Mooie jas Evelien, hopelijk vindt je hem nog ergens!
bianca1980
Geplaatst: 15-11-10 23:09
BILLY @ verkeerde galop...oohh ja nu valt het kwartje.. . Bull komt (vooral)tijdens een linkerlanding inderdaad overkruist (voor wel goed maar linkerachterbeen komt niet mee) daar werkt jan hein ook aan bij ons. Moet hem meer buigen in de ribben en mijn linkerbeen erin drukken, maar dat valt nog niet mee met een balletje elastiek... Ik neem hem weleens terug, maar er is mij ook gezegd dat ik moet proberen naar voren te rijden omdat ze dan zelf leren over te springen, maar daar durf ik niet altijd even goed aan te zitten omdat je dan ook weer dat OOOHHH ZOOOOO belangrijke RITME verliest... .........we are working....!!!!!! EVELIEN @ tjee die van jou kan ook behoorlijk elastiek springen... MOOTJE @ begreep je opmerking niet verkeerd... maar wist ook even niet wat je bedoelde, maar had de link niet gelegd in welke galop hij zit...mijn fout... CORIEN @ wat een foto....
hahaha....groen en geel ergeren op bokt...?? nu al bespreken voor 2011.....mmmhhhhh.....zo ver ben ik nog niet...
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-10 23:16
TG, Dat heb ik dus ook In het kuiltje tussen de schouder en de schoft! Als ik de kussens van mijn zadel voel is daar ook de vulling weg Hoog tjd voor de zadelmaker dus (het is pas een half jaar geleden, maar dat heb je nou eenmaal met een jong paard)!
Edit: Radio gaat om 5.30 aan en de wekker om 6.00 Nu nog maar even een boekje lezen! Weltrusten
Eef_Bam
Geplaatst: 15-11-10 23:45
Goedenavond. TG: Ik kom zeker kijken in Renswoude, ben dit jaar ook geweest en vind het een geweldig mooie cross, en ga voor alle bokkers die meerijden juichen ! Evelien: Leuke jas, hopleijk hebben ze hem bij het Drunens ruiterhuis wel. Mootje: Sterkte morgenochtend ( )
Ik had vanmiddag gemaild voor de reservelijst van een springwedstrijd zondag, stond vanavond al op de startlijst ! Ik heb echt weer zin om te springen, is toch wel weer 3 maandjes geleden door al dat gecross (wat natuurlijk nog veel leuker is ).
billy1
Geplaatst: 16-11-10 02:50
CoriienRN schreef:
Ja idd maken we wat hapjes als ze over de finish komen :p
Doe mij maar gewoon water
Net de herhaling van The Voice gekeken, dus ga nu veel te laat eindelijk mijn nieuwe bed testen! Hopelijk is ie goed en wordt ik morgen (o nee straks ) lekker uitgerust wakker