Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vrijdag lekker vrij
dat is wel wat anders als 2 uurtjes leshebben
haha.. lekker dat je virjdag vrij bent
Ik heb namelijk vandaag voor het eerst (na 8 jaar!) weer een crosstraining gereden. Dit was tevens de grote vuurdoop voor Legato. Die pakte het voor zo'n jong beestje (hij wordt in juni 4) echt super aan. Ik ging er heen met het idee dat ik al erg trots zou zijn als ie braaf een paar simpele hindernisjes zou springen maar hij heeft al veel meer gedaan dan dat! Hij sprong zelfs al braaf over een trakehner(tje) heen alsof dat de normaalste zaak van de wereld was en op- en afsprongen waren ook geen probleem. Ik zit hier nu helemaal met zo'n 'adrenalinerush'
Ik heb de smaak weer te pakken!CarpeDiem schreef:2 kaartjes
Wel ff bijtijds laten weten als je ze wilt hebben, want ik ben morgen niet op de kliniek en moet dus speicaal daarvoor naar heesch rijden. En dan kan ik aan me collegas laten weten dat ze al vergeven zijn.
)

kan iemand me een samenvatting geven met de huidige stand van zaken

Miky0 schreef:Hey ben ik ook weer eens.. Moet eigenlijk 30 pagina's lezen ofzo.. maar ik ben lui..kan iemand me een samenvatting geven met de huidige stand van zaken

AnneMieKe_89 schreef:Nee, moet je maar sneller zijn
AnneMieKe_89 schreef:Hehe Bitwise, ligt gewoon aan de mannen
}>