Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

miss_jumpy schreef:
deze staat in de krant, ik neem de krant wel mee naar de wedstrijd!!
Simmie, ik zet de startnummers morgen al op het secretariaat, ik weet alleen even niet uit mijn hoofd tot hoe laat het secretariaat morgen bemand is.
Het stortte hier net even, maar gelukkig is het weer droog.
! Wel grappig dat ik in een krantje sta, dat is me nog nooit gebeurd
Leuk dat je het zegt, anders was ik er nooit achtergekomen! Hoe is het nu met Os eigenlijk? Ik had wel vaag meegekregen dat er iets was, maar wat weet ik niet. Snoekiej schreef:Sjeempie, ik had mij niet gerealiseerd dat het alweer bijna weekend is! Het is bijna zoverHet stortte hier net even, maar gelukkig is het weer droog.
Bedankt MJ! Wel grappig dat ik in een krantje sta, dat is me nog nooit gebeurd
Leuk dat je het zegt, anders was ik er nooit achtergekomen! Hoe is het nu met Os eigenlijk? Ik had wel vaag meegekregen dat er iets was, maar wat weet ik niet.
miss_jumpy schreef:Het krantje, is een leidschendams krantje. Bij een promotieartikel voor de wedstrijd van dit jaar.
Ik neem het artikel mee voor snoekiej niels, maar als jij je eerder meldt kan ik het laten zien, anders moet je bij snoekiej zijn![]()
Os moet nu nog 12 dagen wandelen, dan gaan we weer langzaam opbouwen. Even afwachten hoe dat gaat, de DA heeft als doel dat we weer 100% kunnen rijden, maar geen garantie...

?
!

Ik ben startnummer 79, mijn precieze tijden staan in het starttijden topic. Ik zou het echt fijn vinden als je me d'r ff overheen schreeuwt, als ik eenmaal over 1 heen ben, gaat het (hoop ik) wel.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe meer kans dat ik eroverheen kom
.