Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gr_roos schreef:Heb je der veulen al bewonderd? Wij doen samen mee aan competitie paarden beoordelen van het KWPN, alleen begreep ik dat het een cursus was. Nou wordt er nog een winnaar gekozen ook, zorg er mooi voor dat ik dat niet ben, heb faalangst en zou nooit paarden kunnen toelichten door een microfoon.
) 

.
!
. 
) was, volgens mij moeten we snel een keer een personeelsfeest regelen!
Ik ben net terug van de faculteit, was al om 7 uur op..
.
, dus ook niet meer getraind.
.
. Doel gehaald: over de finish. Wel beetje illegaal merk ik achteraf: ze hadden vier weigeringen en hadden er dus eigenlijk uit gemoeten. Gelukkig mochten ze de laatste twee hindernissen gewoon nog springen. Stomme is dat de weigeringen niet eens op de rampen-hindernissen waren waar we problemen verwacht hadden
. Die grote H6 sprong ze goed, alhoewel ze boven de sprong wel even de turbo-rek aan moest zetten om er overheen te komen
. Grootste probleem zit in de opsprongen en de boom voor het water. Dat laatste weten we wel, die andere twee hadden we niet echt verwacht. Dat is gewoon nog gebrek aan ervaring: de piano van Rob kent ze, maar verder niks eigenlijk. Nou ja, maakt verder niet uit, we zijn super trots op het Giga monster. Ik zal zo nog een uitgebreid fotoverslag maken.
.
super tevreden.