Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al die regen ook, je ken niks.. En ik hoop dat het morgen met ouwe sunder ook niet zo'n vies weertje is, in mijn jurkje.. 
AntheaV schreef:Ja, t is hier ook al zulk troosteloos weer. Ik heb vanavond les, maar hoop niet dat we in de binnenbak gaan rijden, aangezien Kameel bang is voor andere paarden en dan gaat hij ze trappen.
(zonder geoefend te hebben)
:p 
Vieva schreef:zo biem, jij bent goed:p
Antheav, jahwel je mag er nu 7 volgens mij, dat hoorde ik vanmorgen daar!
Scum schreef:Biem; wat is ouwe Sunder?
Dan gaan ze de dorpen in, en dan doe je bijvoorbeeld iemand na (waar op texel heel veel over gesproken werd) en dan kan je winnen!
Uiteraard verkleed

Zo, ik zou ook wel een leasepaard willen volgend jaar
want ik ga ik 2008 naar de 'paardenschool'

AntheaV schreef:Nou het is ook geen leasepaard. Mar toen Yentil vorig jaar net die blessure had, toen ging ons veulentje bij kennissen staan met hun veulentje samen en daar stond kameel ook. En hij was toen 3 en er werd niks mee gedaan en toen vroeg die eigenaar of ik dat leuk vond om te doen![]()
Hij betaalt zelf de stalling en hoefsmid enzo en ik kan dr dan op rijden. Wedstrijden e.d. betalen wij wel zelf
en het gaat goed?
Scum schreef:Een soort Carnaval Biem?
Lijkt erop.. Ik zal wel fotootjes gaan maken
AntheaV schreef:haha leuk Biem!
Ik wou net even kijken naar de nieuwe dienstregeling van arriva, is wel zo handig dat ik weet hoe laat mn bus naar huis gaat, en nou doet de website het niet
Maar mooi dat het goed gaat met jou en kameel

Viel best mee hoe vermoeiend het was.