Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze was alleen echt helemaal zeiknat, dus ik heb haar helemaal afgespoten en daarna onder een fleecedek gezet. Na een uur was ze nog niet droog
Ik ben toch benieuwd wanneer ik nou het beste kan gaan scheren..

, nooit een lelijke vacht mee gehad in ieder geval, je merkt gauw genoeg wanneer ze door de rui heen zijn.
, ik scheer Wo namelijk niet. Zelfs nu haar conditie niet optimaal is zweet ze echt niks
, je ziet hooguit wat aderen opkomen, maar daar blijft het ook bij. Alleen onder haar singelbontje zweet ze. bianca1980 schreef:Snoekiej schreef:Sorry Bianca, ik moet zondag zelf crossen. Misschien bij de bejaarden nog wat mensen die gaan?
Onder welk forum staat dat bejaardentopic dan ??? wist wel van het bestaan maar nog nooit geweest..zo bejaard ben ik nog niet...

..
, ik zie alleen wel dat je dan mee moet qua klederdracht
, aan jou de keus!! 
Alhoewel, ze wordt wel zo kaal als nummer 2. Voor nu zou ik dan gaan voor nummer 8, maar dan iets breder. Eigenlijk zo breed als nummer 6, maar dan het hoofd nog even laten hoe hij is. En de benen wel meescheren. Ik ga het morgen ook wel op stal overleggen. Kijken wat ze er daar van zeggen. Het is maar voor een maandje ofzo, dan gaat ze helemaal kaal denk ik. Alhoewel ik het niet mooi vind
moet wel dicht bij elkaar zal zo eens kijken hoe laat jetske moet
Dus op naar lisse

peanutbutter schreef:Amati een half uurtje, Hetje alleen galopperen en vanavond nog eek keer rijden en een pony die even 15/20 min moet. Maar moet inderdaad haasten, want mn moeder is ziek en die kan nu niet voor me opzadelen