Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ten laatste tegen morgenavond 23u59 in te schrijven.
)
heb je al namen?
het opstappen was HEL, vanop bankje maar alsnog moet ik even steunen op linkervoet alleen... eens erop was het eerste kwartier pijnlijk en meteen doorzitten want lichtrijden was no go. Daarna voelde ik die voet wel soepeler worden en kon ik zelfs wat lichtrijden, hoewel ik niet bepaald recht zat
galopwerk ging vrij vlot. Al bij al toch tevreden, hoewel ik mij wel serieus vragen stel voor gavere over 2,5 week... zal toch snel moeten verbeteren en maandag al laatste dag inschrijven... komend weekend eens proberen springen, als dat niet vlot gaat, laat ik gavere passeren
daarna heet badje gepakt, deed wel deugd!
!
.
!
enig idee hoelang je "out" bent?
je zal het op fb wel zien passeren

ik hou nogal van films en acteur
Mijn hond noemt mila naar Mila Jovovic van Resident evil
De naam voor de hengst verwijst ook naar een film waar ook de naam van mijn merrie in voorkomt
de naam voor de merrie niet
die was de moeilijkste
je zal nog wat meer in België moeten vertoeven! Welke streek woon jij eigenlijk?
alleen al daarvoor zou ik ook terug eentje willen fokken!
. Aan haar galop is wel weer wat werk, ze maakt zich lang en valt wat op de kop.
hoe ga je dat doen? Als ik een nacht opvoorhand doe, vind ik al dat het op niets meer trekt.. doe het vaak opnieuw
.
zou wel gemakkelijk zijn maar helaas