? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? 
Er was er 1 tje uitgevallen en toen mocht ik..
. Mooie oxer gesprongen die telkens wat breder werd gezet onder het mom van "nu is ie in elk geval breder dan de picknicktafel"
.
gek he als het morgen Z m is
dus dan gaat het mee vallen erg leuk parcour

zag er wel leuk uit allemaal
moet ik proef 3 of 4 rijden voor B SGW ? GinnyBanshee schreef:ben ook net geweestzag er wel leuk uit allemaal
moet ik proef 3 of 4 rijden voor B SGW ?
CoriienRN schreef:ene heb M-J ook gemeet
, weet niet hoe dat morgen is, maar wil iig lekker naar huis rijden met haar. Als ze super aanvoelt ga ik rechtdoor en anders over het alternatief, moet haar na W'werf niet nog eens de schrik van haar leven bezorgen.
GvdT schreef:Puntje is leuk aangekleed door MJ, helaas staan de bloempotten vast en staat er 1 in de weg
Scum schreef:foto's van de bloempotten? Jeetje, jij bent wel heel erg trots op je werk!
, ik zal er ook voor zorgen dat ik ze uitgebreid ga staan bewonderen. Iedereen heel veel succes en tot morgen en zondag allemaal
!!!!
, en de plantjes staan er uiteraard prachtig bij, goed je best gedaan hoor

Scum schreef:Ik he alle hindernissen gezien. Maar eigenlijk wil ik toch een speciale vermelding doen voor de bloempotten. In 1 woord: GEWELDIG
Nee, serieus. Er zat 1 hindernis bij met hele mooie planten bij. Lenen jullie die van een tuincentrum ofzo?
En de B-paarden. Moeten die echt het water in springen. Of zit er nog een stukje zand zodat ze het water in mogen lopen?