Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wilde het toch even delen

Alles loopt op rolletjes (denk ik). Krijg straks wel verslag terug.
. Levensgevaarlijk dus als er paniek uitbreekt!! _Sim_ schreef:weule schreef:geklets, met laag niveau ja
Alsof jij hoogstaande filosofieën profileert hier en/of echt inhoudelijke toevoegingen hebt.
Tis maar een kletsforum hoor.
hahahaha
gelijk bi-tch fight 
Net natuurlijk gelijk even uitgetest 
weule schreef:nou, ik profileer mijzelf hier al, omdat ik de enige man ben...., en dat staat al gelijk aan 'inhoudelijke toevoegingen'hahahaha
maar ik moest er wel om lachen hoor...., ik vind het ook erg gezellig!

. We moeten morgen een workshop organiseren over negotiation ( power & atmosphere). Daar moeten we ook 2 spellen bij doen en we zijn niet echt creatief
.
. Veel plezier ermee 
Nu even lekker niks doen en daarna dressuurles. Vanavond denk ik maar even lekker tv kijken.
?

Rustig gebleven en uiteindelijk stonden we weer langs de weg en toen kon ze wel wachten.. Weg over en lekker stuk gewaggeld over de paden langs het vliegveld. Nadat ze gemest had (staat ze altijd stil) besloot ze dat ze toch liever terug naar huis wilde. Dus toen stonden we opeens 180 graden gedraaid. Daar was ik het op mijn beurt weer niet zo mee eens, dus ik bleef vol stughouden dat we rechtsom weer de andere kant op zouden gaan
Dan is het echt net een klein kind
want dan begint ze met haar hoofd te schudden, te stampen en komen er allemaal protestgeluiden uit.. Uiteindelijk had ze zoiets van oke ik ga wel weer de andere kant op, maar dat wilde ze dan via links ipv recht. Toen ze dat ook niet bleek te mogen had ze het helemaal niet meer
Maar ik had echt zoiets van je kan nu opeens wel weer de goeie kant op willen, maar we gaan gewoon via rechts ipv links. Na nog wat gepruttel had ze 'opeens' door dat het geen zin had en toen stond ze met 1 grote draai via rechts goedom en draafde ze heel hard weg.. Ik had het niet meer
Stom mormel is het ook
lekker eigenwijs portret!! hahaha 
Ook Rob wist niet wat hij zag. Dag kon dus al niet meer stuk en vervolgens heeft Trakkie iedereen verbaasd door het echt super aan te pakken!! Binnenkort maar weer eens proberen, maar als hij dit volhoudt geloof ikweer volledig in dat paard