[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:43

Margriet, Als het druk is gaat de tijd altijd lekker snel :D Ik ben echt bang voor vuurwerk O:)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:45

Ik ook Mootje! Durf dat echt niet aan te steken. :+ Ik durf nog niet eens een sterretje beet te houden. Maar goed!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:47

MargreetW schreef:
Ja doe maar.

Oke.

Ik heb een paar jaar terug een voetzoeker oid tegen mijn been gehad. De dag erna gingen we op vakantie naar Cuba en daar heb ik dus 2 weken met een bloeduitstorting rondgelopen....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:18

_Noor schreef:
Morrie!
Zit met een kop vol snot op werk, bah. Vanavond vroeg erin, want ik laat me niet een bosritje door mijn (snot)neus boren ;) :D

He bah, zou balen zijn als je ziek zou worden! Neem maar een flinke neut voor het slapen gaan. :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:29

Mendy mooi dat je tevreden bent over je springcc!
Mirthe speelde weer voor brokkenpiloot...
Noor is een snotneus. :D Otrivin helpt idd goed. :j

Ze zijn hier al flink aan het knallen met vuurwerk.
De paarden zijn er niet zo van onder de indruk.. Bij jullie dan??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:35

Bij mij op stal valt het wel mee. Alleen de 4 jarige schrikt steeds. Die moet er aan wennen.

Hubbie is richting garage om de auto op te halen. Ben benieuwd en hoop enorm dat het allemaal meevalt.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:36

Komt wel goed hoor, Sim. Ik ben een bikkel ;)
Bij ons op stal hebben de paarden er geen last van: nauwelijks vuurwerk (middle of nowhere) en goed geïsoleerd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:40

Dacht ik ook al wel hoor, Noor!
Hub net thuis. Auto valt helaas niet mee. In het gunstigste geval 1500 euro kosten. In het ergste geval "dag volvo"..... ;(

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:42

oe, balen sim! Slecht nieuws ;(

Ik ben weer aan het werk. Rug is het er nog niet helemaal mee eens, maar het gaat wel goed vooruit.

Vuurwerk zijn ze hier ook wel aan gewend. Maar op de 31 blijven ze op stal, en Pablo en Ennue gaan ook naar binnen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:44

Lielle schreef:
oe, balen sim! Slecht nieuws ;(.

Da's nog zacht uitgedrukt.
Je rug blijft lang opspelen deze keer!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:46

Jeetje dat is goed balen sim. -O- -O-
Vind Vuurwerk ook niets, What is goed gek. Maar denk dat het komt doordat de paarden in de wei naast hem continu gaan scheuren wanneer er iets afgeknald wordt. Wil zo eigenlijk het bos even in, maar misschien niet verstandig met die knallen en m'n rug. Even afwachten dus nog ff. :)

mistid

Ik snap jullie wel hoor. Ik ben gewoon verschrikkelijk eigenwijs. Ik zei al, ik start vrijdag nog en dan de rest van het jaar niet meer :D beetje flauwe humor.

Noor en Margreet, niet ziek worden hoor!
Sim en Noor, alvast veel plezier op buitenrit!
Leuk Margriet, vuurwerk verkopen. Ik vind het afsteken ook niet leuk meer. Straks ben je een vinger kwijt ofzo. Er gebeurt zo vaak iets.
Dat meisje van t topic heeft het inderdaad druk.
Sim, wat balen van je auto!

_Noor

Hè bah, Sim. Dat is een fikse tegenvaller... :(:)
Lielle, fijn dat je wel weer aan de slag kunt. Sterkte ermee.

Hier noemen ze me inmiddels Droopy %) Mijn ene oog (waarmee ik toch al loens) hangt ergens op mijn kin geloof ik :+ Zo vermoeiend, verkouden zijn...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:47

Sim, wat een k*tnieuws -O- Wat is er stuk, want die auto is toch nog relatief jong?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:48

mistid schreef:
Ik snap jullie wel hoor. Ik ben gewoon verschrikkelijk eigenwijs. Ik zei al, ik start vrijdag nog en dan de rest van het jaar niet meer :D beetje flauwe humor.

