[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:24

oke dat heb ik nu :)) Dit ook invullen?

Voor de wedstrijd te..... dd: ........

dat had ik namelijk al gedaan bij 1tje :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:29

O, ja en dat invullen :j :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:36

En dan op sturen ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:40

bvw schreef:
En dan op sturen ;)

haha, ja dat snap ik :+ heb nu Wieringerwerf en Texel op de post.
Lisse heb ik me via de mail aangemeld, en als dat is goedgekeurd die
ook op de post. Nijeberkoop moet ik wachten op het vraagprogramma.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:41

Nijeberkoop gaat dit jaar als het goed is niet door..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:05

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:19

Wat jammer zeg, Elvis komt daar namelijk vlak bij Nijeberkoop vandaan. Dus dan zouden hun met ze allen komen kijken. Nu maar mijn ouders overhalen voor een andere cross.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:29

Voorderest zijn er voor mij alleen maar crossen die ongeveer 1 uur en 3 kwartier rijden zijn met de trailer :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:32

Damelza, je moet er gewoon iets voor over hebben ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:33

Mootje schreef:
Damelza, je moet er gewoon iets voor over hebben ;)

Als ik kon autorijden had ik het zo gedaan :+ Nog maar 4 jaar wachten.
Dan maar een training in Ede of Renswoude.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:34

Renswoude is 7 augustus een 80cm oefencross. Is dat niets voor jou?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:36

Mootje schreef:
Renswoude is 7 augustus een 80cm oefencross. Is dat niets voor jou?

Dat zou idd wel leuk zijn :)) maar dat weekend ga ik al naar de oefencross in Wieringerwerf.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 16:43

O ja, ik was even vergeten dat deze samenvallen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:32

Voor de liefhebbers: Iedere 2e en 4e maandag van de maand van maart tot oktober kun je vrij trainen in Neu Versen in Duitsland. Foto's van de hindernissen heb ik hier een keer geplaatst. Kosten 5 euro! Ik weet niet hoeveel hindernissen er staan maar er zijn iig op/afsprongen, een pittige waterbak, trakheners enz. Je kan trainen van 18.00 tot 20.00. 1 voorwaarde je moet van te voren even aanmelden (duitssprekende man). Hou er rekening mee dat de sprongen op VA en VL niveau staan. Hoogte is rond de 1.00m voor VA en 1.10 voor de VL. VA Is pittige L/M niveau in Nederland. Vergelijkbaar met Barchem/Hattem. Voor de geinteresseerden die ook willen stuur een pb dan stuur ik jou de website waar het telnr op staat..
Ik ga maandag daar een keer trainen dus ik ben benieuwd..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:39

Goeiemiddag!
Ben vanmiddag naar Mr Ed geweest om een dekje terug te brengen, was ie dicht :o Ik voelde me zo stom! Ruim een uur in de auto gezeten voor niets! Ben daarna nog langs Ranzijn gegaan om een zak slobber te halen. Net geprobeerd, en gelukkig eet ze dat! Dus daar ga ik haar voorlopig mee bijvoeren. Ze is nu net niet te mager volgens iedereen (http://i285.photobucket.com/albums/ll58 ... rsem68.jpg), maar ik heb haar liever ietsjes dikker. En als ze over een paar weken mee moet naar de instructieweek in Ermelo, zal ze ook weer slecht eten en veel werken, dus daar heeft ze wat reserve voor nodig. Verder heb ik Vorstin alleen even lekker gepoetst, en toen weer op het land gegooid.

Ik heb het vannmiddag tegen mijn vader verteld, en die vond dat ik eerst moet overleggen met mijn instructrice. Die heb ik nu net gesproken. Zij denkt toch dat het ge-etter is van Vorstin. Vorig jaar deed ze met buitenrijden hetzelfde, en toen hielp ook niets. Uiteindelijk heeft mijn instructrice haar toen een keer aangepakt, en daarna heeft ze het niet meer gedaan. Ik vertrouw op haar mening, aangezien zij het gezien heeft en er vorig jaar ook bij is geweest. Dus afhankelijk van hoe het woensdag bij Alice gaat, ga ik gewoon naar de Vlietlanden. Maarsbergen meld ik wel af, zodat ze weer even kan bijkomen.
Dat rijden met pijnstillers wil ik wel gaan doen, voor de zekerheid. Weet iemand hoe je daar aan kunt komen? Gewoon bij een DA halen? Het enige waar ik nog over na moet denken is dat ik het gedrag ergens moet uitlokken, en ik weet niet waar. Ze doet het namelijk niet iedere keer als ik erop stap. En ik ga voor de zekerheid toch weer een osteo oid laten komen. Die heeft de vorige keer ook wat kunnen betekenen.

Succes met werken Mootje, Simmie en TG!
Gefeliciteerd met je winstpunt Sussie

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:48

Lastig allemaal he Shanouk :(:) Vind dat je het erg goed doet allemaal +:)+

Vind het zelf ook wel eens lastig om een lijn tussen etteren en echt niet willen/kunnen te trekken. Heb het idee dat het bij merries ook wel iets ingewikkelder ligt :+ Vorige maand heb ik een paar weken gewoon niet normaal achter de stal op kunnen stappen. Of nouja, ik kon opstappen, maar de 50 meter richting de buitenbak kon ik wel vergeten... }> Dan ging ze alleen maar steigeren, achteruit en draaien, ook bijna de sloot in. Toen er een keer iemand tijd had gevraagd of zij er met een longeerzweep achteraan wilde lopen. Ze heeft hem niet gebruikt, liep alleen maar achter ons aan en sindsdien is er niks aan de hand :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:50

Meiden heb een vraaag!! een dringende vraaag!!

