[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:20

Lau & Eef: veel plezier!

*vliegt weer verder*

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:29

_Noor schreef:
Lau & Eef: veel plezier!

*vliegt weer verder*

genoeg brandstof getankt???

hier ook wel lekker weer, alleen nog erg nat overal...
vanavond lekker binnen rijden!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:44

Heb een tussenlanding gehad bij de supermarkt ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:51

Hier is het grijs en koud. Maar wel droog gelukkig. Vannacht had het wel wat geregend, maar onze bak is nog zo goed als droog, op een paar mini plekjes na.

Ik heb vanavond voor het eerst sinds heel lang weer bij mijn instructeur thuis les, in de buitenbak. Hopelijk blijft het droog! Dit is wel veel fijner, nu ben ik 5 minuten onderweg en naar de binnenbak waar ik les had was ik ruim 20 minuten onderweg.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 13:58

@ mirthe.. leuk joh zo'n crossweide..ik heb hier wel een paar hindernissen maar ik moet alles weg kunnen halen indien nodig mag dus niks ingraven etc..

en jeetje wat een geklets weer gister moest weer 7 pagina's bijlezen..

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:33

geklets, met laag niveau ja ;)

ik had net blond moment, zit achter mijn bureau, druk bezig met van alles, 2 telefoons en afstandsbediening liggen, wil ik bellen, toets ik het nummer in op de afstandsbediening..., ding aan me oor, hoor niks.. ga kijken, schaam me rot :P maar wilde het toch even delen ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:35

weule schreef:

Alsof jij hoogstaande filosofieën profileert hier en/of echt inhoudelijke toevoegingen hebt. :D
Tis maar een kletsforum hoor. ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:53

viefdepief: de tandarts die bij ons komt die doet het niet eens met verdoving, daar is hij ook een beetje tegen. Ik vraag me zelfs af of hij, voor het geval dat, wel verdoving heeft liggen. Misschien kun je hem vragen of hij een drachtige merrie ook doet? Hij komt in heel nederland.

Lautje leuk! Ik wil ook weer trainen! Maar heb nog geen vervoer... haha

Weule :)) :))

Wij hadden erg apart college vandaag. We hadden net presentatie bekeken en toen kwam er iemand binnen met de melding dat het gebouw ontruimt werd. Blijkbaar ging het brandalarm af, maar dat hadden we in het lokaal niet gehoord. Erg apart, want zodra we op de gang waren kon je elkaar niet verstaan door het lawaai.
Overal ontzettend druk, in de trappenhuizen grote opstoppingen e.d. En in de ontvangsthal was het nog drukker (erg handig, alle leerlingen en docenten uit een 24 verdiepingengebouw door twee kleine deurtjes naar buiten laten gaan) en daar deelden ze briefjes uit dat het gelukkig om een oefening ging en dat er vanwege het ongemak gratis koffie te halen was.
Wij hebben dus lekker koffie gedronken en toen het alarm weer uitging hebben we nog heel even college gehad. Wel apart hoor, ik denk dat als er écht brand zou zijn, dat niet veel mensen het zouden overleven als je zag hoe druk het was overal en hoelang het duurde voordat we buiten waren.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:02

Zoooooooo, de druk is even van de ketel :) Alles loopt op rolletjes (denk ik). Krijg straks wel verslag terug.
Nu weer verder met de volgende klus!

Annetje: nou, dat klinkt inderdaad niet als een geslaagde oefening :n . Levensgevaarlijk dus als er paniek uitbreekt!!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:13

_Sim_ schreef:
weule schreef:

Alsof jij hoogstaande filosofieën profileert hier en/of echt inhoudelijke toevoegingen hebt. :D
Tis maar een kletsforum hoor. ;)

nou, ik profileer mijzelf hier al, omdat ik de enige man ben...., en dat staat al gelijk aan 'inhoudelijke toevoegingen' ;) hahahaha

maar ik moest er wel om lachen hoor...., ik vind het ook erg gezellig!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 15:16

Tg ik ben nu ff met de trailer gegaan.. had beter onder de man kunnen gaan was hoog water wilde wat galop training doen.. wel gelukt maar nog niet wat ik echt wilde..

Lau en eef super zeg!! (jaloers)!!

Margeert lekker he die zon!

Jeroen is ook weer boven water }> gelijk bi-tch fight _O-

Zal straks ff foto's uplode :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:24

Zo heb net mijn ouder opgehaald van Schiphol en toen zijn we doorgereden om mijn nieuwe autotje op te halen :) Net natuurlijk gelijk even uitgetest ;)
Zo maar eens even boodschappen doen en dan vanavond lekker rijden en met vriendinnetjes aan de bar in de kantine zitten ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:40

weule schreef:
nou, ik profileer mijzelf hier al, omdat ik de enige man ben...., en dat staat al gelijk aan 'inhoudelijke toevoegingen' ;) hahahaha

maar ik moest er wel om lachen hoor...., ik vind het ook erg gezellig!

Gelukkig maar!

