Curacao gweest dus mijn huid was wel ietsje gewend, plus dat ik niet snel verbrand. Ben mooi verkleurd en morgen is het mooi bruin.
Ik ben ooit ook eens zo verbrand (tussen m'n tieten) dat er gewoon blaren op stonden. Kan me dus voorstellen dat jeje niet fijn voelde die eerste dagen
Snoekiej schreef:Leuke foto's TinkerfanRenswoude is echt een heerlijk terrein al zeg ik het zelf!
Lappie_Lap schreef:rowo schreef:@ LL: ben niet verbrand. Ben in mei naar Bonaire en Curacao gweest dus mijn huid was wel ietsje gewend, plus dat ik niet snel verbrand. Ben mooi verkleurd en morgen is het mooi bruin.
Ik ben ooit ook eens zo verbrand (tussen m'n tieten) dat er gewoon blaren op stonden. Kan me dus voorstellen dat jeje niet fijn voelde die eerste dagen
HahaJij zet nou precies de plek neer waar ik het toen ook had, maar hier niet neer 'durfde' te zetten
Mijn huid kan lang wat hebben, maar net die plek was nog spierwit omdat ik daar een nieuwe (en dus ook anders bedekkende) bikini aanhad
Wat ik dan nog wel eens heb, is dat ik blaren op de rand van m'n kin/kaak krijg en onder m'n neus (oogleden ook soms lichtjes) ... maja, dat zijn dan ook weer de wat wittere plekken die alleen bij het liggen in de zon (en bepaalde stand daarvan) opeens teveel zonlicht zien ..
Hier heeft het trouwens vanochtend ff geregend en voor de rest afwisselend bewolkt en zonnig. Niet vreselijk benauwd .. op zich wel lekker temperatuurtje zo
edit: Je Tink kan echt goed springen TF! Vind het ook best een gaaf kleurtje mooier dan het bonte met veel wit