Me vader wil een foto laten maken van mij en jackson voor op de achter kant van zijn vrachtwagen.. nu heeft hij deze foto uit gezocht wat ik zelf niet zo'n mooie vind
Afbeelding

Wil liever een wat rustigere foto heeft iemand een idee??

Op me hyves staan er ook genoeg.. hoop dat julie me kunnen/willen helpen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:55

Hij is qua kleur/scherpte ook niet helemaal mooi...
Ik vind de galopfoto die je als profielfoto op hyves hebt erg stoer (paar draadjes weg(laten)werken) :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:55

viefdepief schreef:
Lastig allemaal he Shanouk :(:) Vind dat je het erg goed doet allemaal +:)+

Vind het zelf ook wel eens lastig om een lijn tussen etteren en echt niet willen/kunnen te trekken. Heb het idee dat het bij merries ook wel iets ingewikkelder ligt :+ Vorige maand heb ik een paar weken gewoon niet normaal achter de stal op kunnen stappen. Of nouja, ik kon opstappen, maar de 50 meter richting de buitenbak kon ik wel vergeten... }> Dan ging ze alleen maar steigeren, achteruit en draaien, ook bijna de sloot in. Toen er een keer iemand tijd had gevraagd of zij er met een longeerzweep achteraan wilde lopen. Ze heeft hem niet gebruikt, liep alleen maar achter ons aan en sindsdien is er niks aan de hand :D

Dat vind ik ook erg moeilijk. Wat Woll vorige maand had, zou Vorstin ook kunnen zijn geweest := Over het algemeen is ze wel braaf, maar af en toe kan ze echt raar uit de hoek komen. In veel dingen is het ook wel een echte merrie. Ik merk ook dat ze vrij dominant in de groep is. Als Vorstin wil drinken, mag de rest bijvoorbeeld niet in haar buurt komen :Y) Ze slaat nu gerust van zich af, of dreigt. De rest blijft iig uit haar buurt als ze er geen zin in heeft.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:59

Die foto is idd niet zo mooi scherp. Ik ga even op je hyves kijken.

Zal ik meedoen aan SGW Princenhage of een crossles in Ede/Renswoude?

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 19:08

Lastig Shanoek, soms zou het makkelijk zijn als paarden konden praten.. Ik hoop dat Vorstin snel weer 'normaal' wordt. Osteopaat is nooit verkeerd, misschien vindt zij wel iets.

Corien, wat is je hyves? :D Dal zal ik even mijn voorkeur geven. Super leuk zeg dat je een foto van jou en Jackson achterop de vrachtauto!

Ik heb net even gesprongen met Zenith. Ging super goed! Gaat met sprongen vooruit, volgende week weer spring les en dan vrijdag oefenparcours, spannend!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 20:50

Komt mijn moeder in het st.Antonius ziekenhuis aan de balie.. zeggen ze: "Sorry, we hebben geen plek voor u"... kortom; ze kon weer gaan.. Toch niet te geloven? Ze stond wel als een geplande opname, maar haar bed was al in beslag genomen door een andere patiënt wat waarschijnlijk via SEH binnen is gekomen... hadden ze haar wel even mogen afbellen, eerst twee slapeloze nachten en vervolgens kan je weer rechtsomkeert.. Ze moet nu dus weer opnieuw opgeroepen worden. Ze hadden haar gewoon netjes moeten opbellen dat haar opname is uitgesteld.. Kan hier echt zo pissig om worden. Je regelt een week verlof, je zorgt dat de zorg voor je paarden is geregelt etc...
Mijn tante is ambulance verpleegkundige en die was mee, die heeft daar ook wel haar mening uitgesproken. Zo ga je niet met mensen om..

@Snoekiej: Ik heb dat ook met Wolin.. bij Wolin is het wel zo; Wolin heeft altijd de wil om te lopen, energie voor 10, als dat niet meer aan de orde is en ik haar naar voren moet schoppen is er wat aan de hand...

Morgenochtend Sander maar bellen voor een afspraak aan huis.. hopelijk kunnen ze een beetje vlot :) .

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:25

Na bélachelijk zeg! Ik vind dat echt heel raar dat ze jullie zomaar wegsturen? Ze hadden op z'n minst even een telefoontje kunnen doen. Ik neem aan dat ze wel hun oprechte (!) excusses hebben aangeboden??

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:30

Ja, de cardioloog verontschuldigde zich behoorlijk, naar wat ik heb begrepen... en naar wat ik ook heb begrepen is dat dit wel vaker voorkomt in het st.Antonius ziekenhuis.. :\ ... Bij ons komt er ook wel eens met spoed binnen, terwijl we eigenlijk geen plek hebben, maar dit is uitzondering.. en anders moet er iemand afgebeld worden... maar dan gebeurt dat wel..
Ze heeft nu wel andere medicatie meegekregen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:30

@ corienn Leuk een foto op de wagen maar deze vind ik persoonlijk niet scherp genoeg
@ wl Belachelijke actie van het ziekenhuis! Schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig geloof ik. Ze worden steeds botter..