Vond nog wat, iets voor jou?
[EA-OV] Mannenveiling :D

Overigens staat de (voorlopige) startlijst voor de oefencross in Zundert op de site van Jan van Beek.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:03

helaas..., ben de 26ste verhinderd...., daarbij ben ik niet te koop en onbetaalbaar ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:08

Zo hier even een stress momentje :P. We moeten morgen een workshop organiseren over negotiation ( power & atmosphere). Daar moeten we ook 2 spellen bij doen en we zijn niet echt creatief :=.
Gaat dus nog leuk worden.
Verder heb ik ontzettende koppijn en ben ik moe. Komt denk ik door die antibiotica voor m'n wang.. Maar stom is het wel. Ik heb vanavond springles, maar moet nog maar even zien of ik dat nog vol hou. Zo eerst maar in de auto naar huis zonder in slaap te vallen.

Leuk speelgoed Billy ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:11

Ha ha ha! Gemiste kans Weule!

Oja Billy, gaaf dat je (eindelijk) je autootje kunt ophalen! Je hebt er best lang op moeten wachten toch?

Sterkte Kim, koppijn sucks en zeker als je nog echt dingen moet doen waarbij je moet nadenken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:27

Ik begin ook een beetje in te kakken... :O
Half 2 naar bed met 3 (ofzo) wijntjes op een maandagavond gaat ook helemaal nergens over natuurlijk. Tegen mijn principes :Y)

Kim, sterkte ermee! :(:)
Dorien, leuk dat je je auto op hebt kunnen halen :D . Veel plezier ermee :)

Net gebeld voor springles en ik kan definitief terecht morgen *\o/*

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:31

Ik ben ook helemaal gaar. Ben al de hele dag bezig met project voor school, ben nu net klaar en eigenlijk best wel tevreden over het resultaat :) Nu even lekker niks doen en daarna dressuurles. Vanavond denk ik maar even lekker tv kijken.

Noor: Leuk dat je morgen springles hebt!
Billy: Fijn dat je je autootje nu hebt.
Kim: Balen zeg, hopelijk zakt de hoofdpijn wat af en wordt je nog creatief.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:57

Kim: Sterkte daar! Hopelijk kunnen jullie er nog wat van maken :)
Lau & Eef: Hoe was het :D?
Billy: Fijn dat je je auto hebt!
Noor: Lekker springen dus :)
Anthea: Fijn dat je wat moois geproduceerd hebt :D

Ik ben met Woll het bos ingeweest. Maar even aan de hand van het erf gestapt en na een klein stukje langs de weg via een picknicktafel opgestapt. Woll was braaf en had zelfs wel zin in een drafje. Tijdens het oversteken van de N-weg moesten we een poosje wachten omdat het druk was en toen besloot Woll dat ze daar geen zin in had en draaide ze om en wilde ze niet meer terug... :z Rustig gebleven en uiteindelijk stonden we weer langs de weg en toen kon ze wel wachten.. Weg over en lekker stuk gewaggeld over de paden langs het vliegveld. Nadat ze gemest had (staat ze altijd stil) besloot ze dat ze toch liever terug naar huis wilde. Dus toen stonden we opeens 180 graden gedraaid. Daar was ik het op mijn beurt weer niet zo mee eens, dus ik bleef vol stughouden dat we rechtsom weer de andere kant op zouden gaan :7 Dan is het echt net een klein kind := want dan begint ze met haar hoofd te schudden, te stampen en komen er allemaal protestgeluiden uit.. Uiteindelijk had ze zoiets van oke ik ga wel weer de andere kant op, maar dat wilde ze dan via links ipv recht. Toen ze dat ook niet bleek te mogen had ze het helemaal niet meer := Maar ik had echt zoiets van je kan nu opeens wel weer de goeie kant op willen, maar we gaan gewoon via rechts ipv links. Na nog wat gepruttel had ze 'opeens' door dat het geen zin had en toen stond ze met 1 grote draai via rechts goedom en draafde ze heel hard weg.. Ik had het niet meer :') Stom mormel is het ook :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:11

Vief, zulke acties moet je eens laten filmen. Kun je geld mee verdienen bij FHV of zo. Vooral als je die teksten een beetje leuk inspreekt. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:37

:= Wat een lekker paard toch. :D
Wolles staat gewoon de hele dag te bedenken hoe ze haar baasje vandaag weer eens bezig kan houden ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:59

wat een verhaal vief... moest er wel om lachen :P lekker eigenwijs portret!! hahaha

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:36

Lekker peerd heb je Vief :D
Billy: Mooi dat je nieuwe toet er is! Bevalt hij?
Kim: Succes met de creativiteit en hoofdpijn!

Ik heb echt heerlijk getraind! Hetje was simpel op 2 pinken te rijden. Was nog nooit voorgekomen :D Ook Rob wist niet wat hij zag. Dag kon dus al niet meer stuk en vervolgens heeft Trakkie iedereen verbaasd door het echt super aan te pakken!! Binnenkort maar weer eens proberen, maar als hij dit volhoudt geloof ikweer volledig in dat paard :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:46

Goed gedaan Lau, super! Ik hoorde dat Ojee erg vrolijk was?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:47

Ben ik weeeer!! ik heb alles weer bijgezen!

Lautje fijn dat ie zo braaf was :D

Vandaag Meranti gelongeerd en het ging redelijk tot goed. had beter gekunt :j ,maar ben wel tevreden genoeg.

Edit: Smileys weggehaald! Man wat is het moeilijk smiley-loos te schrijven!