[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:23

officieel tinkerfan555

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:53

Bathmen is 20 dus de regio? Dan weetik dat ook weer. In Bathmen heb je volgens mij de kampioenschappen van Overijssel, Gelderland en Utrecht. Kan het fout hebben.
Ik weet ook niet echt hoe het met opgave gaat, maar ik stuur tegen die tijd wel een coupon op en doe er een briefje bij in dat ik voor de regiokampioenschappen mee wil doen. Dan weet ik zeker dat het goed gaat.

Ik ben net al in slaap gevallen in de zon Bloos

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:55

O, wij hebben zo heerlijke hangmat, me moeder had die gekregen voor d'r verjaardag, amar ik lig er meer in, heerlijk!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:22

Dat ik in slaap ben gevallen met zonnen is wel te zien Clown (ik lag op mijn rug). Voorkant helemaal verkleurd en m'n achterkant amper. Oepsie!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:28

Haha,lekker Clown
Ik heb net allemaal print screentjes gemaakt uit een filmpje (Crossles, stuurde ik ook naar jou rowo)
Ik ga zo een topic maken, helaas zijn de foto's erg onscherp, maarja, wat moet je anders met print foto's uit een filmpje Vork

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:36

Leuk filmpje tinkerfan Haha!
Mooie foto Jitske Lachen

*en ik ben ook weer klaar met bollenpellen..

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:40

Haha, lekker handig Rowo! Clown Heel erg verbrand of valt het mee?
Dat had ik ook toen we op Lanzarote aankwamen. Vucht ging snachts vanaf Schiphol weg, dus daar aangekomen rond 12uur en op het strand gaan liggen ... maar zo vermoeid dat we (m'n vriendin en ik) zonder zonnebrandcrème in slaap waren gevallen Bloos! Nou nou, ik kan je vertellen dan voel je je niet prettig de eerste dagen van je vakantie zo ver van huis. Ik had een plek waar de huid zo verbrand was waar het er eigenlijk gewoon afviel en het de hele week een open (half etterend) plek was ... niet echt grappig Scheve mond

Ik was vanmorgen in een poets en schoonmaak stemming ... moet ook eens in de zoveel tijd Tong uitsteken

@ Jitske .. Lekker sfeerplaatje van Britt Ja

@ Tientjeh ... gefeli met je L debuut!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:48

rowo schreef:
Bathmen is 20 dus de regio? Dan weetik dat ook weer. In Bathmen heb je volgens mij de kampioenschappen van Overijssel, Gelderland en Utrecht. Kan het fout hebben.
Ik weet ook niet echt hoe het met opgave gaat, maar ik stuur tegen die tijd wel een coupon op en doe er een briefje bij in dat ik voor de regiokampioenschappen mee wil doen. Dan weet ik zeker dat het goed gaat.

Ik ben net al in slaap gevallen in de zon Bloos

Ja, maar mag je zomaar mee doen aan die Regiokampioenschappen ?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:56

@ LL: ben niet verbrand. Ben in mei naar Bonaire en Curacao gweest dus mijn huid was wel ietsje gewend, plus dat ik niet snel verbrand. Ben mooi verkleurd en morgen is het mooi bruin.
Ik ben ooit ook eens zo verbrand (tussen m'n tieten Clown ) dat er gewoon blaren op stonden. Kan me dus voorstellen dat jeje niet fijn voelde die eerste dagen

@ amber: dat kun je opzoeken op http://www.knhs.nl

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:01

rowo schreef:
@ amber: dat kun je opzoeken op http://www.knhs.nl

Dan ga ik nu even mijn best doen,

Edit: He balen, ik kan hier geen PDF openen .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:09

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:15

haha Rowo, das niet zo slim Clown
Hier is het de hele dag snikheet en geen drup regen gehad. Ik ging vanmiddag heel dapper drollen scheppen in de wei maar daar ben ik maar weer snel mee opgehouden, veeeels te warm Haha!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:16

Goeiemiddag Doei!

Wat een hitte vandaag zeg, niet normaal Bloos! Ben mooi rood geworden *LOL*

Ik heb veel moed verzameld en ga morgen een gesprek hebben met Annemiek. Het is er echt heel gezellig en wil er ook graag blijven, maar hoe Sven en Annemiek soms zijn Lips are sealed Hoe Sven gister tegen mij uitviel om niks was niet normaal

Rowo; Ja, ik start zondag ook in Bentelo!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:29

Bedankt voor de foto Rowo Lachen Denk niet dat dat iets word, maar ik houd het in mn gedachten.. Ik ga zondag een buitenrit maken op een dubbelgebroken bitje.. Mooie stal heb jij zeg Ja
Ook bedankt voor jouw foto Psst Lachen
Alle regen is inderdaad hier in Zuid-Holland gevallen vandaag =( Ik heb wel mn bikini aan maar zonweer is het niet!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:31

Leuke foto's Tinkerfan Lachen Renswoude is echt een heerlijk terrein al zeg ik het zelf!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:32

Biem: Ik blijf nog eventjes in het B, wil graag de winterselecties rijden in het B Schijnheilig hahaha
Jitske: Mooie foto Lovers
Mooie stallen zeg Rowo!

