Had niet de dag zelf opgegeven maar de dag erna in de ochtend, niet slim maar was het vergeten..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juulbx schreef:Iemand al wat gehoord over Maarsbergen? Ik sta helaas op de wachtlijst en wil meeega graag starten.
Had niet de dag zelf opgegeven maar de dag erna in de ochtend, niet slim maar was het vergeten..
liekec schreef:juulbx schreef:Iemand al wat gehoord over Maarsbergen? Ik sta helaas op de wachtlijst en wil meeega graag starten.
Ik ben er wel doorheen.. vrees dat je buiten de boot valt voorlopig. Maar wie weet zeggen er nog mensen af!
Sannexspikey schreef:Iemand hier toevallig nog niet al te dure crossbeschermers te koop?
Willen nog geen nieuwe aanschaffen ivm eerst een paar wedstrijden kijken hoe het gaat. Heb ysselsteyn enz gewoon met normale Beschermers gereden. Maar willen toch liever sgw beschermers
Elin_ schreef:Hallo allemaal! Ik zou graag willen meelezen. Ik ben Elin, 23 jaar. Nog geen echte 'crosser'. Zelfs op zoek naar leuk crossmaatje. Eenmalige ervaring met een oefencross en dat beviel enorm. Helaas met die pony geen cross meer kunnen rijden i.v.m. blijvende blessure. Nu ben ik mij enorm aan het oriënteren wat ik moet kopen /waar ik naar moet zoeken. En oriënteren kun je natuurlijk niet zonder heel veel informatie op te zoeken, dus ik hoop zoveel mogelijk van jullie te kunnen steken
juulbx schreef:Ik zie dat ze bij Alphen Chaam aan het twisten zijn met het hele corona gebeuren, ontzettend jammer maar begrijpelijk natuurlijk.
Ben benieuwd wat de beslissing wordt!
Welkom Elin!