[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 21:32

Ik vind het wel meevallen hoor Anja..
Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken hoor

Mijn C-pony'tje zag er ook anders uit.
Z'n kont was veel dunner geworden en na een jaar met een klein meisje rondhuppelen blijven er van de spiertjes echt maar weinig over.. Nu schijnt hij ergens te staan waar niks met hem wordt gedaan, het jongetje schijnt liever te voetballen maar zijn vader (springruiter) wil de pony niet weg doen..
Vind het wel zielig hoor
Had graag nog een keer bij hem willen kijken, maar denk niet dat ik hem zo wil zien..

edit: Weer een pagina erbij

_Anja

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 21:56

jah zijn die foto's toch nog ergens goed voor..: P
Maar ik heb wel stand foto's van hem..maar die krijg ik niet op mijn album.nl die geeft aan dat ze te klein zijn...
Op die foto's kun je heel goed zien dat hij bij ons veel meer getraind was..Hij had daar echt lange benen en mooi afgetraind..
En als je dat vergelijkt met deze foto's dan is dat wel even wennen..
hij heeft het daar absoluut niet slecht hoor..Maarja..is toch even slikken

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:32

Ah het valt nog meer hoor Anja, op sommige foto's staan de oortjes idd niet helemaal naar voren, maar op andere juist weer wel. Hij ziet er iig wel goed uit!

Maar stemmen op Lielle, hoezo dat? Heb ik wat gemist?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:34

Anja, ik ken Biko ergens van en zijn naam komt me ook erg bekend voor... Heeft hij ook ooit een paar endurancewedstrijden gelopen? En was een zoon/vader/broer van hem van dezelfde eigenaar?

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:40

Karin schreef:
Anja, ik ken Biko ergens van en zijn naam komt me ook erg bekend voor... Heeft hij ook ooit een paar endurancewedstrijden gelopen? En was een zoon/vader/broer van hem van dezelfde eigenaar?

jaah klopt..
Hij heeft altijd endurance wedstrijden gelopen..
Zn vader ook en die heet volledig: Ber Seba X wij noemen m altijd beer..
Dat is een schimmel..In mn profiel staat wel een foto van hem..
En zijn moeder is nederlands kampioen endurance geweest geloof ik..Dat was Sharlon OX en die hadden wij ook op stal..wat grappig dat je dat nog weet!
Ik zag in je profiel die foto van wittelte..Daar heeft hij in meegelopen geloof ik..Want wij hadden daarvan een poster op stal hangen en dat was er een met die foto!!

Enn ik zie nu ook nog dat je in Boekelo traint..:p Daar trainde ik ook altijd met Biks..
En heb daar ook 2 oefencrossen met m gereden..1x eerste en 1x tweede

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:48

Ik was zo nieuwsgierig, ik ben even in oude startlijsten gaan zoeken en toen kwam ik 'm tegen, op startlijsten uit 2002: Biko, v. Ber Seba en die is weer van Boden's Ride. Grappig!

Die foto in Wittelte is gemaakt in 2002, en in 2003 kreeg iedere deelnemer idd een foto van die poster mee. Ik heb Wittelte twee keer gereden, hij wordt al een paar jaar niet meer georganiseerd. Jammer, dat was een van mijn favoriete wedstrijden.

Die crossfoto's in mijn profiel zijn van mijn zusje, ik durf niet hoger dan 80 cm (alleen de Tripalon-foto's zijn van mij).

Zijn die foto's in jouw profiel van die oefencrossen in Boekelo? Het komt me daar erg bekend voor!

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:50

Karin schreef:
Ik was zo nieuwsgierig, ik ben even in oude startlijsten gaan zoeken en toen kwam ik 'm tegen, op startlijsten uit 2002: Biko, v. Ber Seba en die is weer van Boden's Ride. Grappig!

Die foto in Wittelte is gemaakt in 2002, en in 2003 kreeg iedere deelnemer idd een foto van die poster mee. Ik heb Wittelte twee keer gereden, hij wordt al een paar jaar niet meer georganiseerd. Jammer, dat was een van mijn favoriete wedstrijden.

Die crossfoto's in mijn profiel zijn van mijn zusje, ik durf niet hoger dan 80 cm (alleen de Tripalon-foto's zijn van mij).