Vandaag weer gewerkt, moest eigenlijk van 10 tot 6 maar het was zo rustig dat ik naar huis kon om 5 uur Lachen!
Morgen van 5 tot 8, er is iemand ziek dus maar eventjes bijspringen want op dinsdag komen de vrachten altijd en dat zijn er weer lekker veel Clown!

Het is hier trouwens hardstikke benauwd en grijs.. maar regen hebben we alleen vanochtend gehad! Met hagel en al Tong uitsteken

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:41

rowo schreef:
@ LL: ben niet verbrand. Ben in mei naar Bonaire en Curacao gweest dus mijn huid was wel ietsje gewend, plus dat ik niet snel verbrand. Ben mooi verkleurd en morgen is het mooi bruin.
Ik ben ooit ook eens zo verbrand (tussen m'n tieten Clown ) dat er gewoon blaren op stonden. Kan me dus voorstellen dat jeje niet fijn voelde die eerste dagen

Haha Clown Jij zet nou precies de plek neer waar ik het toen ook had, maar hier niet neer 'durfde' te zetten Tong uitsteken Mijn huid kan lang wat hebben, maar net die plek was nog spierwit omdat ik daar een nieuwe (en dus ook anders bedekkende) bikini aanhad Clown Wat ik dan nog wel eens heb, is dat ik blaren op de rand van m'n kin/kaak krijg en onder m'n neus (oogleden ook soms lichtjes) ... maja, dat zijn dan ook weer de wat wittere plekken die alleen bij het liggen in de zon (en bepaalde stand daarvan) opeens teveel zonlicht zien ..

Hier heeft het trouwens vanochtend ff geregend en voor de rest afwisselend bewolkt en zonnig. Niet vreselijk benauwd .. op zich wel lekker temperatuurtje zo Cool

edit: Je Tink kan echt goed springen TF! Vind het ook best een gaaf kleurtje mooier dan het bonte met veel wit Bloos

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:46

Snoekiej schreef:
Leuke foto's Tinkerfan Lachen Renswoude is echt een heerlijk terrein al zeg ik het zelf!

Ja zeker, maar best wel pittig sommige dingen die ik heb gesprongen (Niet op foto)

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:50

Kreeg net een luchtfoto gestuurd van ons huis en dat van de buren Lachen!
Ons huis met de weien is dat tussen de bomen Tong uitsteken! Met de weien er om heen (alles binnen de witte streep)!
En rechts nog een klein stukje van de buren.
Afbeelding

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:31

Leuke luchtfoto Loes, ik herken de dingen wel zo ongeveer Ja

Hier zijn 3 druppen regen gevallen vandaag, verder niks.. geen hagel/onweer/regen, niks .

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:54

Jitske: hahaha, ja het is wel beetje veranderd. Toen jij er was, was de wei voor nog zand en die is nu alweer meer gras als op de foto Haha! gelukkig!

Hier is het ondertussen heel donkergrijs en aan het donderen.. Dus het zal dadelijk wel gaan regenen!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:07

wow, de hele lucht is pikzwart hier,
ben net nog ff snel naar stal gerent om te voeren en de boven luiken dicht te doen.
Ik de kleren waaide bijna van me lijf Dromen
Echt eng weer dit

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:16

wow wat een water komt der naar benede zitten, heb eigelijk zin om me bikini aan te doen en naar buiten te rennen Dromen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:17

Het is hier nog erg benauwd weer helaas

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:19

Lappie_Lap schreef:
rowo schreef:

Haha Clown Jij zet nou precies de plek neer waar ik het toen ook had, maar hier niet neer 'durfde' te zetten Tong uitsteken Mijn huid kan lang wat hebben, maar net die plek was nog spierwit omdat ik daar een nieuwe (en dus ook anders bedekkende) bikini aanhad Clown Wat ik dan nog wel eens heb, is dat ik blaren op de rand van m'n kin/kaak krijg en onder m'n neus (oogleden ook soms lichtjes) ... maja, dat zijn dan ook weer de wat wittere plekken die alleen bij het liggen in de zon (en bepaalde stand daarvan) opeens teveel zonlicht zien ..

Hier heeft het trouwens vanochtend ff geregend en voor de rest afwisselend bewolkt en zonnig. Niet vreselijk benauwd .. op zich wel lekker temperatuurtje zo Cool

edit: Je Tink kan echt goed springen TF! Vind het ook best een gaaf kleurtje mooier dan het bonte met veel wit Bloos

Thanx Bloos
Bonny is wel "bont" Tong uitsteken
Hij heeft een dikke witte streep onder zijn buik, alleen die kan je niet zien alleen als je onder gaat zitten Clown