Scum schreef:Evenementenfoto staat erop. Nr 41 is precies overgeslagen
en 153 ook....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Evenementenfoto staat erop. Nr 41 is precies overgeslagen
)
Dus mijn vraag is of hier iemand een foto van mij heeft... (nummer 95 schimmeltje) Oohja en nummer 68
een vriend van me
)
Zondag B Pony's 
Snoekiej schreef:@ Tom, je moet gewoon even in het topic zoeken hier, staat een lijstje met alle sites met foto's erop
Snoekiej schreef:Myukii, stompwijk is ook geen echte cross, maar een oefencrossje. Het is eigenlijk meer een springparcours met crosshindernisjes
Jazz heeft jammergenoeg geen foto's van me, dus ik wacht nog met smart op de laatste foto's van de vriendin van Miss Jumpy
! 
millie schreef:Anne je moet van te voren gewoon wat harder roepen dat je meedoet. Bonniepony en ik kwamen je haf bij toeval tegen toen we al op weg naar huis fietsen en de camera al op geborgen had.
mijn haf, hahahaha.
Precipitator schreef:hallo iedereen!
Wat een hoop foto's allemaal. Ik kan op internet echt niks van vindenDus mijn vraag is of hier iemand een foto van mij heeft... (nummer 95 schimmeltje) Oohja en nummer 68
een vriend van me
was je ze bij mij tegen gekomen
Jolienn schreef:Iemand nog foto's van nummer 12 op zondag?

Snoekiej schreef:Myukii, stompwijk is ook geen echte cross, maar een oefencrossje. Het is eigenlijk meer een springparcours met crosshindernisjes
Jazz heeft jammergenoeg geen foto's van me, dus ik wacht nog met smart op de laatste foto's van de vriendin van Miss Jumpy
Nielsie schreef:Mabon, heb jij toevallig foto's van 239 , op zondag?
miss_jumpy schreef:Snoekiej schreef:Myukii, stompwijk is ook geen echte cross, maar een oefencrossje. Het is eigenlijk meer een springparcours met crosshindernisjes
ehhh mijn mannelijke collega bedoel je![]()
Die heeft wel een zooitje foto's maar gewoon op het midden van de dag van een aantal ruiters dus velen zullen er niet tussen staan!
vera_pino schreef:iedereen heeft zo te horen echt veel foto's en ik heb er van de cross 2 gezien 1 van mjukki en 1 van mabon, leukopdefoto en evenementenfoto hebben er allebei geen gemaakt echt jammer.sasika schreef:zelfs evenementen foto heeft me overgeslagenhaha ik ga de volgende keer wel in het knalrood val ik ook nog is op
dat heeft geen zin want ik was in 't knaloranje en dat viel voor de fotograven ook niet genoeg op![]()
naja ik heb waarschijnlijk gewoon op een ongelukkige tijd gecrosst voor de fotograven, maar dat was vorig jaar ook al zo.
iig fijn dat een paar bokkers zo lief waren om foto's te maken