[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:18

Wauw chique Kim!! :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 21:46

Goedenavond!
Vorstin ging echt superlekker vandaag :+: Ze was alleen echt helemaal zeiknat, dus ik heb haar helemaal afgespoten en daarna onder een fleecedek gezet. Na een uur was ze nog niet droog :n Ik ben toch benieuwd wanneer ik nou het beste kan gaan scheren..

Leuk zo'n mini-presentatie Rosalie :D
Oei Benthe, succes met de trap :(:)
Lekker zo'n actie Lotte!
Klinkt mooi Kim!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:02

Hmmm, dat is wel lastig als ze zo'n zweter is ja!! Eind september/begin oktober is toch meestal een mooie tijd om te scheren?

De nachten worden ook wel echt kouder merk ik :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 22:11

Ik dacht dat de meeste mensen pas eind oktober/begin november schoren. Ik heb nu iig nog niet alle bestelde dekens binnen, dus ik moet nog wel ff wachten. Ze staat nu 's nachts onder een zomerdekentje.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:15

Die Tinker was begin oktober toch al wel echt kaal := , nooit een lelijke vacht mee gehad in ieder geval, je merkt gauw genoeg wanneer ze door de rui heen zijn.

Maargoed dat is al weer een tijd terug :o , ik scheer Wo namelijk niet. Zelfs nu haar conditie niet optimaal is zweet ze echt niks :n , je ziet hooguit wat aderen opkomen, maar daar blijft het ook bij. Alleen onder haar singelbontje zweet ze.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:15

Snoekiej schreef:
Sorry Bianca, ik moet zondag zelf crossen. Misschien bij de bejaarden nog wat mensen die gaan?

Onder welk forum staat dat bejaardentopic dan ??? wist wel van het bestaan maar nog nooit geweest.. :o zo bejaard ben ik nog niet... :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:17

bianca1980 schreef:
Snoekiej schreef:
Sorry Bianca, ik moet zondag zelf crossen. Misschien bij de bejaarden nog wat mensen die gaan?

Onder welk forum staat dat bejaardentopic dan ??? wist wel van het bestaan maar nog nooit geweest.. :o zo bejaard ben ik nog niet... :P

[HK] SGW Bejaarden: Lol en plezier in deel 4!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 22:18

Vorstin zweet best snel helaas. Na een flinke training als vandaag is ze van top tot teen bezweet, en onder haar dekje en tussen haar billen zit schuim. Iemand op stal zei vandaag dat ik ook tijdelijk met het crossen een jachtpatroon kon scheren, en dan na mijn laatste cross helemaal kaal. Weet niet of dat handig is of niet.

@ Bianca, geen idee eigenlijk. Ik denk gewoon bij de huiskamer. Als je bejaarden zoekt met de zoekfunctie, vind je ze vast wel. Ze zijn iig niet snel genoeg meer om zich te verstoppen :P

edit: Simmie was me voor :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:20

Wees blij dat Vorstin goed zweet. Kan ze tenminste haar warmte kwijt!
Jachtpatroon kun je doen. Ik scheer Sim (volgende maand denk ik al) helemaal, alleen de benen blijven er in en een klein ruggetje.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 22:23

Dat is inderdaad zo Sim! Stel dat ik volgende week een jachtpatroon laat doen, kan ik haar dan gewoon met deze dekens laten staan of moet ze dan al een dikkere? Gewoon deze toch? Het is voor mij echt allemaal nog experimenteren met scheren/dekens enzo. Normaal gesproken is het gewoon, hop 200g erop en daar doet ze het de hele winter mee.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:23

Dat is misschien wel het overwegen waard, het is alleen net wat je mooi vind. Ik zou alleen wel de hals dan kaal halen als ze daar zo snel zweet..
Ik persoonlijk vind het wel mooi een jachtpatroon, beetje ouderwets, hou ik wel van :o ..