En toen maakte je weer een klapper en kun je voortaan rollend door het leven.
Sorry hoor, maar ik vind echt dat je dom bezig bent en het gekke is dat je het nog van jezelf weet ook en toch doet.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:49

Mootje schreef:
Sim, wat een k*tnieuws -O- Wat is er stuk, want die auto is toch nog relatief jong?

Ja, hij is idd nog niet oud (10 jaar). In het gunstigste geval de koppakking in het slechtste geval motor kaduuk. |(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:50

Mistid, wat vinden je ouders ervan? De mijne hadden mij denk ik niet meer op een paard laten zitten.... Je zusje rijdt toch ook O:)
Sim, zo 'oud' had ik hem nog niet gegeven! Koppakking is al een duur geintje maar een kapotte motor bij een Volvo?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:55

Het kan ook 8 jaar zijn hoor, weet het niet precies. Ja, ik sta ook te kijken want Volvo is normaliter oersterk en degelijk. Er rijden nog heel veel oude Volvo's rond. Ik hoop dan ook van harte dat het "maar" de koppakking is.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:56

Dan ga ik heel erg duimen voor het gunstige geval Sim! Wanneer hoor je er meer over?
Mijn ouders hadden me echt van het paard getrokken als er een vermoeden bestond dat er een hernia aanwezig is. Sterker nog je kan amper rijden als je een hernia hebt omdat je (zenuw)pijn hebt en omdat je je been continu triggert en er dikwijls krachtverlies aanwezig is. O.a. zitten is juist heel moeilijk dan. Het is in mijn ogen gewoon stom en dom om op een paard te gaan zitten, laat staan rustig weken/ maanden door te gaan met rijden. Ik denk dat ik er ook wel wat van mag zeggen aangezien ik door rugklachten 5 jaar lang niet heb kunnen rijden. Maar goed, wie ben ik. Denk dat mijn mening wel duidelijk is. ;)

Ik heb lekker verse jus geperst. :9
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 29-12-11 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:57

Mijn zusje is van de trap gevallen en heeft de kapsels in haar arm of schouder verrekt. Mijn ouders zijn het er geloof ik niet echt mee eens, maar anders regel ik zelf wel dat ik er toch heen ga en is het huis te klein.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:58

sim, ik ga vanmiddag maar weer eens op een paard zitten, hopelijk helpt dat. Voor de zekerheid maar wel Raimaer, die is wat betrouwbaarder dan Ukkie.

Ik zal duimen dat het idd de koppakking is, knap k*e.

Mistid, ik sluit me bij de rest aan. Ik ben net zo koppig als jij, maar heb gisteren toch maar niet getraind, terwijl mijn rug een heel stuk minder serieus is dan jouw problemen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:59

Goeiemorgen :Z
Ik ben er ook weer eens! Druk met werken, dus ik lees wel braaf elke dag bij, maar verder heb ik niet de tijd om er even rustig voor te gaan zitten ;) Ik ga nu naar stal, vanmiddag nog ff naar de dokter, en vanavond pas om 7 uur werken, dus ik heb een relaxt dagje!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 11:59

Sorry hoor Mistid, de paarden worden er toch ook niet slechter van als ze even stil staan. Zo doorgaan vind ik echt heel erg dom en getuigd niet van volwassenheid.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:01

Sim, als je nou een alfa Romeo zou hebben zeg ik logisch, maar Volvo's zijn idd normaal gesproken oerdegelijk en zelfs benzinemotoren die op LPG lopen doorgaans toch zonder teveel problemen 600.000 km en meer, terwijl de twee waar ik het over heb motorisch meer afgeragd worden dan jullie auto!
Ik ga duimen op een lekke koppakking :j

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:02

haha Mo, en bedankt he. Wij hebben een Alfa Romeo en een Skoda waar een gastank bij in is gebouwd. :+