Zijn die foto's in jouw profiel van die oefencrossen in Boekelo? Het komt me daar erg bekend voor!

hahah wat leuk!!
Ik heb hem niet gestart in de endurance..Dat was een meisje die hem voor mij reed..Kon die echt super hoor! Jammer dat ze niet zijn door gegaan..
Jaah die foto's zijn inderdaad van boekelo..behalve die cross foto's met Sinn niet..die zijn van ergens anders..ik heb boeken vol foto's van mijn crossen met biko..ben er nu wel blij mee nu die weg is..
Hahah maar wel heel toevallig dat je hem daar gezien hebt! Heb je je er nog iets van onthouden dan?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 22:55

Ik zie net op een van die foto's die grote ronde hal in Boekelo, kon dus ook idd niet missen.

Tja, wat ik me van hem herinner... Eigenlijk zoals hij op die foto's is, hij lijkt op een pony die ik nog van heel vroeger ken, vandaar dat ik 'm heb onthouden. Hoewel het al wel een tijd geleden is dat ik hem voor het laatst zag. En iemand vertelde me ooit dat het een fokproduct was van twee andere endurancepaarden (wat jij nu dus ook vertelt).

Als ik een startlijst onder ogen krijg, kijk ik altijd als eerste of er NRPS'ers op staan. Ik schrijf ook de endurance-bijdragen voor de rubriek 'NRPS in de sport' in het NRPS-blad, ben altijd net dat beetje meer gefixeerd op NRPS'ers dan op andere paarden. Denk dat hij daarom ook wel is blijven hangen.

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:07

Karin schreef:
Ik zie net op een van die foto's die grote ronde hal in Boekelo, kon dus ook idd niet missen.

Tja, wat ik me van hem herinner... Eigenlijk zoals hij op die foto's is, hij lijkt op een pony die ik nog van heel vroeger ken, vandaar dat ik 'm heb onthouden. Hoewel het al wel een tijd geleden is dat ik hem voor het laatst zag. En iemand vertelde me ooit dat het een fokproduct was van twee andere endurancepaarden (wat jij nu dus ook vertelt).

Als ik een startlijst onder ogen krijg, kijk ik altijd als eerste of er NRPS'ers op staan. Ik schrijf ook de endurance-bijdragen voor de rubriek 'NRPS in de sport' in het NRPS-blad, ben altijd net dat beetje meer gefixeerd op NRPS'ers dan op andere paarden. Denk dat hij daarom ook wel is blijven hangen.

Hahah ik vind het wel heel erg leuk om te horen..
Maar dat fok product klopt dus wel..zn paps en mams hebben beide endurance gelopen..En omdat hij dus altijd zo afgetraind was denk ik dat die foto's van hem me daarom ook een beetje dede slikken..Hij ziet er niet slecht uit ofzo..maar het is alleen niet meer de biko die wij op stal hebben gehad..

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:08

trouwens..Wij krijgen zo samen de 500 wel vol:P

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:19

Lielle schreef:
Ja hoor, prima. Australisch wijntje (Lawson's retreat), paste mooi bij de eendenborst (eendeborst?). Even nakijken voordat het Nationaal dictee weer is

Ik ga zondag M2 starten met Pablo

Dat is een van mijn beste vriend(inn)en. Ze heeft ruim tien jaar een relatie gehad met mijn beste vriend (ze kennen elkaar ook via mij) maar dat is deze zomer fout gelopen Gelukkig kunnen ze nog goed samen overweg en ik zie hen alletwee nog regelmatig. Ze zijn beiden mijn getuige bij mijn huwelijk geweest

Wie is er hier trouwens nog meer getrouwd? Niet veel volgens mij.

En ik heb Bento al een tijd niet meer gezien, bedenk ik nu.

Hihi, betrapt
Ik heb inderdaad zoveel mogelijk meegelezen, maar erg druk geweest.
Moest woensdag op mijn vrije dag op komen draven voor mijn werk en deze week zelfs bijna niet meegelezen.

Jullie hebben een compagnon Lielle en MissMuts: ik ben in mei 1999 getrouwd, dus bijna 7 jaar.

GvdT: wat mij betreft klinkt het idd als een stalker

Sinterklaas vierden wij met de paardenvrienden ook altijd met het dobbelspel zoals Marieke dat omschrijft. Zit je opeens opgescheept met een donker eiken tijdschriftenrek of met plastic carnavals-tieten

Milord is gisteren behandeld door een fysiotherapeut/osteopaat.
Ben weer 95 eurootjes lichter maar als ik er van de week weer op mag loopt hij weer als een zonnetje
Hij heeft losgemaakt: linksvoor laag in de schouder, rechtsvoor hoog in de schouder, nek links en rechts, ruggewervels achter het zadel en de beide achterbenen kunnen nu weer alle mogelijke kanten opdraaien
Verder was hij in orde