Je kan kiezen :P , ik zie alleen wel dat je dan mee moet qua klederdracht _O- , aan jou de keus!! :))
Afbeelding

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 22:31

Haha, ben ik blij dat ik niet voor 1 ga :P Alhoewel, ze wordt wel zo kaal als nummer 2. Voor nu zou ik dan gaan voor nummer 8, maar dan iets breder. Eigenlijk zo breed als nummer 6, maar dan het hoofd nog even laten hoe hij is. En de benen wel meescheren. Ik ga het morgen ook wel op stal overleggen. Kijken wat ze er daar van zeggen. Het is maar voor een maandje ofzo, dan gaat ze helemaal kaal denk ik. Alhoewel ik het niet mooi vind :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:36

06 is wel een goeie idd, en dan met het hoofd er nog in :j . 02 Wordt ook wel frisjes voor jou :)) .
Ik hou van een beetje auwewets B-) .. heb er ook wel het paard voor, al blijft zij als nummer 12 :P .
Fjuuww, mag ik mijn eigen jas ook nog aanhouden 8)7 ..

Ik ga lekker bankhangen :wave: . Succes met brainstormen Shanouk ;) .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:39

Probleem van nu scheren en later de rest Shanouk is dat het niet zo mooi wordt. Je blijft zien waar ze eerder geschoren is geweest.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:44

Ik heb die van mij helemaal kaal gehaalt 23 aug, en ik ben er blij mee hij heeft nu weer wat haar :)

Zo starttijden, van neede zijn ook online :) moet wel dicht bij elkaar zal zo eens kijken hoe laat jetske moet :P

Heb een heerlijk crosslesje gehad, lekker wat dingen gesprongen :D Dus op naar lisse :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:53

peanutbutter schreef:
Probleem van nu scheren en later de rest Shanouk is dat het niet zo mooi wordt. Je blijft zien waar ze eerder geschoren is geweest.

Ook niet als je 'm de 2e keer helemaal scheert? Dus ook de reeds geschoren stukken?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:57

Ja klopt, die haren zijn dan lichter van het eerdere scheren :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 06:54

Goeiemorgen :wave:

Wat scheren betreft hoop ik alleen Zoë te moeten. Zetje was vorig jaar super in het haar.

En ik denk idd dat je het toch wel wat blijft zien als je haar eerst in jachtpatroon scheert en dan nog maals scheert. Als je er later weer overheen gaat, krijg je het denk niet hetzelfde. Alhoewel het versschil waarsch minimaal is en snel bij zal trekken.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:21

Je blijft het wel zien ja.
Ga no even 3 beestjes rijden en dan 11 uur proberen in de college banken te zitten :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:21

Dat moet je wel snel rijden zeg PB :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:23

Amati een half uurtje, Hetje alleen galopperen en vanavond nog eek keer rijden en een pony die even 15/20 min moet. Maar moet inderdaad haasten, want mn moeder is ziek en die kan nu niet voor me opzadelen :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:24

Goede morgen.

Moet zo eerst me auto naar de garage brengen :+
En dan richting werk.

Zo dan jij hebt er zin in pb :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:25

peanutbutter schreef:
Amati een half uurtje, Hetje alleen galopperen en vanavond nog eek keer rijden en een pony die even 15/20 min moet. Maar moet inderdaad haasten, want mn moeder is ziek en die kan nu niet voor me opzadelen :P

Laat mij nou nooit iemand hebben die me helpt :+

Maar hoezo Hetje alleen galopperen? Of galoptraining?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:30

Ja, galoptraining. Tenminste als je dat zo in de bak kan niemen. Maar veel schakelen in het gallopperen en wat balkjes neerleggen en daar overheen passen verkorten en vergroten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 07:33

PB dan is het idd wel haasten ja :)
Wel lekker idd, zo'n galop training, ik ga die van mij vanaaf, even lekker over de weg stappen :)