Ik ga zelf op wintersport sinds 1994 en altijd met mijn studentenvrienden. Inmiddels gaan de oudste kids van de vriendengroep ook mee en kan ik mijn dochtertje niet meer bijbenen.
Gelukkig kan manlief supergoed snowboarden, dus die kan er dan nog net voorspringen als ze met 40 km per uur vergeet een bochtje te maken (bij een afgrond...).
Zelf heb ik de eerste jaren steeds les genomen.
De kleine meid doen we hier in Zoetermeer op priveles met de buurjongen, dat werkt prima en ze doen het daar erg leuk.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:36

ik ben er weer van de supriseavond, was weer erg gezellig zoals elk jaar!
alleen toen ik net mijn suprise aan het uitpakken was werd ik gebeld (wordt normaal bijna nooit 's avonds op mn mobiel gebeld, dus had hem gewoon aanstaan ) Iedereen begon heel hard te lachen en we lachten nog steeds toen ik opnam; bleek het mn springinstructeur te zijn, of de pony van mn zusje nog te koop staat Hij zo: wat is er zo te lachen? ik zo: Uhm, nou ik zit bij de surpriseavond van de ponyclub en was net mn surprise aan het uitpakken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:54

hahah l*llig voor je BL
heb je nog leuke cadeautjes gekregen?

anja--> ik vind je oude pony ook niet ongelukkig kijken hoor

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:58

anja; hij kijkt niet ongelukkig hoor, zie ik ook bij Britt, die kijkt op crossfoto's sowieso al een stuk leuker
Anthea; jawel, wat badspullen en wat oogschaduw en nog wat van die chocolademuntjes

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:01

dat komt omdat crossen nou eenmaal zo leuk is

leuke cadeautje BL

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:06

ik dacht dat iedereen vanavond tot 500 bladzijden zouden vol l*llen?
of ben ik te vroeg

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:08

Goed zo meiden!!! Volmaken die pagina's.
Ik ben weer thuis! Hele dag hoofdpijn gehad maar met asprine en wat rustiger aan doen ging het prima. Alleen heb ik er maar 1 gereden en niet gelongeerd.
Uniek liep als een zonnetje!!
Grappig is dat we haar zo'n half jaar geleden kochten voor de verkoop. Ze vroegen erg weinig geld voor haar omdat ze zsm weg moest, dus hebben we de gok gewaagd. Na paar weken liet ze al zoveel goede dingen zien dat we besloten haar wat langer te houden. Maar nu ben ik zo blij met haar dat ze niet weggaat !! Ze beweegt echt super en kan ook erg goed springen.
Laros voelt de bui alweer hangen! alweer geen alleenrecht op het baasje!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:10

fijn dat het zo goed gaat met Uniek, JJ (en met jezelf)
Laros is wel zielig, maar 1 troost: yentil voelt zich ook in de steek gelaten

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:17

Laros vindt zichzelf al snel zielig hoor!
Als ik de stal inkom en meneer niet persoonlijk begroet gaat hij maar eens flink luchtzuigen. Als Sissi dan naar haar deur loopt om me te begroeten gaat hij haar meteen bijten. }>
Ik denk dat ik hem wat teveel verwend heb! Maar hij is ook wel de koning van stal hoor!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:19

haha yentil is net zo, zij voelt zich de koningin van stal

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:23

Erg he paarden!!!
Laros is ook 4 jaar lang een soort van zorgenkindje geweest. Hij had vaak koliek en is een keer door het oog van de naald gekropen toen ik hem net 2 maanden had! In maart dit jaar bleek dat hij hele ernstige maagzweren had, die zijn behandeld en nu gaat het beter als ooit tevoren met hem! Ik ga nu ook eindelijk M met hem starten.Voorheen was hij zo vaak ziek dat ik hem niet kon doorstarten! Hij heeft al Z2 gelopen dus hij kan me nog een hoop leren.

Gaat Yentil wel vooruit???

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:27

ow dat klinkt niet zo fijn van Laros

Yentil heeft zich gister weer eens heel erg misdragen door los te breken en keihard rond te galopperen en te bokken maar ze liep niet kreupel, daar was ik wel blij van.
VAndaag liep ze ook niet kreupel dus het is wss ook niet zo heel erg geweest dat ze zo ging rennen.
maarja het duurt gewoon heel lang voor het genez\en is. Van het voorjaar mag ze de wei in en in de zomer mag ze weer rijden

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:29

Poeh, dat wordt nog een lange winter voor jullie!
Ik ga naar bed, morgen wil ik er echt 2 rijden en de paardjes roepen ook weer vroeg om hun eten.
Ben benieuwd hoever de pagina's morgen zijn!!!
Weltrusten

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:29

Britt voelt dr altijd de baas van alles

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:30

trusten JJ!